Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(199)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Status
available
(191)
only on-site
(189)
unavailable
(19)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(93)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(117)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(190)
Author
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Dawidczyk Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Ob┼é├│j Krzysztof (1954- )
(3)
Paj─ůk Kazimierz (1953- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(2)
Armstrong Gary
(2)
Barska Anetta
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Danilkiewicz Andrzej
(2)
Dec-Kisiel Katarzyna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Golińska Agata
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gryz Jarosław
(2)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kawałko Bogdan
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Koziej Stanis┼éaw (1943- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Krupski Rafał
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Ostroga Jacek
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikorski Czes┼éaw (1943- )
(2)
Skwarek Dorota
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(2)
Wilczewska Anna
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Zelek Aneta
(2)
Zielińska Magdalena
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Acharya Amitav (1962- )
(1)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowski Janusz W┼éodzimierz (1952- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerowicz Boles┼éaw (1943- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bigos Paulina
(1)
Biliński Witold
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
B─ůk Henryk
(1)
B─ůk Tadeusz W┼éadys┼éaw (1960- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Dancewicz Bo┼╝ena
(1)
Datko Marek
(1)
Dej Magdalena
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dworak Janusz
(1)
Elkin Paul M
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fic Maria
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(15)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(206)
Language
Polish
(205)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Mened┼╝erowie
(2)
Handlowcy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Rolnicy
(1)
Spedytorzy
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(34)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(28)
MARKETING
(23)
ZARZ─äDZANIE
(18)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(11)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
BEZPIECZE┼âSTWO MI─śDZYNARODOWE
(6)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
KADRY
(5)
KONKURENCJA
(5)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(5)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(5)
INNOWACJE
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
NATO
(4)
Rozw├│j regionalny
(4)
TURYSTYKA
(4)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing
(3)
ORGANIZACJA
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
USŁUGI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
Innowacje
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LUBELSKIE, wojew├│dztwo (od 1999)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
ORGANIZACJE MI─śDZYNARODOWE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
Rewitalizacja
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(2)
Transport
(2)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
BANKI
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Bran┼╝a TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Internacjonalizacja przedsi─Öbiorstw
(1)
Internet
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
MONOPOLE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MYŚLENIE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mi─Ödzynarodowy
(1)
Miasta
(1)
Subject: time
2001-
(11)
2001-0
(6)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
LUBELSKIE, wojew├│dztwo (od 1999)
(2)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lw├│w (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
Podr─Öcznik
(10)
PODR─śCZNIKI
(9)
Opracowanie
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(1)
206 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 264-268.
Ksi─ů┼╝ka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i bada┼ä najwi─Ökszych mi─Ödzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w spos├│b przejrzysty i uporz─ůdkowany kluczowych wyzwa┼ä strategicznych, przed kt├│rymi staj─ů dzisiaj przedsi─Öbiorstwa handlowe. Ponadto Autor ukazuje prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzysz─ůce im dzia┼éania marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8460 [Magazyn 1], P.8459 [Magazyn 1], 9859.IX.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8458.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9858.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: NATO ; strategia
Bibliogr. s. 351-391. Indeksy.
Jest to pierwsza w Polsce naukowa synteza ci─ůg┼éo┼Ťci i zmian w strategii i doktrynie politycznej NATO w okresie zimnej wojny. Koncepcje Sojuszu P├│┼énocnoatlantyckiego dostosowywane by┼éy do nowych wyzwa┼ä i zagro┼╝e┼ä w dwubiegunowym ┼Ťwiecie: od tarczy i miecza i strategii zmasowanego odwetu do elastycznej odpowiedzi, raportu Harmela i polityki odpr─Ö┼╝enia. Autor monografii Robert Kupiecki, badacz, analityk i dyplomata, potrafi┼é z ogromn─ů kompetencj─ů wydoby─ç to, co sk┼éada si─Ö na kultur─Ö strategiczn─ů Sojuszu - na model wsp├│lnoty obronnej demokratycznych pa┼ästw Zachodu. Otrzymali┼Ťmy dzie┼éo, kt├│rego warto┼Ť─ç trudno przeceni─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15665.X.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 109-115.
Koncepcja zarz─ůdzania dynamicznego pozwala mened┼╝erom sformu┼éowa─ç w┼éa┼Ťciwy spos├│b funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na bie┼╝─ůco dostosowuje si─Ö do zmian na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Wdra┼╝anie tej koncepcji w organizacjach umo┼╝liwia kadrze kierowniczej: - identyfikacj─Ö poszczeg├│lnych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j firmy w perspektywie kr├│tko-, ┼Ťrednio- i d┼éugoterminowej, - ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö dzia┼éalno┼Ťci firmy i jej otoczenia, - zapewnienie sta┼éego dost─Öpu do syntetycznej, bie┼╝─ůcej i rzetelnej wiedzy niezb─Ödnej mened┼╝erom w procesie podejmowania decyzji, - szybk─ů reakcj─Ö na zmiany zachodz─ůce wewn─ůtrz i zewn─ůtrz organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10321.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podr─Öcznika. Autor w spos├│b przyst─Öpny i zwi─Öz┼éy przedstawi┼é najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynaj─ůc od istoty strategii i jej wp┼éywu na osi─ůganie sukces├│w przez strategiczn─ů analiz─Ö firmy i rynku, na kt├│rym ona dzia┼éa, a┼╝ do metod tworzenia skutecznych strategii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1127 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1129.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1128.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategia organizacji stanowi nowatorskie uj─Öcie problematyki strategicznych wybor├│w, integruj─ůc dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokona┼é przegl─ůdu g┼é├│wnych koncepcji strategii organizacji, przedstawi┼é metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy oraz om├│wi┼é procedury budowy i wdro┼╝enia strategii w warunkach, w jakich obecnie dzia┼éaj─ů firmy ┼Ťwiatowe i polskie. Ksi─ů┼╝ka jest onbowi─ůzkow─ů lektur─ů i przewodnikiem zar├│wno dla mened┼╝er├│w i doradc├│w, jak i dla student├│w wy┼╝szych lat studi├│w zarz─ůdzania i ekonomii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently unavailable
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2344.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 321.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce opisano miejsce i rol─Ö public relations w zarz─ůdzaniu firm─ů. ┼ü─ůcz─ůc r├│┼╝ne modele i teorie zarz─ůdzania, autorka om├│wi┼éa tworzenie skutecznych strategii PR w kontek┼Ťcie m.in. zarz─ůdzania strategicznego firm─ů, dzia┼éania kierownictwa firmy, zarz─ůdzania zasobami ludzkimi, dzia┼éalno┼Ťci marketingowej firmy, wp┼éywu globalizacji na dzia┼éania PR oraz ich skuteczno┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w zarz─ůdzania, socjologii, psychologii, a tak┼╝e praktyk├│w PR zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä kszta┼étowaniem wizerunku firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz cz─Ö┼Ťciej podstawowy obszar zainteresowa┼ä wielu pracownik├│w nauki zajmuj─ůcych si─Ö marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter sk┼éania do refleksji nad rol─ů i znaczeniem tego obszaru aktywno┼Ťci przedsi─Öbiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodz─ůce procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozw├│j nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozw├│j medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a tak┼╝e rosn─ůce znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych i budowaniu relacji na rynku powoduj─ů ┼╝e komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w na rynku. St─ůd te┼╝ pojawia si─Ö w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnie┼ä pozwalaj─ůce na wyci─ůganie wniosk├│w i uog├│lnie┼ä dotycz─ůcych prawid┼éowo┼Ťci zachodz─ůcych w obszarze proces├│w i narz─Ödzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsi─Öbiorstwa dzia┼éaj─ůce na r├│┼╝nych rynkach. Podejmowane przez liczne o┼Ťrodki akademickie badania empiryczne dotycz─ůce komunikacji rynkowej owocuj─ů coraz wi─Ökszym porz─ůdkowaniem poj─Ö─ç i ustalaniem zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wst─Öp)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-204
Maj─ůc na uwadze wzrastaj─ůc─ů rol─Ö korporacji ponadnarodowych w gospodarce ┼Ťwiatowej, zrozumienie r├│┼╝nych aspekt├│w dzia┼éalno┼Ťci ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na ┼Ťwiecie. Jednym z kierunk├│w bada┼ä jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, kt├│ra jest wiod─ůca w literaturze ┼Ťwiatowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych bada┼ä dotycz─ůcych strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wp┼éywu ich dzia┼éalno┼Ťci na krajow─ů gospodark─Ö wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i spo┼éecznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10301.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjali┼Ťci od zarz─ůdzania proponuj─ů wiele zupe┼énie r├│┼╝nych, a czasami wr─Öcz sprzecznych sposob├│w rozstrzygania tych paradoks├│w strategicznych. Niejeden mened┼╝er jest w zwi─ůzku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwi─ůza┼ä, oczekuj─ůc a┼╝ wy┼éoni si─Ö jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej s┼éusznej metody"" - sztuka polega na w┼éa┼Ťciwym po┼é─ůczeniu element├│w poszczeg├│lnych podej┼Ť─ç. W Syntezie strategii przybli┼╝ono najwa┼╝niejsze zagadnienia sporne zwi─ůzane z powy┼╝szymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopinguj─ůc mened┼╝er├│w do stworzenia w┼éasnej syntezy maj─ůcej zalety obu przeciwstawnych podej┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w kierunk├│w ekonomicznych wy┼╝szych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy w szko┼éach zarz─ůdzania, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie."
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8799.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10272.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny spos├│b opisuje kluczowe koncepcje oraz umiej─Ötno┼Ťci i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych plan├│w biznesowych i strategii. Z publikacji mo┼╝na dowiedzie─ç si─Ö m.in.: jak prawid┼éowo wyznacza─ç cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadza─ç kompleksow─ů analiz─Ö rynku, jak zastosowa─ç najwa┼╝niejsze narz─Ödzia i modele zarz─ůdzania oraz wska┼║niki efektywno┼Ťci. Przejrzysty uk┼éad tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, obejmuj─ůcy: kluczowe koncepcje zarz─ůdzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontroln─ů list─Ö dzia┼éa┼ä, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, u┼éatwia zar├│wno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako ┼║r├│d┼éa praktycznych wskaz├│wek. Publikacja jest przeznaczona dla mened┼╝er├│w, kt├│rym niedawno powierzona zosta┼éa strategiczna rola w organizacji, przedsi─Öbiorc├│w zarz─ůdzaj─ůcych w┼éasn─ů firm─ů, mened┼╝er├│w ds. marketingu, finans├│w lub produkcji oraz student├│w zarz─ůdzania i biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8850.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 307-327.
W ksi─ů┼╝ce pokazano internacjonalizacj─Ö i globalizacj─Ö dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszcz─ůcego zagraniczne inwestycje bezpo┼Ťrednie. Jest to odmienne podej┼Ťcie od stosowanego dotychczas, kt├│re skupia┼éo si─Ö na zachowaniach firm wchodz─ůcych na rynki zagraniczne w formie zagranicznych inwestycji bezpo┼Ťrednich. Autory om├│wili teoretyczne aspekty ekspancji zagranicznych firm oraz strategie firm lokalnych w obliczu tej ekspansji, a nast─Öpnie przedstawili wyniki bada┼ä empirycznych nad strategiami polskich firm wobec firm z zagranicy dokonuj─ůcych ekspansji na polski rynek oraz praktyczne implikacje dla strategii firm, samorz─ůdu gospodarczego i polityki gospodarczej. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, a tak┼╝e mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8803 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10276.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks s. 399-407
Tyt. oryg.: Logistics management and strategy : competing through the supply chain.
W ┼Ťwiecie jutra przewaga konkurencyjna b─Ödzie po stronie tych przedsi─Öbiorstw, kt├│re wyka┼╝─ů si─Ö lepszym refleksem w zaspokajaniu potrzeb i oczekiwa┼ä ko┼äcowych nabywc├│w. Poniewa┼╝ logistyka odgrywa kluczow─ů rol─Ö w tym procesie, sukces rynkowy w coraz wi─Ökszym stopniu zale┼╝y od umiej─Ötno┼Ťci w┼éa┼Ťciwego rozplanowania i zsynchronizowania przep┼éyw├│w rzeczowych i informacyjnych w p┼éaszczy┼║nie wewn─ůtrz- i mi─Ödzyorganizacyjnej. Jest to bardzo trudne zadanie, bo opr├│cz ┼Ťcis┼éej wsp├│┼épracy mi─Ödzy r├│┼╝nymi dzia┼éami przedsi─Öbiorstwa wymaga tak┼╝e integracji proces├│w biznesowych realizowanych na ca┼éej d┼éugo┼Ťci ┼éa┼äcucha dostaw. Autorzy, pos┼éuguj─ůc si─Ö licznymi przyk┼éadami, obja┼Ťniaj─ů szczeg├│┼éowo problemy, z jakimi musz─ů si─Ö zmierzy─ç w tym zakresie mened┼╝erowie - ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem kwestii globalizacji sieci logistycznych - i pokazuj─ů, jak je rozwi─ůzywa─ç z wykorzystaniem najnowszych koncepcji zarz─ůdzania logistyk─ů i nowoczesnych technologii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8058 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9414.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9413.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Strategiczne my┼Ťlenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka ta napisana zosta┼éa dla mened┼╝er├│w, kt├│rzy s─ů lub b─Öd─ů odpowiedzialni za ca┼éokszta┼ét biznesu firmy i student├│w zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e dla pracownik├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego firm─ů. W niniejszej pracy pod poj─Öciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie si─Ö strategiczna jednostk─Ö biznesow─ů lub przedsi─Öbiorstwo, kt├│re nabywa zasoby niezb─Ödne do wytwarzania produkt├│w i/lub ┼Ťwiadczenia us┼éug w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorc├│w po cenach zapewniaj─ůcych zysk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8758.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbi├│r wiedzy na temat przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej w─ůtk├│w poparte jest przyk┼éadami z ┼╝ycia gospodarczego. Du┼╝─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů maj─ů rozwa┼╝ania na temat transformacji przedsi─Öbiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy ko┼äcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 187-196.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter monografii naukowej, ale w niekt├│rych fragmentach przekszta┼éca si─Ö w podr─Öcznik, a tak┼╝e poradnik dla mened┼╝er├│w. Stanowi wskaz├│wk─Ö, przy pomocy kt├│rej zarz─ůd przedsi─Öbiorstwa mo┼╝e pomy┼Ťlnie zarz─ůdza─ç i zapewni─ç ci─ůg┼éo┼Ť─ç procesu kompleksowej zmiany poprzez opracowywanie najlepszych praktyk w dziedzinie przyw├│dztwa, koncentracj─Ö na odbiorc─Ö, innowacj─Ö nowych produkt├│w us┼éug, ci─ůg┼ée usprawnianie procesu, zaanga┼╝owanie pracownik├│w, mierzenie i ocen─Ö stopnia poprawy wynik├│w dzia┼éalno┼Ťci biznesowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, w jaki spos├│b wykorzysta─ç i powi─ůza─ç si┼é─Ö, zgodno┼Ť─ç ludzi i procesu w celu przeprowadzenia zasadniczej zmiany oraz zapewnienia ci─ůg┼éo┼Ťci procesu jej implementacji w przedsi─Öbiorstwie. Wskazuje, ┼╝e to, co by┼éo ┼║r├│d┼éem sukcesu firmy w przesz┼éo┼Ťci, nie musi by─ç wyznacznikiem jej sukcesu w przysz┼éo┼Ťci, a w rzeczywisto┼Ťci mo┼╝e by─ç przeszkod─ů i hamulcem dotarcia do nowej i lepszej przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10305.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy bardzo szczeg├│┼éowo przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze zagadnienia z teorii psychologii negocjacji oraz procesy prowadz─ůce do rozwi─ůzania konflikt├│w interpersonalnych i mi─Ödzygrupowych. To znakomity, zwi─Öz┼éy i przyst─Öpny materia┼é szkoleniowy, kt├│ry mo┼╝na wykorzysta─ç w programie studi├│w, seminari├│w i specjalistycznych kurs├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4961.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5564.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Strategic human resource management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Ksi─ů┼╝ka ukazuje genez─Ö, istot─Ö i zakres strategicznego zarz─ůdzania zasobami ludzkimi. Prezentuje aktualny stan wiedzy oraz wyniki bada┼ä w tej dziedzinie w celu analizy najistotniejszych zagadnie┼ä: poj─Öcie strategii, przegl─ůd rodzaj├│w i ewolucja zarz─ůdzania strategicznego; zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy procesem strategicznym a zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi; wykorzystanie wiedzy i narz─Ödzi z zakresu zarz─ůdzania strategicznego w procesie planowania i tworzenia strategii zasob├│w ludzkich; formu┼éowanie podstawowych kryteri├│w efektywno┼Ťci zarz─ůdzanie struktur─ů organizacji, jej kultur─ů oraz zmianami; integracja dzia┼éa┼ä w zakresie zarz─ůdzania zasobami ludzkimi dla stworzenia programu strategicznego, wspomagana przez koncepcj─Ö uczenia si─Ö organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2906.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka zawiera podstawowe wskaz├│wki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki spos├│b okre┼Ťla─ç odbiorc─Ö planu, rozpoznawa─ç rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotowa─ç strategi─Ö i oceni─ç ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťci typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki spos├│b napisa─ç przekonuj─ůcy tekst, zawieraj─ůcy wszystkie niezb─Ödne elementy biznesplanu. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again