Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Widelska Urszula
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowacki Robert
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smutek Halina
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Werenowska Agnieszka
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Temat
MARKETING
(16)
ZARZĄDZANIE
(8)
Marketing
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Zarządzanie
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Turystyka
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
Event marketing
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nowoczesność
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ (1925- )
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie marketingowe
(37)
marketing
(18)
strategia marketingowa
(9)
badania marketingowe
(8)
produkt
(8)
konsument
(7)
planowanie marketingowe
(7)
dystrybucja
(6)
promocja
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(6)
zarządzanie jakością
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
cena
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
konkurencyjność
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
informacja marketingowa
(4)
marka
(4)
reklama
(4)
segmentacja rynku
(4)
zarządzanie finansami
(4)
Lean Management
(3)
marketing relacji
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
plan marketingowy
(3)
zarządzanie innowacjami
(3)
zarządzanie logistyczne
(3)
zarządzanie procesowe
(3)
Internet
(2)
benchmarking
(2)
controlling
(2)
innowacyjność
(2)
kontrola marketingowa
(2)
logistyka
(2)
organizacja
(2)
organizacja wirtualna
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
outsourcing
(2)
przedsiębiorstwo usługowe
(2)
public relations
(2)
reengineering
(2)
strategia
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie informacją
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
CRM
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
analiza marketingowa
(1)
biznes turystyczny
(1)
corporate governance
(1)
cykl życia produktu
(1)
e-biznes
(1)
e-gospodarka
(1)
e-learning
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
firma
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
handel detaliczny
(1)
handel elektroniczny
(1)
handel hurtowy
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
informacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
kanały marketingowe
(1)
kierowanie
(1)
komunikacja
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
kontrola
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
motywowanie
(1)
myślenie sieciowe
(1)
narzędzia badawcze
(1)
negocjacje
(1)
organizacja oparta na wiedzy
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacje non-profit
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outplacement
(1)
planowanie
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 360-366. Indeks.
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4690 [Magazyn 1], P.4581 [Magazyn 1], P.4691 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5080.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4976.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia poświęcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materiałowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest adresowana w pierwszym rzędzie do pracowników naukowych zaintereoswanych problematyką zarządzania. Prezentuje wyniki analiz i badań nowych kierunków zarządzania oraz kształtowania współczesnych paradygmatów nauk o zarządzaniu prowadzonych przez wybitnych znawców problematyki. Może być przydatna także dla doktorantów oraz studentów piszących prace dyplomowe z tematyki zarządzania. Wskazując na nowe kierunki zmian w zarządzaniu współczesnymi organizacjami, powinna wspierać przygotowanie kadry kierowniczej do nowych standardów zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8823.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10317.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowszą próbę przedstawienia problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Autor przedstawia w nim zarządzanie i planowanie marketingowe w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i innowacjami. Omawiane problemy są analizowane w trzech płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarządzanie wiedzą, które choć nie jest wyraźnie wyodrębnione, stanowi osnowę całego podręcznika. Ponadto książka zawiera: procedury postępowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie planów finansowo-marketingowych, liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5591.IX.16.3 [Magazyn 1], 5592.IX.16.3 [Magazyn 1], P.4970 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 411-419. Indeks.
Podręcznik został przygotowany z intencją, by w jak największym stopniu spełniał przypisaną mu z definicji funkcję dydaktyczną. Napisano go z myślą o studentach kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osobach pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i wszystkich tych, którzy w związku z pracą zawodową lub zainteresowaniami chcieliby sięgnąć po pozycję z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali się na zasadniczych procesach zarządczych, unikając głębokiej dyskusji pojęciowej, koncepcyjnej czy badawczej. Kładąc nacisk na klarowność wywodu, zdecydowali się nadać książce jak najprostszą strukturę, obejmującą sześć rozdziałów poświęconych koncepcji marketingu oraz poszczególnym funkcjom zarządzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdrożeniu i kontroli efektów działań marketingowych. Podręcznik został przygotowany z wykorzystaniem licznych źródeł informacji i zawiera liczne przykłady praktyczne, podawane zarówno w treści wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomości „prosto z rynku”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14795.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15536.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 135-148.
Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne”. W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, że sam wybór tematu jest bodaj największym atutem książki. Nie oznacza to bynajmniej, że książka jest napisana na słabym poziomie, jest bowiem wręcz przeciwnie, ale rzeczywiście stanowi próbę zapełnienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wręcz drastycznej „wyrwy”. Temat organizacji, zarządzania i marketingu wydarzeń w wielu krajach ( np. Wielkiej Brytanii ) doczekał się utworzenia odrębnego kierunku studiów, dla słuchaczy którego powstała znaczna liczba publikacji. Tymczasem, według mojej wiedzy, w Polsce nie ma dotąd nawet jednej publikacji zwartej poświęconej w całości tej tematyce. Informacje na ten temat można znaleźć w coraz liczniejszych opracowaniach dotyczących turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej książki, dotąd w Polsce nie było prezentowane. Można zatem przypuszczać, że grupa docelowa odbiorców recenzowanej monografii powinna być bardzo szeroka. Z jednej strony z pewnością są to studenci i wykładowy akademiccy, dla których jest to istotna pomoc w procesie dydaktycznym. Łatwo przystępny język i duża ilość prezentowanych przykładów z pewnością ułatwią wykorzystanie recenzowanej książki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zwłaszcza kształcących się na kierunkach powiązanych z turystyką. Drugą ważną grupą odbiorców powinni być praktycy, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmujących się organizacją wydarzeń, jak i pracownicy jednostek samorządu zainteresowań naukowców, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy także rozwoju lokalnego i regionalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17762.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 215-219. Indeks.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i dla studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8720 [Magazyn 1], P.8719 [Magazyn 1], P.8724 [Magazyn 1], P.7469 [Magazyn 1], P.8718 [Magazyn 1], P.8723 [Magazyn 1], P.8722 [Magazyn 1], P.8721 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10194.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8471.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 206-208.
Książka poświęcona jest nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11265.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12362.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4891.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Książka podejmuje problematykę syntetycznego podejścia do zintegrowanego systemu zarządzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe branży hotelarskiej oraz ich wpływ na zmiany w organizacji firmy oraz określono podstawy formułowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano także identyfikacji czynników zachowania konkurencyjności w ramach branży i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji założonej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13801.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-207
W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa, zastosowanie Internetu w działalności przedsiębiorstwa, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14668 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14669 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14660.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15474.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej