Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Górczyński Robert
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Richard Ozh
(1)
Tadlock Justin
(1)
Williams Brad
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
BLOGI
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
FACEBOOK
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
WIKIPEDIA
(1)
WORDPRESS
(1)
YOU TUBE
(1)
Gatunek
BLOGI
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
blog
(4)
Facebook
(1)
Internet
(1)
MySpace
(1)
Twitter
(1)
Wikipedia
(1)
WordPress
(1)
You Tube
(1)
blogosfera
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
marketing
(1)
organizacja
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
public relations
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
strona WWW
(1)
tworzenie bloga
(1)
wtyczki
(1)
zarządzanie postami
(1)
zarządzanie treścią
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Programmer to Programmer)
Indeks.
Książka to kompendium wiedzy na temat wtyczek w systemie WordPress. Dowiesz się z niej, jak tworzyć wtyczki i dostosowywać system WordPress do własnych potrzeb. Na samym początku poczynisz przygotowania do stworzenia własnej wtyczki, a także dowiesz się, jak ją instalować i odinstalowywać oraz dokumentować jej kod. W kolejnych rozdziałach nauczysz się integrować wtyczkę z systemem WordPress - tworzyć widgety, modyfikować menu, obsługiwać pola użytkownika oraz formularze. Jeżeli chcesz, aby Twoja wtyczka zdobyła popularność na całym świecie, koniecznie zapoznaj się ze sposobami tworzenia wtyczek wielojęzycznych. Książka porusza również wiele innych istotnych kwestii, takich jak bezpieczeństwo wtyczek, przygotowanie strony administracyjnej dla wtyczki, obsługa API.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13053.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14138.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22.)
Bibliogr. s. 114-[115].
Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na „oszukanie” platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15710.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu,które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5552.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7004.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej