Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
┼╗urawnik Barbara
(1)
┼╗urawnik Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
BANKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka to kompendium wiedzy dotycz─ůcej teorii powstawania i zarz─ůdzania istotnym parametrem osi─ůgni─Öcia sukcesu rynkowego wsp├│┼éczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzgl─Ödnieniem czynnik├│w, kt├│re w zasadniczy spos├│b warunkuj─ů modele powstawania satysfakcji klienta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug finansowych nale┼╝y do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w w polskiej gospodarce. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, cho─ç jest on nadal postrzegany bardziej jako narz─Ödzie taktyczne ni┼╝ strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zak┼éada my┼Ťlenie strategiczne. Nie jest tu mo┼╝liwe automatyczne prze┼éo┼╝enie zasad marketingu obowi─ůzuj─ůcych na rynku produkt├│w do us┼éug finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialno┼Ťci sprzeda┼╝y us┼éugi oraz nierozdzielno┼Ťci wytwarzania us┼éug do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co by┼éo g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again