Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Niczyporuk Piotr
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Talecka Aniela
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Zaleska Małgorzata (1969- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
BANKI
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
USŁUGI
(2)
INNOWACJE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
PORADNIKI
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
usługi bankowe
(8)
banki
(4)
bankowość
(2)
ochrona konsumenta
(2)
ryzyko bankowe
(2)
system bankowy
(2)
ubezpieczenie
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
usługi turystyczne
(2)
Bank Centralny
(1)
aktywa bankowe
(1)
audyt
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bankowość internetowa
(1)
bezpieczeństwo finansowe
(1)
budżet zadaniowy
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
depozyt bankowy
(1)
doradztwo
(1)
działalność innowacyjna
(1)
ekonomika usług
(1)
handel
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
konsulting
(1)
konsument
(1)
kredyt
(1)
kryzys finansowy
(1)
marketing
(1)
marketing bankowy
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
nadzór bankowy
(1)
pasywa bankowe
(1)
polityka konsumencka
(1)
prawa konsumenta
(1)
private banking
(1)
produkt bankowy
(1)
projekt innowacyjny
(1)
projekt jakościowy
(1)
przedsiębiorstwo przemysłowe
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
rachunek bankowy
(1)
restrukturyzacja
(1)
rozliczenia pieniężne
(1)
rynek pracy
(1)
rynek usług
(1)
ryzyko kredytowe
(1)
stabilność finansowa
(1)
tajemnica bankowa
(1)
transfer technologii
(1)
transport morski
(1)
usługi
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi edukacyjne
(1)
usługi finansowe
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi handlowe
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizerunek banku
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 206-207.
W książce Autorka, w sposób jasny i poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawiła problematykę wykorzystania koncepcji marketingu na rynku usług bankowych. Dzięki tej książce Czytelnik: uzyska podstawową wiedzę o specyfice działań marketingowych na rynku usług bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczności działania banku w warunkach konkurencji, zdobędzie informacje o możliwościach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów marketingu-mix w działalności operacyjnej banku, będzie wiedzieć, jakie metody badań marketingowych można wykorzystać do oceny jakości pracy oddziału banku i jego oferty usługowej oraz potrzeb nabywców i zachowań konkurencji, zapozna się z przykładami wykorzystania zasad i metod marketingowych w działalności banków na szczeblu oddziałów operacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / red. nauk. Małgorzata Zaleska. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 314, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Finanse)
Na okł.: Podręcznik rekomendowany przez Komitet Nauk o Finansach PAN.
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Publikacja, aczkolwiek ma charakter podręcznikowy, przedstawia indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy przede wszystkim stabilności i sieci bezpieczeństwa sektora bankowego, produktów i usług bankowych, zarządzania ryzykiem bankowym oraz zasad konstruowania portfela aktywów banku, a także oceny i kontroli banków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12836 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12835.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13947.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 407 - 429.
"Celem podręcznika jest przedstawienie najważniejszych rodzajów aktywności współczesnych banków i wynikających na tym tle nowych problemów i wyzwań stojących przed nimi, jak i całym systemem finansowym. Publikacja zawiera podstawowe informacje dotycząco szeroko pojętej działalności bankowej oraz wskazuje na praktyczne możliwości korzystania z tych usług, wychodząc od obszarów tradycyjnej bankowości, a kończąc na nowoczesnych produktach bankowych generujących wysokie ryzyko. Publikacja składa się z trzynastu rozdziałów i zawiera nie tylko omówienie podstawowych zagadnień ekonomiczno-prawnych bankowości z punktu teoretycznego, ale również starano się zilustrować je aspektami praktycznymi przyjętymi w polskim systemie bankowym bądź wynikającymi z jego rozwoju." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12073 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12072.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13184.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej