Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(4)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(5)
Author
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jasiński Bartosz
(1)
Marcinkowski Adam
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Wawrzyniak Adam
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 127-129, netogr. s. 131-132.
Celem niniejszej pracy jest przybliżenie problematyki organizacji współdziałania przedsiębiorstw zarówno w sensie kooperacyjnym jak i koncentracyjnym. Praca ze względu na rozległość tematyki nie stanowi kompendium wiedzy, a jedynie wprowadzenie do studiowania tej problematyki i wskazuje stosowne źródła. Poruszane zagadnienia to: formy organizacyjne sieciowych powiązań przedsiębiorstw, inicjatywy klastrowe i klastry, organizacja aliansów strategicznych, fuzji i przejęć, wybrane aspekty organizacyjne przedsięwzięć joint venture, grup kapitałowych i holdingów oraz finansowanie rozwoju sieciowych powiązań przedsiębiorstw ze środków europejskich. Książka przedstawia również przykłady wybranych powiązań przedsiębiorstw w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13519.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 321-348. Indeks.
Celem przedstawianego opracowania jest pokazanie fenomenu sieci międzyorganizacyjnych z perspektywy współczesnych wyzwań zarządzania. Jest to studium teoretyczno-metodyczne sieci międzyorganizacyjnych w naukach o zarządzaniu i stanowi wynik długoletnich doświadczeń autorów opracowania w badaniach sieci międzyorganizacyjnych, zarówno na poziomie metateorii sieci, jak i poszczególnych jej rodzajów."
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12163.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13287.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 503, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-183.
"Problematyka prawnych aspektów budowy sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw koncentruje się na kluczowych, z punktu widzenia rozwoju gospodarczego, zagadnieniach, dotyczących zewnętrznych innowacji organizacyjnych, takich jak budowa sieci kooperacyjnych. Punktem wyjścia podejmowanych rozważań jest założenie, że współcześnie właśnie poprzez budowanie różnorodnych powiązań między przedsiębiorstwami, następuje podniesienie aktywności i skuteczności, a także zwiększenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13525.X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again