Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Freedman Lawrence
(1)
Porter Michael E. 1947-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Konkurencyjność
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
STRATEGIA
(1)
WOJSKO
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
strategy
(2)
business
(1)
competition
(1)
history
(1)
human civilization
(1)
industry
(1)
management
(1)
strategic management
(1)
strategic planning
(1)
strategic theory
(1)
strategic thinking
(1)
strategy execution
(1)
strategy implementation
(1)
strategy monitoring
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategy : a history / Lawrence Freedman. - Oxford ; New York : Oxford University Press, cop. 2013. - XVI, 751 s. ; 25 cm.
Indeks.
In "Strategy: A History", Sir Lawrence Freedman, one of the world's leading authorities on war and international politics, captures the vast history of strategic thinking, in a consistently engaging and insightful account of how strategy came to pervade every aspect of our lives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15411.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (strony: 383-387) and index.
Electrifying in its simplicity—like all great breakthroughs—Porter’s analysis of industries captures the complexity of industry competition in five underlying forces. Porter introduces one of the most powerful competitive tools yet developed: his three generic strategies—lowest cost, differentiation, and focus—which bring structure to the task of strategic positioning. He shows how competitive advantage can be defined in terms of relative cost and relative prices, thus linking it directly to profitability, and presents a whole new perspective on how profit is created and divided. In the almost two decades since publication, Porter's framework for predicting competitor behavior has transformed the way in which companies look at their rivals and has given rise to the new discipline of competitor assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21779.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In today’s economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18301.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej