Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Krzyżanowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Palich Piotr (1951- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
AGROTURYSTYKA
(4)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
ROLNICTWO
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Słowo kluczowe
agroturysta
(1)
agroturystyka
(1)
doradztwo
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja
(1)
marketing
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing segmentacyjny
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing-mix
(1)
media
(1)
obszar przyrodniczo cenny
(1)
produkt turystyczny
(1)
samorząd lokalny
(1)
segmentacja rynku
(1)
turystyka wiejska
(1)
walor turystyczny
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-270.
Autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12850.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13957.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej publikacji pokonferencyjnej przekazano wnioski wypracowane w ramach XV Jubileuszowego Sympozjum Agroturystycznego wraz ze szczegółową relacją z przebiegu konferencji z nadzieją, że będą one sukcesywnie wdrażane w ramach dalszej współpracy branży agroturystycznej. W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: W jaki sposób przedsiębiorstwa turystyczne budują przewagę konkurencyjną ora jakie nowe narzędzia komunikacji rynkowej wykorzystują one w kontaktach z klientami? W jaki sposób organizatorzy turystyki powinni budować pozytywne relacje z mediami? Jaki znaczenie maja informacja i promocja w popularyzowaniu turystyki wiejskiej? Jaki jest udział instytucji i organizacji w stymulowaniu rozwoju działań na rzecz agroturystyki?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16295.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem głównym pracy jest identyfikacja kierunków oddziaływania marketingu terytorialnego na rozwój turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwiązań marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozwój zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12915.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Na polskim rynku turystycznym podejmowane są liczne inicjatywy mające na celu motywowanie przedsiębiorców i wspieranie ich w działaniach prowadzących do tworzenia markowych produktów. Tworzenie markowych produktów turystycznych jest procesem długotrwałym, wymagającym współdziałania administracji państwowej, regionalnej i lokalnej. W opracowaniu przedstawiono wiele artykułów, w których autorzy przedstawiają własne poglądy dotyczące: kreacji produktów markowych, rynkowego wizerunku wiejskiego produktu turystycznego, determinantów rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej, dziedzictwa kulturowego jako składnika marki regionalnej oraz turystyki wiejskiej jako elementu polskiej marki turystycznej. Niniejsza monografia podejmuje próbę usystematyzowania wymienionych zagadnień. Szczególną uwagę zwrócono na znaczenie marki produktu turystycznego w podniesieniu atrakcyjności turystycznej regionu, a tym samym jego rozwoju społeczno-kulturowego i ekonomicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9928.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej