Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Komender Jadwiga
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Olczak-Baran Katarzyna
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Suszek Hubert
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
DZIECKO
(2)
NAUCZANIE
(2)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
JĘZYKI
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZUCIA
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
trudności w uczeniu się
(6)
dzieci
(3)
ADHD
(2)
wspomaganie rozwoju
(2)
zaburzenia odżywiania
(2)
zaburzenia psychosomatyczne
(2)
autyzm
(1)
ból przewlekły
(1)
cele kształcenia
(1)
choroba przewlekła
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
dydaktyka
(1)
dydaktyka mediów
(1)
dziecko głuche
(1)
e-learning
(1)
edukacja estetyczna
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
glottodydaktyka
(1)
jadłowstręt psychiczny
(1)
język obcy
(1)
kompetencje językowe
(1)
lekcja
(1)
maltretowanie fizyczne
(1)
metody nauczania
(1)
moczenie mimowolne
(1)
narkotyki
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
nerwica
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ocena
(1)
podręcznik
(1)
praca dydaktyczna
(1)
przeciwprzeniesienie
(1)
próba samobójcza
(1)
psychoedukacja
(1)
psychoterapia
(1)
rodzina
(1)
rozwój psychiczny
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
schizofrenia
(1)
stres
(1)
tiki
(1)
trauma
(1)
treści kształcenia
(1)
trudności szkolne
(1)
trudności wychowawcze
(1)
uczenie się
(1)
uczeń niedostosowany społecznie
(1)
uczeń zdolny
(1)
upośledzenie umysłowe
(1)
uzależnienie
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wykorzystywanie seksualne
(1)
zaburzenia afektywne
(1)
zaburzenia dysocjacyjne
(1)
zaburzenia emocjonalne
(1)
zaburzenia lękowe
(1)
zaburzenia nastroju
(1)
zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
(1)
zaburzenia osobowości
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
zaburzenia seksualne
(1)
zaburzenia snu
(1)
zaburzenia zachowania
(1)
zasady nauczania
(1)
zdolności
(1)
zespół Aspergera
(1)
zespół nadpobudliwości psychoruchowej
(1)
środki dydaktyczne
(1)
środowisko szkolne
(1)
żarłoczność psychiczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Językowa Dzisiaj. Podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja jest znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obych. Ukazuje cele programowe kształcenia językowego od strony ucznia, określa cechy istotne w pewnych grupach wieku i zaawansowania uczniów, wskazuje typowe uczniowskie trudności i omawia praktyczne sposoby, w jakie nauczyciel może je pokonać. W kolejnych rozdziałach podręcznika autorzy omawiają: nowoczesne cele nauczania języka obcego, wymagania nowej podstawy programowej, europejską politykę językową, rozwijanie kompetencji interkulturowych, umiejętność posługiwania się nowymi technologiami, problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się języka obcego, trudności, z którymi borykają się uczniowie oraz sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu. Podręcznik uwzględnia również obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11412.V.8 [Wypożyczalnia A], P.11411.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12625.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [367].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 4 serii publikacji "Edukacja małego dziecka" otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną "Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka" i część drugą: "Konteksty wychowawcze ľ ku pedagogice współbycia". Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14440.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz.
Publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Część pierwsza zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy w ujęciu określonych teorii i koncepcji badań w obszarze wybranych subdyscyplin pedagogicznych. Częśc druga obejmuje zagadnienia diagnostyki w odniesieniu do wybranych środowisk wychowawczych: rodzinnego i szkolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11173.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12208.V.9 [Czytelnia B], 12209.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 104-106 oraz przy tematach.
Publikacja przygotowana do programu ćwiczeń z przedmiotu "Dydaktyka ogólna". Materiał zawiera 12 tematów, z których każdy został podzielony na mniejsze podtematy, co umożliwia podział grupy ćwiczeniowej na zespoły. Zaproponowany układ treści obliguje grupę do pacy i współpracy. Każdy z podtematów zawiera pytania kontrolne, umożliwiające wspólne podsumowanie zajęć, a także zagadnienia do samodzielnego opracowania. Zakładanym efektem ćwiczeń jest umiejętność dyskusji i łączenia treści ćwiczeń przez studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13807 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13805.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13806.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14769.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 419-454. Indeksy.
Piąty tom stanowi opracowanie zagadnień psychoterapii poszerzające wiedzę opracowaną w poprzednich trzech tomach podręcznika akademickiego. Wśród poruszonych tematów znajdują się:: psychoterapia osób z zaburzeniami neurotycznymi i związanymi ze stresem, psychoterapia osób z zaburzeniami afektywnymi, dwa podejścia do psychoterapii osób z zaburzeniami osobowości, psychoterapia osób chorych psychosomatycznie i somatycznie, psychoterapia osób z problemami seksualnymi, psychoterapia osób psychotycznych, uzależnienie od substancji psychoaktywnych oraz psychoterapia osób uzależnionych, psychoterapia osób z zaburzeniami jedzenia, psychoterapia osób po doświadczeniu traumy złożonej, psychoterapia dzieci i ich rodzin.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11003.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11971.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pediatry, ISSN 0303-7827 ; 49)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W dzisiejszych czasach określenie ädziecko sprawiające problemyö jest używane dość często. W sensie medycznym oznacza to zaburzenia emocjonalne lub behawioralne związane z niektórymi chorobami organicznymi lub istniejące niezależnie od nich. Według danych epidemiologicznych zaburzenia takie dotyczą 15-20% całej populacji dzieci i młodzieży, a liczba ta wydatnie wzrasta. Pierwszym lekarzem, do którego trafia dziecko äsprawiające problemyö, jest pediatra lub lekarz rodzinny. To właśnie on musi ustalić wstępne rozpoznanie, przeprowadzić diagnostykę różnicową i ewentualnie podjąć decyzję o leczeniu lub skierowaniu dziecka do specjalisty. Ta książka z pewnością mu w tym pomoże.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13863.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14824.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej