Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bramham John (1944- )
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Fabińska Monika
(1)
Kuźmicz Katarzyna Anna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Woźnicki Jerzy
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
BENCHMARKING
(3)
Benchmarking
(2)
KADRY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Rozwój regionalny
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
benchmarking
(3)
reengineering
(2)
zarządzanie
(2)
Lean Management
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQM
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kapitał regionalny
(1)
marketing
(1)
marketing relacji
(1)
organizacja
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
rozwój regionalny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie rozwojem lokalnym
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Benchmarking for people managers.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
Książka wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją procesu benchmarkingu w zakresie usprawniania zarządzania personelem. Poruszone w niej zostały następujące kwestie: istota i zakres stosowania benchmarkingu, znaczenie działu zasobów ludzkich w przeprowadzaniu procesu benchmarkingu, wpływ kultury i wartości organizacyjnych na projektowanie procesu benchmarkingu, tworzenie programu pilotażowego, zaangażowanie konsultantów zewnętrznych w proces analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6352.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 227-238, netografia 238-240. Indeks.
Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly‘ego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17680.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7442 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 217-228.
Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki oraz zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i polityczne konieczne jest ciągłe monitorowanie zachodzących transformacji oraz szybka adaptacja do nowych warunków. Monitorowanie czynników kapitału regionalnego pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidywać zmiany i ich efekty, a na tej bazie podejmować odpowiednie działania. Podstawą w zarządzaniu innowacyjnym rozwojem regionu oraz tworzeniu odpowiednich ram dla właściwej koordynacji i stymulacji działań podejmowanych przez poszczególnych aktorów sceny regionalnej na rzecz kreacji regionu wiedzy jest zastosowanie odpowiedniego instrumentarium. Stanowią je narzędzia SPI (inteligentne narzędzia wspierające proces tworzenia założeń strategicznych), dlatego powinny być wykorzystywane przez decydentów politycznych i ekonomicznych z uwagi na dostarczanie im zbioru obiektywnych i wyczerpujących informacji. Narzędziem uniwersalnym w ramach instrumentarium SPI jest benchmarking regionalny. Pozwala on osiągnąć dodatkową wartość, na którą składają się procesy identyfikacji, zrozumienia i kreatywnej adaptacji informacji – dobrych praktyk – zarówno w odniesieniu do wnętrza regionu, jak i jego otoczenia – regionów wiodących i/lub konkurujących. Może być też stosowany do zdiagnozowania poziomu efektywności wykorzystania pozostałych narzędzi SPI w odniesieniu do innych regionów. W książce omówiono metodykę zastosowania benchmarkingu do monitorowania czynników kapitału regionalnego w ujęciu NUTS2 oraz sformułowano rekomendacje dla modelu uwzględniającego narzędzia SPI w zarządzaniu innowacyjnym rozwojem regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.68.XIII.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej