Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Sankowska Anna
(2)
Bugdol Marek
(1)
Chojecki Dariusz
(1)
Czarnota-Bojarska Joanna
(1)
DeCenzo David A
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Growiec Katarzyna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Jarosz Maria (1931- )
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mularska-Kucharek Monika
(1)
Pierzchała Ewa (nauki prawne)
(1)
Porażka Dorota
(1)
Porosto Wiesław
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rogers Jenny
(1)
Rzycka Olga
(1)
Starr Julie
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wróblewska-Jachna Joanna
(1)
Zinserling Irena
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
ZARZĄDZANIE
(4)
MENTORING
(3)
ETYKA BIZNESU
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ZAUFANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GRZELAK, JANUSZ (1941- )
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie ; okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Słowo kluczowe
zaufanie
(9)
zaufanie społeczne
(4)
coaching
(3)
kapitał społeczny
(3)
zaufanie organizacyjne
(3)
etyka
(2)
etyka biznesu
(2)
jakość życia
(2)
komunikacja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
motywowanie pracowników
(2)
nierówności społeczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przywództwo
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zmiana społeczna
(2)
Internet
(1)
Polska
(1)
administracja publiczna
(1)
aktywność społeczna
(1)
analiza SWOT
(1)
architektura
(1)
autorytaryzm
(1)
bieda
(1)
bogactwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
dobro osobiste
(1)
dobrobyt materialny
(1)
działalność operacyjna
(1)
działania społeczne
(1)
emocje
(1)
ewolucja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
grupa społeczna
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
informacja publiczna
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
interakcja społeczna
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kapitał intelektualny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola
(1)
kontrola społeczna
(1)
kultura
(1)
kultura organizacji
(1)
logo
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
migracje
(1)
migracje zarobkowe
(1)
motywacja
(1)
nowoczesność
(1)
organizacja
(1)
planowanie
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka
(1)
polityka informacyjna
(1)
psychologia społeczna
(1)
public relations
(1)
reputacja
(1)
rewolucja społeczna
(1)
rozmowa
(1)
ruchy społeczne
(1)
rynek pracy
(1)
satysfakcja życiowa
(1)
socjalizacja
(1)
socjologia
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczność lokalna
(1)
stopa życiowa
(1)
strona WWW
(1)
struktura organizacyjna
(1)
struktura społeczna
(1)
system ochrony zdrowia
(1)
technika informacyjna
(1)
tolerancja
(1)
tożsamość
(1)
tożsamość społeczna
(1)
uprzedzenia
(1)
warstwa społeczna
(1)
wizerunek
(1)
więź moralna
(1)
więź społeczna
(1)
wolność słowa
(1)
współpraca
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
wystrój wnętrz
(1)
władza
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie karierą
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu, podaje praktyczne przykłady rozwiązywania różnych problemów, jakie pojawiają się w relacji klient-coach, oraz opisuje studia przypadków, z własnej praktyki. Dzięki tej książce rozwiniesz umiejętności niezbędne do tego, by być dobrym coachem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8887.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10444.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The coaching manual : the definitive guide to the process, principles and skills of personal coaching" 2003.
Książka objaśnia zasady i metody coachingu osobistego oraz pokazuje, jak można zastosować je w dowolnym kontekście - od coachingu w działalności gospodarczej, którego celem jest poprawa sprawności zawodowej, po pełny coaching życia osobistego. Tym, którzy zajmują się już coachingiem, podręcznik dostarczy nowych przemyśleń i świeżych idei. Dla zupełnych nowicjuszy okaże się praktycznym przewodnikiem, gdy będą stawiali pierwsze kroki i wsparciem w procesie uczenia się. Zapracowanego menedżera uzbroi w techniki, które przydadzą się mu w postępowaniu z zespołem. Podręcznik obejmuje zasady i przekonania leżące u podstaw coachingu, opisuje krok po kroku proces jego realizacji i w nowatorskim ujęciu przedstawia umiejętności, które musi rozwijać praktyk tej dyscypliny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8812.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10285.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 305-307. Indeks.
Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10394.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11104.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.210-232.
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11529.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12758.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka została przygotowana na 70-lecie profesora Janusza Grzelaka, jednego z największych współczesnych polskich psychologów społecznych. Zbiór składa się z pięciu zasadniczych części, począwszy od indywidualnych orientacji społecznych i orientacji kontroli, przez uprzedzenia i relacje międzygrupowe, zachowania grupowe, zachowania społeczne, aż po zjawiska makrospołeczne. Szeroki wachlarz tematyczny tomu odzwierciedla różnorodność zainteresowań Janusza Grzelaka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12846.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia : analiza społeczeństwa / Piotr Sztompka. - Nowe poszerz. wyd. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2012. - 728, [3] s., [64] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 709-711. Indeksy.
"Moim celem w tym podręczniku nie jest dostarczenie studentom informacji o różnych faktach dotyczących społeczeństw. Czytelnicy nie znajdą tu statystyk, wyników sondaży, wykresów czy tabelek z danymi. Są inne podręczniki socjologii, gdzie takich elementów jest w bród. W epoce Internetu bardzo łatwo też odszukać to wszystko w sieci. Natomiast nie znajdzie tam się narzędzi do porządkowania i rozumienia tych faktów: modeli i teorii, a także szczególnego socjologicznego języka pozwalającego fakty nazwać, mówić o nich i myśleć socjologicznie. Moim celem jest właśnie nauczenie studentów tego języka, a szczególniej wyobraźni teoretycznej pozwalającej lepiej orientować się w otaczającym świecie społecznym i wyraźniej widzieć własne w nim miejsce i szanse życiowe." ( z Przedmowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12265.VI.2 [Wypożyczalnia B], P.12266.VI.2 [Wypożyczalnia B], P.12267.VI.2 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13389.VI.2 [Czytelnia B], 13390.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16972.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-190.
Książka zawiera bardzo dobrze uporządkowaną wiedzę na temat kapitału społecznego - jednego z centralnych pojęć współczesnej socjologii. Autorka syntetycznie i jasno pokazuje wiedzę i wskazuje na związek własnych badań z tą wiedzą. Praca jest mocno osadzona w polskim kontekście - analizowany w niej materiał dotyczy bowiem polskiego społeczeństwa oraz Polski na tle innych, zwłaszcza postsocjalistycznych krajów, jednak przez swoją tematykę i zakres analizowanych teorii kapitału społecznego, wpisuje się w światowe nurty badań socjologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12582.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kolejną pozycję serii poświęconej analizie różnych efek­tów polskiej transformacji. Pogłębia wiedzę o zróżnicowaniu społecznym i jego wpływie na zachowania indywidualne i społeczne w warunkach globalizacji, postępu technicznego i wciąż trwającej transformacji. Zdaniem autorów „w życiu społeczeństwa dwadzieścia lat to zarazem bardzo dużo i bardzo niewiele. Dość, by zmienić otoczenie własnościowe, instytucjonalne, polityczne, gospodarcze. Czy dość wszakże, by zmienićnas samych, kul­turę budowaną przez kilkaset lat w poczuciu zagrożenia przez obcych, przez nieswoje państwo”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9856.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11423.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-244.
Przedmiotem analizy w prezentowanym opracowaniu są relacje pomiędzy kapitałem społecznym a jakością życia. Głównym celem pracy jest zbadanie, czy i w jakim stopniu kapitał społeczny wpływa na jakość życia. W analizach empirycznych uwzględniono trzy komponenty kapitału społecznego: sieci, normy i zaufanie społeczne. Za D. Halpernem (2005) przyjęto, że termin ten oznacza zbiór zasobów wytworzonych w procesie interakcji, jakimi dysponuje jednostka w określonej sytuacji społecznej. Wielowymiarowo potraktowano także jakość życia. W badaniach uwzględniono zarówno wymiar subiektywny (zadowolenie z życia i jego aspektów), jak i obiektywny (poziom życia). Analiza przeprowadzona została na podstawie wyników badań ankietowych, przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Łodzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14040.VI.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14903.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy podręcznika szczegółowo rozważają wyzwania stojące przed kierownikami w XXI w., wykazując się przy tym zwięzłym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiejętnością doboru odpowiednich przykładów i rysunków ożywiających prezentowane koncepcje. Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema mpodułami zawierającymi zarówno opis rozwoju teorii zarządzania i popularnych technik ilościowych wykorzystywanych dziś w działalności gospodarczej, jak i informacje dotyczące karier kerowniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej