Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Błaszczyk Paweł
(1)
Król Marcin (ekonomia)
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Temat
CENY
(2)
KANAŁY MARKETINGOWE
(1)
MARKETING
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Słowo kluczowe
distribution
(1)
marketing
(1)
pricing
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
zarządzanie ceną
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 248.)
Bibliogr. s. 249-264.
Przedmiotem zainteresowania autora są różne obszary marketingowego zarządzania ceną, zarówno w przedsiębiorstwach, jak i wśród nabywców dóbr oraz usług. Autor reprezentuje tu podejście holistyczne, co oznacza, że proces ten tworzy pewną złożoną całość, podlegającą pewnym prawidłowościom, której nie można sprowadzać tylko do sumy ich części składowych. Ostateczne decyzje cenowe są efektem wielu działań podejmowanych, z uwzględnieniem różnych uwarunkowań, przez ośrodki decyzyjne wewnątrz przedsiębiorstwa, które nie zawsze efektywnie ze sobą współpracują. Podstawowym celem pracy jest przedstawienie różnych aspektów procesu marketingowego zarządzania cenami składającego się z decyzji strategicznych i operacyjnych wraz z jego uwarunkowaniami i skutkami. W warstwie teoretycznej celem jest również uporządkowanie rozproszonej wiedzy z zakresu podejmowania decyzji cenowych w wybranych obszarach. Cel empiryczny natomiast to identyfikacja i ocena obszarów decyzji cenowych na podstawie badań polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15396.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pricing and distribution strategies / Marcin Król. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 64 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 61-63.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16904.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawowym celem pracy jest ocena wpływu deflacji na kształt strategii polityki pieniężnej, zwłaszcza z perspektywy Unii Europejskiej w XXI w. Podjęto próbę oceny, w jaki sposób specyficzne uwarunkowania deflacyjne oddziałują na strategię polityki pieniężnej zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym oraz w odniesieniu do sfery celów, instrumentów, sposobu ich powiązania i w konsekwencji typu strategii. Na tym tle celem pracy jest także porównanie podstawowych typów strategii współczesnej polityki pieniężnej w obliczu uwarunkowań deflacyjnych i określenie pożądanego kształtu strategii, w tym propozycja koncepcji planu antydeflacyjnego. W pierwszym rozdziale w sferze teoretycznej podjęto próbę określenia ram „makroekonomii deflacji”, analizując w pierwszej kolejności definicję deflacji oraz dalej specyficzne dla niej teorie i zjawiska, które determinują pomiar, przyczyny, kanały transmisji, skutki i rodzaje deflacji. W ten sposób uzyskano obraz uwarunkowań deflacyjnych. W drugim rozdziale w sferze teoretycznej podjęto próbę analizy wpływu uwarunkowań deflacyjnych na kształt strategii polityki pieniężnej. Na tym tle przedstawiono koncepcję planu antydeflacyjnego oraz porównano różne typy strategii polityki pieniężnej w obliczu deflacji. W trzecim rozdziale podjęto próbę diagnozy historycznych doświadczeń deflacyjnych. Rozważono w kolejności przypadki Stanów Zjednoczonych w warunkach wielkiego kryzysu, Szwecji w latach 20. i 30. XX w. oraz Japonii, począwszy od lat 90. XX w. W czwartym rozdziale ukazano współczesne doświadczenia z deflacją w Unii Europejskiej, definiując dolną cezurę czasową jako początek XXI w. W tym przypadku skupiono uwagę na sednie tematyki niniejszej pracy, czyli wpływie rozpatrywanych uwarunkowań na kształt strategii polityki pieniężnej. Po badaniach ogólnych i przekrojowych, odniesiono się do mieszanej strategii EBC oraz bezpośredniego celu inflacyjnego w Polsce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej