Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Komor Marcin
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
strategia konkurencji
(3)
przedsiębiorstwo
(2)
Europejskie Rynki Wewnętrzne
(1)
Unia Europejska
(1)
etyka biznesu
(1)
euromarketing
(1)
integracja pionowa
(1)
marketing partnerski
(1)
ocena pracowników
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka gospodarcza
(1)
rynek samochodowy
(1)
startegia euromarketingu-mix
(1)
strategia euroceny
(1)
strategia eurodystrybucji
(1)
strategia europroduktu
(1)
strategia europromocji
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W planowaniu strategicznym w przedsiębiorstwie autorka wskazuje menedżerowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji, jakie są wady i zalety różnych dróg rozwoju, w jaki sposób powiązać decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach przedsiębiorstwa. Przedstawia sposoby postępowania w trakcie tworzenia planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa i jego wyodrębnionych części. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach, uczestników kursów doskonalących umiejętności kierownicze, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2432.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce ukazano na przykładzie przedsiębiorstw z różnych branż praktyczne aspekty zarządzania, problemy zarządcze i sposoby podejścia do tych problemów przez zarządzających. Opracowanie stanowi wartościową publikację o charakterze naukowym, będącą pomocą zarówno menedżerom, jak i pracownikom naukowym, studentom, doktorantom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10322.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej