Form of Work
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(81)
available
(58)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(16)
Wypożyczalnie
(46)
Czytelnie
(81)
Author
Baruk Jerzy
(3)
Nogalski Bogdan (1946- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Chick Anne
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Coulton Gary
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Darecki Marcin
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Evans Christina
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonicka Joanna
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grodzicki Jacek
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Iwan Stanisław (nauki ekonomiczne)
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kotarba Wiesław (1947- )
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kucab-Bąk Katarzyna
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Machla Aldona
(1)
Machnik-Słomka Joanna
(1)
Majerek Dariusz
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Paszek Alfred
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Piątyszek-Pych Alina
(1)
Popowska Magdalena
(1)
Prokopiuk Aleksander
(1)
Puka Anna
(1)
Pylak Korneliusz
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Raich Mario
(1)
Year
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(21)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(84)
Language
Polish
(84)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE
(26)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(26)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(20)
INNOWACJE
(13)
KADRY
(8)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
TRANSFER TECHNOLOGII
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
INFORMATYKA
(2)
Innowacje
(2)
KONKURENCJA
(2)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
BENCHMARKING
(1)
Badania marketingowe
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
JĘZYKI INFORMACYJNE
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA
(1)
LICENCJE (umowy)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
NAUKA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZTUKA
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA CELNA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM
(1)
ZAUFANIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
2001-
(5)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(8)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: zarządzanie wiedzą
Bibliogr. s. 205-216.
W książce podjęto próbę zaprezentowania rozwiązania, które może posłużyć jako wzorzec zarządzania zasobem sukcesu, tj. wiedzą. Wzorcem tym jest Koncepcja Zarządzania Wiedzą. Została ona dedykowana głównie tym przedsiębiorstwom, których produktem jest właśnie wiedza. Koncepcja Zarządzania Wiedzą daje obraz wytycznych koniecznych do zintegrowania działań przedsiębiorstwa w kierunku najlepszego wykorzystania wiedzy. Polska kultura premiuje wysoki stopień indywidualizmu oraz improwizacji. Cechy te są niezwykle istotne w procesie tworzenia wiedzy. Same w sobie, nie dają jednak gwarancji sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10846.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-139.
Choć zarówno w polskiej, jak i światowej literaturze widać zmniejszenie zainteresowania zarządzaniem wiedzą w organizacjach w porównaniu z okresem przełomu wieków (co zapewne wynika z konieczności zajęcia się problemami związanymi z wciąż dokuczającym przedsiębiorstwom kryzysem), to przecież wiedza i wynikające z niej umiejętności wciąż traktowane są jako czynnik decydujący współcześnie o innowacyjności i tym samym o konkurencyjności organizacji. Warto zatem podejmować temat włączania działań związanych z wiedzą do praktyki przedsiębiorstw. Wydaje się nawet, że w czasach gorszej koniunktury wiedza jest bardziej w cenie niż w czasach prosperity. Pozwala ona skuteczniej unikać zagrożeń i wygrywać z konkurentami. Rezultatem wzrostu konkurencyjności są na ogół dobre (poprawiające się i lepsze od konkurentów) wyniki ekonomiczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11080.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12041.IX.2 [Czytelnia C], 12040.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 252-256.
Książka inspiruje i skłania do poszukiwań metod i technik adekwatnych do potrzeb każdego przedsiębiorstwa wkraczającego na ścieżkę zarządzania wiedzą. W monografii skupiono sie na pokazaniu obszarów i problemów związanych z procesami zarządzania wiedzą i elementami organizacji, których powiązania mogą przynosić pozytywne sprzężenia zwrotne i efekty synergii w zarządzaniu wiedzą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11340.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12524.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ninjejsza monografia zawiera nowe spojrzenie na prawne aspekty zarządzania, spojrzenie, które zrodziło się pod wpływem zaistniałej na rynku sytuacji, w której wiele firm ogłasza upadłość, redukuje liczbę pracowników, ale jednocześnie ma do dyspozycji nowe technologie i nieoceniony zasób - wiedzę i umiejętności swoich pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12147.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-228.
Świadomość znaczenia wiedzy dla skutecznego funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw od lat przekłada się na zainteresowanie problematyką zarządzania wiedzą zarówno w teorii, jak i praktyce. W niniejszej książce zaprezentowano autorski model strategii zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną. W modelu tym: wykazano zależność rodzaju przyjętej strategii zarządzania wiedzą od stategii ogólnej przedsiębiorstwa; wyszczególniono procesy wiedzy istotne z punktu widzenia skutecznego zarządzania wiedzą; przedstawiono związek między przyjętą strategią zarządzania wiedzą a zasobami wiedzy indywidualnej i organizacyjnej; uwzględniono wpływ systemu motywowania i kultury organizacyjnej na realizację poszczególnych procesów wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12726.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13767.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 238-245, wykaz aktów prawnych i orzeczeń s. 245-246.
O rozwoju każdej organizacji decyduje posiadany przez nią kapitał intelektualny, którego bardzo ważnym elementem jest wiedza podlegająca ochronie. W książce pokazano rolę i znaczenie ochrony wiedzy w tworzeniu i powiększaniu kapitału intelektualnego organizacji, zaprezentowano istotę i podstawowe zasady ochrony wiedzy, przedstawiono również problemy związane z zarządzaniem wiedzą chronioną, a także możliwości i sposoby korzystania z dostępnej w sieciach komputerowych informacji o wiedzy chronionej. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, jak i menedżerów, kierowników, osób odpowiedzalnych za zarządzanie wiedzą, pracowników komórek ochrony wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10274.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Publikacja jest jednym z trzech tomów monografii; zawiera opracowania naukowe, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, z następujących zagadnień: Kierunki zmian w technikach zarządzania zasobami ludzkimi (część I) oraz Innowacje i zarządzanie wiedzą (część II). Po raz czwarty Autorami poszczególnych rozdziałów monografii są studenci, członkowie kół naukowych oraz doktoranci wielu cenionych uczelni polskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15675.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka traktuje o twórczym zarządzaniu opartym na wiedzy ekonomicznej. To twórcze rozwiązywanie problemów obejmuje sześć po sobie następujących etapów: poszukiwanie celów, ustalenie faktów, znalezienie problemów, ustalenie koncepcji, znalezienie rozwiązania, znalezienie koncepcji. Książka oparta jest na współczesnych podstawach naukowych zarządzania kreatywnego. Jest zarazem praktyczna, bowiem wskazuje jak skoncentrować się na wzroście, rozwoju, jakie są nowe obowiązki menedżerów, jak minimalizować ryzyko, jakie podjąć akcje, działania dla poprawy wyników ekonomicznych. (prof. Józef Bendkowski)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.228 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.227.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 319-346.
Główną wartością pracy jest podjęcie analizy integrującej różne podejścia i stworzenie ogólnej taksonomii przepływów wiedzy do wewnątrz i na zewnątrz badanego podmiotu, bez względu na to czy jest to gospodarka czy przedsiębiorstwo. Tak skonstruowana taksonomia pozwala na rozważenie wzajemnych zależności między przepływami wiedzy w obu kierunkach, a dalej wpływu tych zależności na powstawanie nowej wiedzy i dynamikę procesu innowacyjnego. W tym sensie podejście Autora można uznać za pionierski wkład w teorię gospodarki opartej na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14875.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15681.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 213-[229].
Z radością i uznaniem należy przyjąć przedsięwzięcie zrealizowane przez dra A. Zająca w postaci przygotowania rozprawy, której treścią jest z jednej strony charakterystyka całokształtu przemian współczesnej cywilizacji, a następnie przydatności w warunkach tej cywilizacji dwóch ważnych zasobów i dyspozycji, takich jak: kapitał ludzki i kapitał społeczny. Ten udany zamiar należy ocenić wysoko. (prof. zw. dr hab.Tadeusz Aleksander)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14616.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on knowledge management
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10832.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Bibliogr. s. 453-465. Indeks.
Książka zawiera studium teoretyczno-porównawcze oraz prezentację wyników badań empirycznych, których celem była analiza efektywności klasycznych i współczesnych rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Przedstawiono w niej również uniwersalną koncepcję strategii restrukturyzacji organizacyjnej, złożoną z programu zmian strukturalnych oraz projektu systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Rozważania teoretyczne poparte są licznymi przykładami i zilustrowane studiami przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7687.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8691.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie)
Bibliogr. s. 201-216. Indeks.
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą, koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym, zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11531.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 255-259.
Prezentowany podręcznik zawiera usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych realizowanych przez autora na uczelniach wyższych i kursach dla kadry kierowniczej w różnych organizacjach sektora publicznego, wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14750.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15489.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Innowacyjne zarządzanie wiedzą / Jan Fazlagić. - Warszawa : Difin, 2014. - 294 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 281-287.
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14782.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15527.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy. Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy, tworzenie wiedzy, wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9086 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10705.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik akademicki / Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Pojęcie zarządzania wiedzą zrobiło w ciągu ostatnich kilkunastu lat zawrotną karierę, ale jak dotąd w Polsce nie ukazał się podręcznik z tej dziedziny opracowany dla studentów. Celem tego podręcznika jest przedstawienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Stanowi on przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Podręcznik skierowany przede wszystkim do studentów i praktyków biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10845.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konferencji "Zarządzanie w XXI wieku - w poszukiwaniu koncepcji nowoczesnego zarządzania organizacją", 18 maja 2016 r., Józefów.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Sprawność i efektywność organizacji zależy od dopasowania do aktualnego zapotrzebowania gospodarki. Jej wyznacznikami są informatyzacja i wiedza, traktowane jako jeden ze sposobów dostosowania przedsiębiorstwa do działania w warunkach globalizacji. W zaprezentowanej publikacji przedstawiono zagadnienia z dziedziny zarządzania we współczesnym świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19891.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again