Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Lepa Adam (1939- )
(2)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta (nauki pedagogiczne)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(5)
DZIECKO
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
POSTAWY
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
dyskurs medialny
(1)
dziennikarstwo
(1)
media
(1)
radio
(1)
telewizja
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmiotem refleksji w tej książce jest przede wszystkim negatywna funkcja mediów w odniesieniu do ewangelizacji. Rozpatruje się ją na obszarze aktywnych w społeczeństwie mitów i obrazów. Dlatego w tytule zastosowano czytelny skrót myślowy: Mity i obrazy. Pierwsza część książki dotyczy mitów społecznych (Mitologizacja rzeczywistości), druga odnosi się do funkcjonowania obrazów rozpatrywanych w kontekście cywilizacji obrazu (Dominacja obrazu) i wreszcie część trzecia ukazuje najważniejsze zadania katolickich mediów, wynikające z omawianych zjawisk (Zadania mediów katolickich). Książka powstała na podstawie wykładów, które autor prowadził w roku akademickim 1997/98 w Studium Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Stanowi zaledwie zarys podjętej problematyki, jednakże należy żywić nadzieję, że przyczyni się do dalszych, pogłębionych już studiów i poszukiwań w świecie mitów i obrazów współczesnego człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2012.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3231.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 240-276. Indeks.
W książce ?Polityka medialne a media elektroniczne? Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10242.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media a postawy / Adam Lepa. - Wyd. 2 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2003. - 142, [1] s. ; 20 cm.
Książka ukazuje rolę postaw w odbiorze mediów oraz w ich funkcjonowaniu. Oznacza to, że w refleksji nad mediami uwzględnia się najważniejsze postawy, które albo warunkują stosunek odbiorcy do prasy, radia, filmu i telewizji, albo też decydują o tym, jak mają wykonywać swoją prace nadawcy (dziennikarze, wydawcy, dysponenci).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2010 [Magazyn 1], 3230 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla każdego rozsądnie postrzegającego współczesny świat dziennikarza, polityka, medioznawcy, czy po prostu człowieka, jest rzeczą bezdyskusyjną, że media są coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa. Co więcej, odgrywają one coraz poważniejszą rolę w życiu politycznym, dla wielu odbiorców są głównym źródłem wiedzy o kraju i świecie i w dużym stopniu wpływają na ludzką świadomość, sposób myślenia, opinie, oceny, postawy i zachowania. Dlatego tak ważne jest, aby medialny przekaz był rzetelny i obiektywny, gdyż tylko wtedy odbiorcy mogą mieć do dziennikarzy zaufanie, a dziennikarze mogą odczuwać satysfakcję, że na to zaufanie rzeczywiście zapracowali. Przypuszczam, że recenzowana praca zainteresuje stosunkowo szeroki krąg odbiorców, począwszy od politologów, medioznawców, socjologów, kulturoznawców aż po praktyków życia politycznego, dziennikarzy, nauczycieli czy po prostu osoby zainteresowane zmieniającą się rzeczywistością, funkcjonowaniem mediów i pracą dziennikarzy. Dlatego też z pełnym przekonaniem rekomenduję wydanie tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15518.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Permanentna)
Niniejsza publikacja obejmuje wybrane referaty wygłoszone na konferencji w Zielonej Górze. Poświęcone były problemom wykorzystania mediów w bibliotece -przemocy w mediach, czasopisma dla dzieci, media w bibliotekach publicznych, edukacja medialna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2438.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej