Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Augustyn Józef (1950- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McGee Rita
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Rennie Ann
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Szymczyk Jan
(1)
Wiśniewski Zenon (1950- )
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
KADRY
(7)
MOTYWACJA PRACY
(2)
OCENY PRACOWNIKÓW
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
INTERNET
(1)
OJCOSTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
RUCHY SPOŁECZNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
zaangażowanie pracowników
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
zaangażowanie
(5)
kapitał ludzki
(4)
kultura organizacyjna
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(3)
kompetencje zawodowe
(2)
motywowanie pracowników
(2)
ocena pracowników
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
szkolenie pracowników
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie talentami
(2)
Internet
(1)
Solidarność
(1)
Web 2.0
(1)
aktywność zawodowa
(1)
coaching
(1)
dobór pracowników
(1)
dojrzewanie
(1)
dom
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
emocje
(1)
etyka pracy
(1)
innowacyjność
(1)
kariera zawodowa
(1)
kierowanie
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
koszty pracy
(1)
kryzys
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura polityczna
(1)
marka
(1)
mass media
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
media społecznościowe
(1)
mentoring
(1)
mobbing
(1)
męskość
(1)
ojcostwo
(1)
organizacja
(1)
patologia pracy
(1)
pokolenie Internetu
(1)
praca
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownik
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rodzice
(1)
ruchy społeczne
(1)
selekcja
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
strategia rozwoju organizacji
(1)
stres
(1)
struktura społeczna
(1)
wartościowanie pracy
(1)
wartość
(1)
wiedza
(1)
wielokulturowość
(1)
wizerunek
(1)
wolontariat
(1)
współpraca
(1)
wychowanie
(1)
wyniki pracy
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
zaangażowanie społeczne
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zespół pracowniczy
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 173-182.
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca konkurencja, niepewność, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii świata przyrost wiedzy i rozwój nowych technologii – to tylko przykłady czynników wyjaśniających wzmożone zainteresowanie rozwojem nauki zarządzania i profesjonalizacją praktyki zarządzania. Skutkuje ono próbą konstruowania wciąż nowych koncepcji zarządzania, które będą w sposób rzetelny i trafny opisywały rzeczywistość organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15448.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ojcostwo : aspekty pedagogiczne i duchowe / Józef Augustyn. - Wyd. 4. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2009. - 423, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 403-415.
Ojcostwo to zbiór refleksji nad ojcostwem naturalnym i ojcostwem duchowym. W czasach kryzysu roli ojca i rosnącej liczby rozwodów warto zajrzeć do pomieszczonych w tym tomie tekstów o ojcostwie w ujęciu św. Augustyna czy Thomasa Mertona; przeczytać, co na temat rodzicielstwa piszą m. in.: psychologowie, doświadczony kierownik duchowy, ojcowie rodzin.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15013.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15865.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksiązka stanowi pomost pomiędzy wiedza teoretyczną i praktyką. Może posłyżyć jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w życie. W bardzo szerokim zakresie uzwględnia strategiczne znaczenie zasobów ludzkich i pokazuje, jak każdy aspekt tych strategii powinień być scalony z globalną strategią działalności organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, które wpływają na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarządzanie kapitałem ludzkim, społeczna odpowiedzialność biznesu, rozwój organizacyjny, zaangażowanie pracowników, zarządzanie talentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12497.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 537-549. Indeks.
Podręcznik stanowi wartościowe opracowanie, w którym przedstawiono w sposób wyczerpujący i kompetentny wiele wymiarów ZKL, tj. koncepcyjny, strategiczny, operacyjny, przedmiotowy, podmiotowy. Zawiera bogate treści, uporządkowane pod względem metodycznym, strukturalnym i logicznym, które będą pomocne studentom w zakresie nabywania wiedzy i umiejętności w przedmiotowym obszarze oraz w kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do odgrywania przez nich w przyszłości różnych ról zawodowych i życiowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13445.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14415.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku zostały przedstawione zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowań. Autorka omówiła: istotę zachowań organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, współpracę w grupie, zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie się w organizacji, efektywność organizacji a przeprowadzanie zmian, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposbów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia nad Wartościami : perspektywa socjologii makrostruktur i ruchów społecznych ; t. 1)
ytuł prezentowanej serii wydawniczej odnosi się do szeroko rozumianych kategorii aksjologicznych, z perspektywy których socjolog dokonuje oglądów i następnie „konstruuje” obrazy badanych podmiotów i fenomenów życia społecznego. Myślą przewodnią pierwszego tomu jest założenie, że w życiu publicznym, w strukturach społecznych mamy do czynienia m.in. z dwoma „regulatorami” postaw i zachowań. Pierwszy z nich to aksjologiczny wymiar, w obrębie którego funkcjonują różne hierarchie czy systemy wartości, determinujące w taki czy inny sposób kreatywność i partycypację podmiotów w życiu społecznym. Drugi „regulator” – pragmatyczny – obejmuje utylitarne nastawienia do deklarowanych wartości czy prezentowanych publicznie postaw i zachowań, uwarunkowane określonymi interesami (indywidualnymi, grupowymi). Aplikowanie takiego podejścia badawczego pozwala socjologowi na ujmowanie m.in.: różnych społecznych więzi, integracji, ale także dystansów, antagonizmów i hierarchii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11248.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12336.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono uwarunkowania i specyfikę funkcji personalnej w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano także kilka przykładów realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach różnych branż. W siedmiu odrębnych tematycznie częściach zaprezentowano zagadnienia dotyczące m.in.: przedsiębiorczości i aktywności zawodowej starszych pracowników w MŚP; przeciwdziałania pracoholizmowi w małych przedsiębiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracowników; relacji sieciowych w MŚP i ich wpływu na realizację zadań personalnych, a także wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarządzania konfliktem; kształtowania wynagrodzeń i problemu płacy godziwej; metod diagnozy i zarządzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrumentów wspierania rozwoju kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej