Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Jeziński Marek
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
komunikacja polityczna
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
prawo prasowe
(1)
środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej