Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Majewska Mirosława
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekarstwo)
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Biblioteki
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Słowo kluczowe
użytkownik
(5)
biblioteka
(3)
bibliotekarz
(3)
informacja
(2)
Open Access
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
czasopismo
(1)
edukacja
(1)
jakość
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja społeczna
(1)
kultura
(1)
media
(1)
oferta bibliotek
(1)
organizacja
(1)
polityka otwartości
(1)
praca
(1)
promocja
(1)
przywództwo
(1)
społeczność sieciowa
(1)
technologia mobilna
(1)
usługi biblioteczne
(1)
usługi mobilne
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zachowania informacyjne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 146)
Bibliogr. s. 155-169.
Publikacja omawia teorię zachowań informacyjnych oraz przedstawia przegląd polskiego i zagranicznego piśmiennictwa na ten temat. Książka dotyczy w szczególności procesu poszukiwania informacji ľ jednego z nurtów badań związanych z użytkownikami informacji. Oprócz tego autorka definiuje wiele pojęć związanych z zachowaniami informacyjnymi m.in. problem informacyjny, potrzebę informacyjną oraz relewancję. Opisuje również wyniki badań, których celem było przedstawienie zagadnienia wyszukiwania informacji w bazach piśmiennictwa naukowego w kontekście potrzeb środowiska akademickiego. Wiele z zagadnień poruszanych w książce nie zostało wcześniej opisanych w polskiej literaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14645.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany w publikacji materiał stanowi pokłosie konferencji naukowej „Strategie bibliotek w działaniach edukacyjnych i medialnych”. Celem obrad było zwrócenie uwagi na wszechstronne i złożone działania współczesnej biblioteki w zakresie problemów edukacyjnych, informacyjnych, medialnych oraz udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące roli biblioteki na nowym etapie cywilizacji, w świecie rozwiniętych technologii informacyjnych i dużych przeobrażeń społeczno-ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5582.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 115)
Książka ta nie stanowi w założeniu wyczerpującej analizy kulturowych i socjologicznych wymiarów działalności bibliotek. Celem autora była raczej próba wykorzystania badań prowadzonych w innych dyscyplinach (stąd liczne odniesienia do literatury) w analizie wybranych aspektów codzienności bibliotecznej. Wobec tempa zmian społecznych, mieszania się kultur, powszechnej dostępności informacji, niemożliwe wydaje się uchwycenie i opisanie stabilnego obrazu bibliotek w tak zmiennym otoczeniu. Poszczególne tezy mogą więc stanowić punkt wyjścia do dalszych badań, w oparciu o specyfikę uwarunkowań środowiska lokalnego, jak również uwrażliwić na sytuacje i wydarzenia, z jakimi na co dzień można mieć do czynienia w bibliotekach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10876.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94.)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania jakością, prezentowane zarówno przez bibliologów, jak i praktyków bibliotekarzy, na co dzień zmagających się z koniecznością realizacji usług na najwyższym poziomie. Zaprezentowane artykuły zostały zgrupowane w trzech głównych zrębach: 1. Rekomendacje (prezentacja najnowszych trendów, zagadnienia teoretyczne i terminologiczne); 2. Analizy (wyniki badań jakościowych i ilościowych); 3. Studia przypadków (doświadczenia bibliotek w zakresie projektowania, wdrażania i ewaluacji systemów jakości). Różnorodność tematów sprawia, że oddawany do rąk Czytelnika tom, może stanowić interesującą lekturę zarówno dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy bibliotek różnych typów oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, dopiero pozyskujących wiedzę z zakresu jakości usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17257.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 103)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja ma na celu zwrócenie uwagi na wielowymiarowy charakter usług i organizację pracy współczesnych bibliotek różnych typów. Doświadczenia pierwszych dwóch dekad XXI wieku pokazały, że rola bibliotek w procesie społecznego komunikowania się nieustannie ewoluuje. Wielość funkcji tych instytucji – począwszy od informacyjnej, edukacyjnej, przez rozrywkową i estetyczną, a skończywszy na integracyjnej i substytutywnej – prowokuje do nadążania za zmianami w potrzebach czytelników i przekształcania oferty w bardziej adekwatną i aktualną. Z książnicy, która gromadzi, opracowuje i udostępnia zbiory, biblioteka, w szczególności publiczna i powoli także akademicka, przekształcają się w ośrodki kultury, które dbają o budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem społecznym i gospodarczym. Oczekiwania społeczeństwa i rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych spowodowały pojawianie się nowych form usług jak na przykład rent a librarian czy dostosowanie tradycyjnych form korzystania z katalogów do wersji mobilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19006.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej