Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ŻYWNOŚĆ
(2)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
eksport
(1)
marketing
(1)
producent żywności
(1)
produkcja żywnościowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-228.
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13401.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14384.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Ekonomiki Rornictwa i Gospodarki Żywnościowej ISSN 0239-7102)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.446 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej