Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Barska Anetta
(1)
Christou Evangelos
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Emmerson Paul
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Inglot-Kulas Joanna
(1)
Kotarba Joseph A
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Maloy Robert W
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Sala Paweł
(1)
Sigala Marianna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Verock-O'Loughlin Ruth-Ellen
(1)
Woolf Beverly Park
(1)
Wychruszcz Anatol
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Massachusetts (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(9)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
Media społecznościowe
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Młodzież
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieci
(1)
FACEBOOK
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Perswazja
(1)
Podróże
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
REKLAMA
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia
(1)
Turystyka
(1)
Uzależnienia behawioralne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
social media
(12)
Internet
(3)
Facebook
(2)
blog
(2)
content marketing
(2)
konsument
(2)
portal społecznościowy
(2)
social media marketing
(2)
English
(1)
You Tube
(1)
agencja reklamowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
badania marketingowe
(1)
computer-assisted instruction
(1)
copywriting
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
dzieci
(1)
e-commerce
(1)
e-mail
(1)
e-marketing
(1)
education
(1)
educational technology
(1)
fonoholizm
(1)
globalization
(1)
gry komputerowe
(1)
hospitality
(1)
influencer marketing
(1)
information literacy
(1)
klient
(1)
komunikacja
(1)
kurator sądowy
(1)
leisure industry
(1)
lekomania
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing automation
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing społecznościowy
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
media społecznościowe
(1)
młodzież
(1)
młodzież szkolna
(1)
niezdrowa żywność
(1)
nowe media
(1)
obsługa klienta
(1)
personal branding
(1)
perswazja
(1)
popular music
(1)
pornografia
(1)
postęp technologiczny
(1)
pozycjonowanie
(1)
projektowanie interfejsów
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
rynek internetowy
(1)
service quality
(1)
sklep internetowy
(1)
social aspects
(1)
sprzedaż
(1)
strategia komunikacji
(1)
strona WWW
(1)
technologie mobilne
(1)
tourism
(1)
usługi interaktywne
(1)
uzależnienie
(1)
wideomarketing
(1)
zaburzenia odżywiania
(1)
zakupoholizm
(1)
zarządzanie projektami
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Part of the Macmillan Business English Skills series, Email English is for learners of Business English and general English who need additional support in writing emails and social media communications. Email English contains a wealth of practice activities and is suitable for self-study or as supplementary material for the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21518.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21517.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 211-226) and index.
Written for Introductory Sociology and Sociology of Popular Music courses, this book uses popular music to illustrate fundamental social institutions, theories, sociological concepts, and processes. The authors use music, a social phenomenon of great interest, to draw students in and bring life to their study of social life.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18009.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Directions in Tourism Analysis)
Includes bibliographical references and index.
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17489 [Magazyn 1], P.17488 [Magazyn 1], P.17487 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18192.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18191.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 332-343) and index.
The Second Edition provides essential coverage of New and Emerging Technologies including 21st century learning, tablet computers and apps, flipped classrooms, microblogging, online learning, virtual schools, digital citizenship, and digital video as well as expanded explorations of educational websites and software, learning games, digital portfolios, assistive technologies, and student participation systems. These additions let students learn about how the latest technologies can be used in schools to create successful learning experiences for K-12 students. The Enhanced Pearson eText features embedded video.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18209.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
"Autorzy publikacji podejmują problematykę dotyczącą korzystania przez młodzież ze współczesnych technologii i problemów wynikających z uzależnienia od telefonów komórkowych, Internetu, gier komputerowych. Podejmują również ciekawe dla nauki i praktyki takie uzależnienia, jak objawy kompulsywnych zakupów, zaburzenia odżywiania, a także przyczyny lekomanii." Głównym przesłaniem publikacji jest refleksja na temat procesu profilaktyki [z recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18907.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17459.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej