Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(34)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(30)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Knill Christopher
(6)
Kielin Jacek
(5)
Olechnowicz Hanna
(3)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Kisiel Bożena
(2)
Mihilewicz Stanisława
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Strumińska Anna
(2)
Aly Monika (1945 - )
(1)
Barczykowska Ewa
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Borkowska Maria (nauki medyczne)
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Cedro Andrzej
(1)
Franczyk Anna
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Hagner-Derengowska Magdalena
(1)
Klinik Anna
(1)
Knill Marianne
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Kruk-Lasocka Joanna
(1)
Lechta Viktor
(1)
Levitt Sophie
(1)
Ochojska Danuta
(1)
Oszustowicz Barbara
(1)
Pilecki Jan
(1)
Piszczek Maria
(1)
Piszczek Maria. Terapia przez sztukę (wybrane zagadnienia i metody)
(1)
Przasnyska Marta
(1)
Sekułowicz Małgorzata
(1)
Sherborne Veronica (1922-1990)
(1)
Szczygieł Beata
(1)
Zabłocki Kazimierz Jacek (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(10)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(29)
REHABILITACJA (med.)
(9)
DOTYK
(8)
KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA
(8)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(7)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
CHORZY w RODZINIE
(2)
HIPOTERAPIA
(2)
KOMPUTERY
(2)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(2)
MŁODZIEŻ NIEPEŁNOSPRAWNA UMYSŁOWO
(2)
PORADNIKI
(2)
RODZICE
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
ARTETERAPIA
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
DZIECKO NIEDOSŁYSZĄCE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE FIZYCZNIE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE RUCHOWO
(1)
DZIECKO TRUDNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z PORAŻENIEM MÓZGOWYM
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
GIMNASTYKA LECZNICZA
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY i ZABAWY
(1)
METODA SHERBORNE
(1)
NIEMOWLĘ
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
NIEWIDOMI
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
PORAŻENIE MÓZGOWE DZIECIĘCE
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
TERAPIA ZABAWĄ
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
dziecko niepełnosprawne
(4)
rehabilitacja
(4)
wspomaganie rozwoju
(3)
niepełnosprawni
(2)
terapia
(2)
zabawa
(2)
Laban Rudolf
(1)
Międzynarodowa Klasyfikacja Praktyki Pielęgniarskiej
(1)
Ruch Rozwijający
(1)
Sherborne Weronika
(1)
aktywność twórcza
(1)
baraszkowanie
(1)
choroby przewlekłe
(1)
dotyk
(1)
dzieci
(1)
dziecko autystyczne
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja
(1)
gimnastyka twórcza
(1)
homoseksualiści
(1)
integracja społeczna
(1)
kinezyterapia
(1)
ludzie starzy
(1)
masaż
(1)
metoda Ruchu Rozwijającego
(1)
metoda Weroniki Sherborne
(1)
muzykoterapia
(1)
mózgowe porażenie dziecięce
(1)
nauczanie
(1)
niemowlę
(1)
niepełnosprawność
(1)
niepełnosprawność fizyczna
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
pedagodzy specjalni
(1)
pielęgnacja
(1)
przepuklina oponowo-rdzeniowa
(1)
psychoterapia
(1)
pływanie
(1)
rodzice
(1)
rozszczep kręgosłupa
(1)
rozwój psychomotoryczny
(1)
sprawność fizyczna
(1)
stymulacja dotykowa
(1)
terapia zabawą
(1)
terapia zajęciowa
(1)
uraz czaszkowo-mózgowy
(1)
usprawnianie ruchowe
(1)
wady wrodzone
(1)
wcześniak
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie dotykowe
(1)
zabawy paluszkowe
(1)
zabawy terapeutyczne
(1)
zabawy w wodzie
(1)
zespół genetyczny IFAP
(1)
ćwiczenia muzyczno-ruchowe
(1)
ćwiczenia usprawniające
(1)
żywienie
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Publikacja jest cennym materiałem dla studentów pedagogiki specjalnej, opiekuńczo-wychowawczej, przyszłych instruktorów terapii i rehabilitacji, nauczycieli-wychowawców oraz rodziców wychowujących osoby upośledzone. Opracowanie ma charakter przewodnika metodycznego do prowadzenia zajęć w zakresie usprawniania osób głębiej upośledzonych umysłowo, począwszy od urodzenia do wieku dojrzałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8491 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9892.IV.4 [Czytelnia B], 9891.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 15)
Bibliogr. przy pracach.
Tom prezentuje opinie naukowców i praktyków na temat różnych form edukacji, uspołecznienia i terapii osób z wielorakimi deficytami wiedzy i umiejętności wynikających z określonej formy niepełnosprawności. Całość opracowania została ujęta w trzy części. W pierwszej umieszczono artykuły, których problematyka koncentruje się wokół różnych form aktywizacji osób niepełnosprawnych. Część druga obejmuje artykuły poświęcone głównie różnym formom terapii osób niepełnosprawnych. Część trzecia zawiera sprawozdanie z dyskusji panelowej poświęconej kwalifikacjom i kompetencjom pedagogów specjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14080.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji przedstawiono różnorodne spojrzenie naukowców na problemy pedagogiki specjalnej. Od subtelnych zaburzeń funkcjonowania emocjonalnego dziecka po poważne problemy niedostosowania społecznego, wymagającego zastosowania specyficznych oddziaływań resocjalizacyjnych. Znajdują się tu także materiały poświęcone radzeniu sobie z zagrożeniem HIV i AIDS przez inwalidów, czy też spojrzenie na nabywanie autonomii osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3601 [Magazyn 1], P.3603 [Magazyn 1], P.3602 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4314.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka zawiera zbiór artykułów dotyczących problemów zaburzeń rozwoju, zagrożeń i niepełnosprawności. Publikacja prezentuje niektóre metody usprawnienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), takie jak:: metodę Kabata, Bobathów, Petö, Vojty, Domana, Weroniki Sherborne, Bon Depart, hipoterapię, muzykoterapię oraz podejmuje problematykę osób z wadą słuchu. W książce opisane zostało także zagadnienie społecznego problemu, jakim jest zjawisko spożycia alkoholu przez młodzież. Autorzy artykułów swoje założenia i pomysły wywodzą z podstaw teoretycznych. Można to uznać za walor pracy dający szansę szerszego spojrzenia na problem niepełnosprawności. Adresatami publikacji mogą być psychologowie, pedagodzy, logopedzi, terapeuci pracujący z dziećmi, rodzice oraz kadra naukowa i studenci kierunków pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9733.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9732.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4077 [Magazyn 2], P.3073 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; T.6)
Praca składa się z dwóch części. Pierwsza to społeczne konteksty socjalizacji osób niepełnosprawnych, druga oscyluje wokół problematyki kompetencji zawodowych i pracy zawodowej osób niepełnosprawnych, zwłaszcza z upośledzeniem umysłowym. Autorzy poszczególnych tekstów pochodzą z różnych ośrodków naukowych (także z terenu Czech i Słowacji), są wśród nich także praktycy. W drugiej części zostały zaprezentowane teoretyczne podstawy orientacji zawodowej osób niepełnosprawnych w Republice Czeskiej i Słowacji, a także konkretne rozwiązania - propozycje polskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7091.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowane w tej publikacji zagadnienia rewalidacji dziecka niepełnosprawnego obejmują swym zakresem treściowym zarówno przegląd koncepcji wychowania specjalnego, ukazanie sytuacji psychologiczno-pedagogicznej rewalidowanych dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Pracę kończy ukazanie możliwości komputerowego wspomagania rewalidacji dziecka niepełnosprawnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3432 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3433.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4875 [Magazyn 2], P.4424 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Nowe, poszerzone i uaktualnione wydanie doskonałego przewodnika dla nauczycieli i specjalistów prowadzących terapię dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim. Autorzy opisują poziomy funkcjonowania takich dzieci i zasady pracy z nimi, przestawiają różne rodzaje zajęć, takie jak muzykoterapia, stymulacja polisensoryczna, stymulacja wzroku i słuchu czy chromoterapia, wskazują podstawowe zasady postępowania dla nauczycieli i rodziców w pracy z osobami niepełnosprawnymi ruchowo oraz propozycje dokumentacji dotyczącej dzieci wraz ze wzorami kart diagnostycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7978.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9279.IV.4 [Czytelnia B], 9280.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3205 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Hipoterapii)
Bibliogr. przy rozdz.
Prezentowana książka - pierwsza z serii ABC HIPOTERAPII - poświęcona jest wpływowi jazdy konnej i kontaktu z koniem na psychikę oraz sprawność umysłową i fizyczną osób niepełnosprawnych intelektualnie. Autorkami są doświadczone hipoterapeutki, które od ponad dziesięciu lat towarzyszą swoim pacjentom - dzieciom niepełnosprawnym intelektualnie, dbając o to, aby przygoda z koniem sprzyjała ich rozwojowi, była satysfakcjonująca i bezpieczna. Książka przeznaczona jest dla lekarzy, rehabilitantów, psychologów, pedagogów, instruktorów hipoterapii i jeździectwa oraz opiekunów i rodziców osób niepełnosprawnych. O koniu do hipoterapii i różnych aspektach pracy terapeutycznej z udziałem zwierzęcia będzie mowa w planowanej kolejnej książce z tej serii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6629.IV.4 [Czytelnia B], 7491.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2886 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4015.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Treatment of cerebral palsy and motor delay.
Bibliogr. - Indeks.
reść poszczególnych rozdziałów stanowi profesjonalne, rzetelne omówienie mechanizmów rozwoju ruchowego dziecka, ich zaburzeń, sposobów leczenia oraz planowania metod terapeutycznych. W obecnym, znacznie zmienionym wydaniu autorka kontynuuje wypracowywanie zasad nauczania rozwoju czynności motorycznych. Duży nacisk kładzie na procedury usprawniające zwykłe czynności codzienne, które mogą poprawić jakość życia. Przedstawia usprawniające sposoby czynnego wypoczynku. Ustosunkowuje się także do alternatywnych i uzupełniających metod leczenia. W wydaniu tym dodano nowy rozdział poświęcony problemom starszych pacjentów z porażeniem mózgowym. Jest to kompendium wiedzy niezbędnej zarówno fizjoterapeutom, lekarzom zajmującym się tą problematyką, jak i rodzicom dzieci niepełnosprawnych, biorącym czynny udział w procesie rehabilitacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1297.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-[214].
Książka jest przeznaczona dla rodziców i wychowawców najmłodszych dzieci specjalnej troski. Pokazuje, jak ważna jest sprawa przeżyć i postaw ich rodziców i jaki ma wpływ na skuteczność terapii. Autorzy omawiają potrzeby dzieci niepełnosprawnych i metody aktywizujące ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2102 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3296.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2101.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
Zbiór artykułów przedstawiających niektóre z problemów istotnych dla terapii pedagogicznej osób niepełnosprawnych, m.in. zagadnienia terapii logopedycznej, terapii dzieci z wadą słuchu czy dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej. Adresowany jest do szerokiego kręgu odbiorców, zarówno teoretyków, jak i praktyków – studentów pedagogiki specjalnej, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, rodziców dziecka z niepełnosprawnością i in.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8492.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9893.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodycy - Nauczycielom)
Książka zawiera analizę pracy autorki z dzieckiem specjalnej troski, organizację pracy w klasie integracyjnej oraz przykłady gier i zabaw kształcących i pobudzających, przeznaczonych dla wszystkich dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Głównymi adresatami są nauczyciele prowadzący klasy zintegrowane i rodzice dzieci niepełnosprawnych. Przemyślenia i propozycje autorki mogą być zaczątkiem wielu dobrych pomysłów dydaktyczno-wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8359.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9734.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Czy to normalne, że moje dziecko tak dużo śpi; że nie ujawnia, kiedy jest głodne; że nie patrzy na mnie?” – pytają zatroskane matki. Czy jest powód do zmartwień, gdy noworodek nie otwiera oczu lub otwiera je rzadko, zbyt wolno lub ospale ssie, często wymiotuje? Co się dzieje, kiedy maleństwo sprawia wrażenie wiotkiego, napiętego lub rozkojarzonego? Książka ta adresowana jest do rodziców i członków rodzin "dzieci specjalnej troski”. Ma ona pomóc im znaleźć odpowiedzi na pierwsze pojawiające się pytania, ułatwić zorientowanie się w sytuacji, kiedy przychodzą z noworodkiem do domu i mimo uspokajających słów usłyszanych od lekarzy, wciąż mają uczucie, że "coś” jest nie tak.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3248.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2038.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
Materiały pomocnicze s. 131.
Metoda Weroniki Sherborne ze względu na swoją naturalność, prostotę i efektywność zyskała uznanie na całym świecie i jest propagowana jako jeden z ważnych czynników rozwoju psychicznego małych dzieci, szczególnie niepełnosprawnych. Wykorzystując dotyk, ruch oraz wzajemne relacje fizyczne, emocjonalne i społeczne przyczynia się do rozszerzenia świadomości samego siebie i pogłębienia kontaktu z innymi ludźmi. W Polsce ma wielu zwolenników i jest stosowana w przedszkolach, młodszych klasach szkoły podstawowej oraz w pracy z osobami dorosłymi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków pedagogicznych (szczególnie pedagogika specjalna), psychologicznych oraz rehabilitacji na AWF. Znakomita pomoc dla nauczycieli, terapeutów, psychologów i pedagogów szkolnych, pracowników pomocy społecznej, wychowawców przedszkolnych, pielęgniarek oraz rodziców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17086.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17085.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Pedagogika)
Bibliogr. s. 131-135.
Weronika Sherborne (1922 - 1990) wypracowała system ćwiczeń j zabaw ruchowych - Ruch Rozwijający (Developmental Movement) nastawiony na rozwianie, obok sfery motorycznej. takich cech, jak:: poczucie własnej wartości i pewności siebie, poczucie bezpieczeństwa, odpowiedzialność,-), wrażliwość, umiejętność nawiązywania kontaktów z drugą osobą. Autorki książki, która stanowi pomoc metodyczna dla nauczycieli, psychologów i wychowawców a także jest przewodnikiem dla rodziców, prezentują Ruch Rozwijający jako metodę szczególnie przydatną w pracy z dziećmi nadpobudliwymi, agresywnymi, lękliwymi oraz przejawiającymi głębsze zaburzenia rozwojowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10852.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce znajdujemy wskazówki pozwalające zaplanować i przeprowadzić sesję kontaktu, a także ocenić jej efekty. Stanowi próbę wykorzystania osiągnięć psychologii rozwojowej do pracy z tymi wszystkimi, którzy niezależnie od wieku i przyczyny zaburzeń nie nawiązują kontaktu z najbliższym otoczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1618.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej