Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
MARKETING
(2)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Problematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje uwarunkowania marketingu mi─Ödzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozwa┼╝a┼ä do marketingu we wsp├│┼éczesnym otoczeniu mi─Ödzynarodowym jest my┼Ťl─ů przewodni─ů wszystkich rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak r├│wnie┼╝ na analizie zachowa┼ä przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku mi─Ödzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespo┼éu autor├│w. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co mo┼╝e u┼éatwi─ç korzystanie z ksi─ů┼╝ki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczn─ů dziedzin─ů ludzkiej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Zmianom w ┼╝yciu gospodarczym towarzyszy rozw├│j metod i technik dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│ry przebiega w spos├│b naturalny zgodnie z przes┼éankami rozwoju my┼Ťli marketingowej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w ksi─ů┼╝ki pragn─ů przybli┼╝y─ç istot─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu, jego dzia┼éanie i problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jan Pindakiewicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano problematyk─Ö marketingu jako koncepcj─Ö dzia┼éania przedsi─Öbiorstw na konkurencyjnym rynku. Pokazano w niej powi─ůzania marketingu z otoczeniem, szczeg├│ln─ů rol─Ö nabywc├│w oraz znaczenie informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again