Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Bachman Dorota
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Mącik Radosław
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Piech Łukasz
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
e-commerce
(2)
Internet
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
konsument
(1)
rozmowa
(1)
sklep internetowy
(1)
zakupy internetowe
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2002 - Warszawa : Zakład Wydawnictw Statystycznych, 2002. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej