Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Edelmann Robert J
(1)
Kot Sylwia
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
KONFLIKT
(1)
PRACA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
konflikt
(2)
zakład pracy
(2)
etyka zawodowa
(1)
grupa zawodowa
(1)
humanizacja pracy
(1)
kierowanie
(1)
mediacja
(1)
mobbing
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
organizacja
(1)
osobowość
(1)
pozycja zawodowa
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
relacje społeczne
(1)
socjologia
(1)
system społeczny
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zawód
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessman Magazine)
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
bIBLIOGR.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-187. Indeksy.
Książka przybliża problematykę socjologii pracy i zawodu. Poddano w niej analizie zjawisko pracy jako procesu społecznego oraz wpływu pracy na jednostkę i grupy społeczne (zawodowe). Zwrócono również uwagę na bardzo ważne problemy związane z kształtowaniem osobowości pracownika, jego aspiracji zawodowych, efektywności i motywacji do pracy. Omówiono także problematykę zawodu, wskazano na istotną rolę organizacji pracy, kierowania zespołami ludzkimi oraz przyczyny i skutki konfliktów występujących w procesie pracy. Dużo miejsca poświęcono tak istotnym zagadnieniom, jak etyka zawodowa, bezrobocie i zmiany społeczne zachodzące wskutek transformacji ustrojowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8595 [Magazyn 1], P.7346 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8310.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10024.VI.6 [Czytelnia B], 10023.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej