Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Mruk Henryk
(2)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MARKETING
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing sportowy
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(2)
zarządzanie marką
(2)
badania marketingowe
(1)
konsument
(1)
sport
(1)
strategie cenowe
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 193-[207].
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18601.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18600.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej