Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Stąpór Kazimierz
(1)
Łaba Agnieszka
(1)
Łuszpak Agnieszka (nauki humanistyczne)
(1)
Żbikowska-Migoń Anna (1944- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
CZYTELNICTWO
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTERAPIA
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
czytelnictwo
(2)
bajka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioterapia
(1)
czytelnik
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
niepełnosprawni
(1)
obsługa bibliotecza
(1)
przystosowanie społeczne
(1)
standardy
(1)
upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Książka, Dokument, Informacja : publikacje Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa)
Indeks.
Książka zawiera opracowania, które z różnych perspektyw i w różnym stopniu szczegółowości podejmują kwestie:co ludzie robią z literaturą?, czemu i jak służy uniwersum piśmiennictwa?, jak są opisywane, wartościowane, ukierunkowywane zjawiska czytelniczego odbioru? Ich autorzy opisują i oceniają zjawiska czytelnicze z dalszej i bliższej przeszłości ze stanowiska teorii, ale też empirii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12200.VI.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [165]-181.
Prezentowana praca pokazuje sposób kształtowania zachowań przystosowawczych uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim za pomocą biblioterapii. Publikacja składa się z dwóch rodziałów w części teoretycznej i trzech w części analitycznej. W części teoretycznej zaprezentowano szczegółową analizę pojęcia upośledzenia umysłowego, scharakteryzowano zachowania przystosowawcze oraz sklasyfikowano środowiska wychowawcze. Ukazano także zagadnienia czytelnictwa i biblioterapii, uwzględniono formy biblioterapii oraz zwrócono uwagę na rolę bajki w procesie biblioterapeutycznym. Część analityczna obejmuje kwestie metodologiczne oraz problematykę badawczą. Ukazuje analizę porównawczą wyników z zakresu wiedzy o książce i nastawienia czytelniczego oraz z zakresu poziomu zachowania się uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13149.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej