Form of Work
Książki
(47)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(59)
only on-site
(43)
Branch
Magazyny
(26)
Wypożyczalnie
(33)
Czytelnie
(43)
Author
Mruk Henryk
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowski Paweł (1974- )
(1)
Kamińska Teresa (1950- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krajewski Piotr
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mackiewicz Michał
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Piwowarski Radosław
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudelius William
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(47)
Language
Polish
(47)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(24)
MARKETING
(15)
SPOŻYCIE
(5)
DECYZJE
(2)
EKONOMIA MATEMATYCZNA
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
MERCHANDISING
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
USŁUGI
(2)
ZACHOWANIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
Decyzje
(1)
EKONOMIA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
REKLAMA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPORT
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODRĘCZNIKI
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 153. Indeks
Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę z ekonomii matematycznej. Przy tym autorzy bardziej skupili się na aspektach ekonomicznych analizowanych zagadnień, ograniczając wykorzystanie zaawansowanych narzędzi matematycznych. Podręcznik obejmuje części mikro- i makroekonomiczną. Część mikroekonomiczna obejmuje elementy teorii konsumenta i teorii przedsiębiorstwa. Część makroekonomiczna dotyczy długookresowego wzrostu gospodarczego i przyczyn zróżnicowania poziomu produkcji oraz mechanizmów wywołujących wahania koniunktury w gospodarce. Aneks matematyczny pozwala uzupełnić wiedzę niezbędną do zrozumienia prezentowanych zagadnień, a słowniczek głównych pojęć ułatwia szybsze dotarcie do interesujących nas treści.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8465.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9865.VIII.2 [Czytelnia C], 9864.VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 269-276.
Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań konsumentów. Atutem tej książki jest zaprezentowanie problematyki zachowań konsumentów w ujęciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9707.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9706.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14406.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypożyczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w sposób pogłębiony i kompleksowy, z dużą starannością i znawstwem szerokie spektrum zagadnień konstytuujących merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna być inspiracją i pomocą fachową nie tylko dla środowiska akademickiego, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności menedżerskie w zakresie sprzedaży, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczególności małych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera omówienie teoretycznych i praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów (z uwzględnieniem zachowań finansowych), metod badania tych zachowań, współczesnych trendów konsumenckich, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Streszcz. ang. przy pracach
Przygotowując niniejszą publikację chcieliśmy stworzyć możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i zagranicą dotyczących: form i roli czynników i sił sprawczych procesu wdrażania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji różnych podmiotów i instytucji; efektów ekonomicznych i społecznych wdrażania innowacji oraz sposobów podejmowania decyzji i przebiegu procesów innowacyjnych. Szerokie zainteresowanie problematyką innowacji spowodowało, iż zdecydowaliśmy się na wydanie dwóch tomów tego samego tytułu. W tomie pierwszym wyróżniono cztery części. W części pierwszej, poruszono teoretyczne aspekty definiowania i rozumienia innowacji oraz określania ich roli w rozwoju rolnictwa. W części drugiej umieszczono prace poruszające problematykę innowacyjności w sektorze rolnictwa i przemyśle rolno-spożywczym. Część trzecia zawiera opracowania poświęcone innowacyjności konsumentów, zaś część czwarta jest miejscem prezentacji opracowań będących przykładem zastosowania nowoczesnych technik informatycznych w przygotowaniu i wykorzystaniu innowacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7991.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8442.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliogr., netogr. s. 315-326. Indeks.
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem rozważań jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu. Autorzy przedstawiają: istotę i przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym, podstawowe problemy badawcze, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych, kierunki rozwoju marketingu. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych jako pomoc do przedmiotów: podstawy marketingu, zarządzanie marketingowe, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: marketing usług, zachowania nabywców. Może być przydatna również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem, jak również praktykom, śledzącym nowe trendy w marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16404.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16403.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksiązki jest próba spojrzenia na rolę konsumenta we współczesnej gospodarce oaz problematyke zachowań konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza część książki oferuje perspektywę globalną i koncentruje się na przeglądzie najważniejszych czynników kształtujących zachowania współczesnych konsumentów w epoce globalizacji i Internetu. Część druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki sposób nowe technologie zmieniają i modeluja zachowania współczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to próba spojrzenia na relacje konsumentów z przedsiębiorstwem jako najważniejszym podmiotem gospodarczym, który ma zaspokajać ich różne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Książka identyfikuje zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej, wykorzystując w tym celu procedury statystyczne. W monografi ujęto rynek turystyki kulturowej w kontekście jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontekście konsumentów, którzy podejmują różnorodne decyzje w związku z podróżą turystyczną. Autorka prezentuje również czynniki, które istotnie determinują zachowania konsumentów na rynku turystyki kulturowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17013.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again