Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(28)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(28)
available
(23)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(14)
Czytelnie
(28)
Author
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
D─ůbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Eason Adam
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Klimek Jan
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
McCorman David
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Panowicz-Lipska Janina
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pfaff J├│zef
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Raich Mario
(1)
Rojek Miłosz
(1)
Rokicka Gra┼╝yna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Varian Hal R
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wo┼║niak Jakub
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Audience Group
Biegli rewidenci
(1)
Ksi─Ögowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(6)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(6)
HANDEL
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
REKLAMA
(2)
Finanse
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Mi─Ödzynarodowe Standardy Sprawozdawczo┼Ťci Finansowej
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRAWO ZOBOWI─äZANIOWE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowo┼Ť─ç
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(3)
Francja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
Podr─Öcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
28 results Filter
Book
In basket
Sztuka sprzedaży / David McCorman. - Wrocław : "Astrum", 2007. - 122 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Na pewno ka┼╝dy wie, ┼╝e nie jest sztuk─ů co┼Ť wyprodukowa─ç, ale sztuk─ů jest to sprzeda─ç. Czy emocje maj─ů najwi─Ökszy wp┼éyw na decyzj─Ö zakupu? O czym musisz wiedzie─ç, przeprowadzaj─ůc prezentacj─Ö? Jak nale┼╝y post─Öpowa─ç, by klient z pe┼én─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů naby┼é produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, kt├│ry pragnie unaoczni─ç konstrukcj─Ö sukcesu sprzeda┼╝y przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6048.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wp┼éywu na innych napisano ju┼╝ niejedno. Na pewno nieobce s─ů Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta ksi─ů┼╝ka to w┼éa┼Ťnie st─Ö┼╝ona esencja ich nauk, z jednym znacz─ůcym wzmocnieniem - jej autorzy odnosz─ů sukcesy, sprzedaj─ů produkty i promuj─ů firmy na polskim rynku. Doskonale znaj─ů jego specyfik─Ö oraz spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania polskiego klienta. W ksi─ů┼╝ce zawarte s─ů tre┼Ťci jak dzia┼éa─ç wed┼éug schematu AIDA i stworzy─ç strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera ponad 50 artyku┼é├│w napisanych przez cz┼éonk├│w kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (ko┼éo Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Pary┼╝em i London Business School. Po┼é─ůczenie odmiennych podej┼Ť─ç - ameryka┼äskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autor├│w, czyni t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö szczeg├│lnie warto┼Ťciow─ů. Czytelnicy znajd─ů tu analizy i rozwi─ůzania szerokiego spektrum problem├│w - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z reklam─ů i kszta┼étowaniem cen, po powoduj─ůce cz─Östo zamieszanie mo┼╝liwo┼Ťci oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niekt├│re artyku┼éy poruszaj─ů problemy zwi─ůzane ze zmowami przedsi─Öbiorstw, kt├│re s─ů ca┼ékiem legalne w wielu krajach, dobre i z┼ée strony bycia pionierem na rynku, a tak┼╝e kwestie etyczne, kt├│re wynikaj─ů z praktyki marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1051.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-160.
┼Üwiatowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j dzi─Öki oferowaniu korzystniejszych warunk├│w handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producent├│w i pracownik├│w najubo┼╝szych kraj├│w. Autorki przedstawi┼éy: Sprawiedliwy Handel jako now─ů inicjatyw─Ö rozwojow─ů, instytucjonalizacj─Ö i rozw├│j sprzeda┼╝y produkt├│w Sprawiedliwego Handlu, rynek produkt├│w Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produkt├│w Sprawiedliwego Handlu. Ksi─ů┼╝ka ta jest przeznaczona dla konsument├│w, kt├│rzy odznaczaj─ů si─Ö coraz wi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů i wra┼╝liwo┼Ťci─ů zwi─ůzan─ů ze zjawiskami zachodz─ůcymi we wsp├│┼éczesnej gospodarce. Mo┼╝e te┼╝ by─ç przydatna dla wyk┼éadowc├│w, doktorant├│w i student├│w ekonomii, zarz─ůdzania, marketingu, socjologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19840.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 244-247.
W ksi─ů┼╝ce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje si─Ö negocjacje jako zestaw umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzi dzia┼éania ÔÇô w tych ramach przedstawiono zbi├│r taktyk i strategii negocjacyjnych, r├│┼╝nych sposob├│w manipulacji i technik im przeciwdzia┼éaj─ůcych. W drugiej perspektywie k┼éadzie si─Ö nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu uj─Öcie pozwala wyja┼Ťni─ç r├│┼╝nice w rozumieniu racjonalno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä; daje mo┼╝liwo┼Ť─ç analizy kulturowych uwarunkowa┼ä negocjacji z punktu widzenia proces├│w zarz─ůdzania. Autorzy wskazuj─ů te┼╝ na wp┼éyw zaufania, to┼╝samo┼Ťci oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ÔÇô i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C], 10202.IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarz─ůdza─ç sprzeda┼╝─ů, by odnie┼Ť─ç sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzgl─Ödniaj─ůcy sytuacj─Ö zwi─ůzan─ů z wej┼Ťciem Polski do Unii Europejskiej i post─Öpuj─ůc─ů globalizacj─ů. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzeda┼╝y, formu┼éowanie strategii sprzeda┼╝y, organizowanie procesu sprzeda┼╝y, kierowanie bie┼╝─ůc─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů sprzedawc├│w, kontrola, analiza i ocena dzia┼éalno┼Ťci sprzedawc├│w. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: przejrzysta struktura wyk┼éadu i przyst─Öpny j─Özyk, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, s┼éowniczek wa┼╝niejszych termin├│w, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczny marketing w małej firmie / Dave Patten. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 327 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress)
Ta ksi─ů┼╝ka jest napisana dla ma┼éych przedsi─Öbiorc├│w. Du┼╝e firmy z regu┼éy maj─ů dyrektor├│w i specjalist├│w od marketingu. Jednak prowadz─ůcy ma┼ée biznesy musz─ů opiera─ç si─Ö na w┼éasnej wiedzy i do┼Ťwiadczeniu. Musz─ů zdobywa─ç informacje o rynku i umie─ç je spo┼╝ytkowa─ç w┼éasnymi si┼éami. Zawarte tu u┼╝yteczne przyk┼éady i wskaz├│wki pomog─ů Ci lepiej wykorzystywa─ç szanse rynkowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8959 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8960.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4458.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka Mario Raicha i Jana Klimka ma w du┼╝ym stopniu wymiar symboliczny. Napisali j─ů wsp├│lnie Szwajcar i Polak. Ich praca mia┼éa swoje korzenie w do┼Ťwiadczeniach przedsi─Öbiorczo┼Ťci szwajcarskiej, ale do┼Ťwiadczenia te zosta┼éy ju┼╝ poddane niezwykle interesuj─ůcej i tw├│rczej konfrontacji z realiami polskimi. Warsztaty przygotowane przez do┼Ťwiadczonych przedsi─Öbiorc├│w szwajcarskich dla ich m┼éodszych koleg├│w, adept├│w sztuki przedsi─Öbiorczo┼Ťci, trafi┼éy do Polski i sta┼éy si─Ö tutaj sposobem zdobywania wiedzy przez przedsi─Öbiorc├│w polskich. W rezultacie nie brak ju┼╝ w Polsce ma┼éych i ┼Ťrednich firm, kt├│re dla swego stylu dzia┼éania wprowadzi┼éy szwajcarskie wzory.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.226.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odniesienie do najwa┼╝niejszych decyzji marketingowych przedsi─Öbiorstw, dotycz─ůcych segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru w┼éa┼Ťciwego zestawu narz─Ödzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzeda┼╝y. Przewidziana jako podr─Öcznik, jest jednak adresowana nie tylko do student├│w uczelni ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ do pracownik├│w prowadz─ůcych analizy marketingowe w przedsi─Öbiorstwach lub agencjach bada┼ä marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dla dyrektor├│w i mened┼╝er├│w wszystkich szczebli, maj─ůcy u┼éatwi─ç skuteczne dzia┼éanie w ramach nowoczesnych koncepcji przyw├│dztwa. Dobry przewodnik pozwalaj─ůcy firmie uniezale┼╝ni─ç si─Ö od zewn─Ötrznych konsultant├│w. Autor, do┼Ťwiadczony doradca w dziedzinie zarz─ůdzania, oferuje praktyczny zestaw narz─Ödzi i modeli rozwi─ůzywania problem├│w, opracowywania strategii i planowania. Dzi─Öki nim mened┼╝er nie b─Ödzie skazany na sta┼ée pos┼éugiwanie si─Ö kilkoma rutynowymi, typowymi rozwi─ůzaniami. Uzyska mo┼╝liwo┼Ť─ç tw├│rczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudno┼Ťciami. Korzystanie z ksi─ů┼╝ki u┼éatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane s─ů kluczowe zagadnienia zarz─ůdzania, takie jak budowa zespo┼é├│w, style przyw├│dztwa, zarz─ůdzanie finansowe, marketing i sprzeda┼╝.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzeda┼╝y skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualne informacje s┼éu┼╝─ůce budowaniu strategii zwi─Ökszania udzia┼éu firm w bardzo szybko rosn─ůcym rynku oraz wspiera Czytelnik├│w w procesie wypracowania w┼éasnych, efektywnych metod dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-407.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w. Pierwszy rozdzia┼é dotyczy zagadnie┼ä terminologicznych, jak r├│wnie┼╝ zawiera om├│wienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono si─Ö na przedstawieniu w┼éasnych bada┼ä empirycznych w┼Ťr├│d sprzedawc├│w produkt├│w regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu pr├│bach, obejmuj─ůcych kierownik├│w sklep├│w spo┼╝ywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punkt├│w sprzeda┼╝y detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizuj─ůcych si─Ö w dystrybucji produkt├│w regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiad├│w pog┼é─Öbionych i analizy zawarto┼Ťci ich stron internetowych. Ostatni rozdzia┼é pracy po┼Ťwi─Öcony jest prezentacji w┼éasnych wynik├│w bada┼ä w dwu pr├│bach konsument├│w: reprezentatywnej dla doros┼éych mieszka┼äc├│w Polski i z┼éo┼╝onej z m┼éodych i wykszta┼éconych konsument├│w. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikacj─Ö hipotez badawczych dotycz─ůcych zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy kluczowymi zmiennymi. W aneksie om├│wiono europejskie oznaczenia jako┼Ťci produkt├│w regionalnych i ekologicznych, jak r├│wnie┼╝ wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczeg├│lnie w Polsce i we Francji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18447.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie o drog─Ö, jak─ů obieraj─ů organizacje, g┼é├│wnie przedsi─Öbiorstwa, chc─ůce w ┼Ťwiadomy spos├│b tworzy─ç przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç monografii, sk┼éadaj─ůca si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w, podejmuje problematyk─Ö znaczenia informacji, wiedzy oraz jako┼Ťci kapita┼éu ludzkiego dla budowania potencja┼éu konkurencyjnego przedsi─Öbiorstwa. Druga cz─Ö┼Ť─ç monografii, na kt├│r─ů sk┼éadaj─ů si─Ö cztery rozdzia┼éy, koncentruje si─Ö na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjno┼Ťci organizacyjnej i procesowej przedsi─Öbiorstwa. Trzecia "sze┼Ťciorozdzia┼éowa" cz─Ö┼Ť─ç monografii po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa tworzeniu efektywnych kana┼é├│w dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14049.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony 369-373.
Znajomo┼Ť─ç narz─Ödzi i metod analizy finansowej jest niezb─Ödna w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem, zar├│wno przy ocenie efektywno┼Ťci dokona┼ä, jak i przy trafnym podejmowaniu decyzji dotycz─ůcych przysz┼éo┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Zakres przedmiotowy niniejszej ksi─ů┼╝ki obejmuje cztery najwa┼╝niejsze obszary analizy finansowej, czyli: teoretyczno-merytoryczne podstawy analizy finansowej; metody i narz─Ödzia analizy zasob├│w maj─ůtkowych i kapita┼éowych oraz przychod├│w, koszt├│w i wynik├│w finansowych w wymiarze bezwzgl─Ödnym; analiz─Ö wska┼║nikow─ů obejmuj─ůc─ů analiz─Ö rentowno┼Ťci, p┼éynno┼Ťci finansowej, zad┼éu┼╝enia i sprawno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; ocen─Ö zdolno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa do rozwoju. W ksi─ů┼╝ce ukazano analiz─Ö finansow─ů w uj─Öciu retro- i prospektywnym. Po┼é─ůczono wi─Öc ocen─Ö przesz┼éo┼Ťci z przysz┼éo┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17293 [Magazyn 1], P.17292 [Magazyn 1], P.14756 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13533.VIII.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14565.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(RRR - Rachunkowo┼Ť─ç)
Bibliografia na stronach 315-317, wykaz akt├│w prawnych na stronach 11-12. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi nowatorskie podej┼Ťcie wprowadzaj─ůce do rachunkowo┼Ťci. Uwzgl─Ödnia podstaw─Ö prawn─ů MSR/MSSF, podczas gdy podobnego typu opracowania s─ů podporz─ůdkowane tylko regulacjom Ustawy o rachunkowo┼Ťci. Publikacja omawia specyfik─Ö MSR/MSSF ju┼╝ na etapie identyfikacji i klasyfikacji sk┼éadnik├│w maj─ůtku, kapita┼é├│w, element├│w wyniku finansowego oraz jego zakresu, polityki rachunkowo┼Ťci, w tym zak┼éadowego planu kont i tym podobnych zagadnie┼ä. Co istotne autorzy uwzgl─Ödnili w niej wszystkie najnowsze zmiany w prawie bilansowym. Warto zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e ksi─ů┼╝ka jest dostosowana do struktury ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika ÔÇ×Rachunkowo┼Ť─ç finansowa z uwzgl─Ödnieniem MSSFÔÇŁ pod redakcj─ů naukow─ů J├│zefa Pfaffa, stanowi─ůc razem z nim sp├│jn─ů i logiczn─ů ca┼éo┼Ť─ç z punktu widzenia procesu dydaktycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17347 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18013.VIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18012.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"MarketingÔÇŁ, fundamentalne dzie┼éo Kotlera ukazuje si─Ö od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzaj─ůc emocje oraz stanowi─ůc ┼║r├│d┼éo wiedzy o marketingu. Podstaw─ů tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupe┼éniona jedenasta edycja ameryka┼äska z 2003 roku. Cho─ç to od dawna podstawowy podr─Öcznik, autor wci─ů┼╝ zaskakuje trze┼║wo┼Ťci─ů spojrzenia, wnikliwo┼Ťci─ů i umiej─Ötno┼Ťci─ů przewidywania. Prezentuj─ůc najnowsze poj─Öcia, teorie i strategie, k┼éadzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Umiej─Ötne po┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů sprawia, ┼╝e dzie┼éo Kotlera jest nadal aktualne i ┼╝ywe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again