Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Żurawnik Barbara
(1)
Żurawnik Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
BANKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again