Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(14)
Autor
Aluchna Maria
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Kunecka Danuta
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nowak-Starz Grażyna
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Stawiarska Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(3)
PRACA
(3)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Franczyza
(1)
INNOWACJE
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
STUDENCI
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDROWIE ŚRODOWISKOWE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zespół wypalenia zawodowego
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
satysfakcja zawodowa
(16)
motywowanie pracowników
(8)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
organizacja
(4)
wypalenie zawodowe
(4)
zarządzanie
(4)
zatrudnienie
(4)
konflikt
(3)
motywacja
(3)
stres
(3)
zachowania organizacyjne
(3)
etyka pracy
(2)
jakość życia
(2)
komunikacja
(2)
osobowość
(2)
pielęgniarka
(2)
praca
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przywództwo
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
stres zawodowy
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
środowisko pracy
(2)
aktywność fizyczna
(1)
alergia
(1)
alkoholizm
(1)
analiza strategiczna
(1)
awans zawodowy
(1)
balet
(1)
bezrobocie
(1)
biblioteka
(1)
bibliotekarz
(1)
bioterroryzm
(1)
choroby reumatyczne
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
depresja
(1)
doradztwo personalne
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracy
(1)
franczyza
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lojalność
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
menedżer
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacyjne uczenie się
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
otyłość
(1)
outsourcing
(1)
pacjenci
(1)
patologia pracy
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie karier
(1)
potrzeba
(1)
pracoholizm
(1)
pracownik
(1)
projekt
(1)
przeciążenie psychiczne
(1)
przełożony
(1)
psychologia
(1)
psychologia pracy
(1)
public relations
(1)
rachunek ekonomiczny
(1)
rynek pracy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
selekcja
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
system
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolenie pracowników
(1)
terapia
(1)
układ moczowy
(1)
wady wrodzone
(1)
wartości
(1)
wizerunek
(1)
wolontariat
(1)
wsparcie społeczne
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 133-147.
Celem książki jest ukazanie, jak ważna jest satysfakcja zawodowa pielęgniarek dla sprawnego działania placówek świadczących usługi medyczne. Autorka wskazuje znaczenie właściwych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi mających na celu uzyskiwać wysoki poziom satysfakcji zawodowej oraz motywacji wśród pielęgniarek, a tym samym wpływać pozytywnie na ich wydajność i rentowność placówek medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16127.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16126.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
Istotna część zawartych w książce rozważań jest poświęcona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika - kwestiom bardzo ważnym z punktu widzenia zarówno menedżera, jak i pracodawcy. Autorka przedstawia zweryfikowaną w praktyce, kompleksową metodę diagnozowania poziomu i czynników. W książce znalazły się także informacje na temat sposobów skutecznego kształtowania poziomu satysfakcji zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14044.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14909.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W literaturze dotyczącej zarządzania mówi się o fenomenie zaangażowania pracowników, rozważając go jako potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Wskazuje się jednocześnie, że zaangażowanie to bezpośrednio wynika z umiejętności motywacyjnego oddziaływania na pracowników. Prezentowana publikacja jest zbiorem podstawowych zagadnień dotyczących problematyki motywowania ludzi w procesach pracy. Głównym celem jej powstania było przedstawienie złożonych problemów kształtowania motywacji pracowniczej w sposób jasny i zrozumiały dla każdego Czytelnika tak, by ułatwić ich rozpoznawanie i rozwiązywanie w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem, jak również zachęcić i przygotować do bardziej pogłębionych studiów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6380.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22380.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 205-225.
Temat wypalenia zawodowego, niezwykle aktualny we współczesnym świecie, Autorka przedstawia w sposób wielowymiarowy. Odnosi go jednocześnie do zagadnień stresu zawodowego i radzenia sobie z nim, jak i do zasobów indywidualnych i środowiskowych, stanowiących istotny czynnik, który chroni jednostkę przed jego psychospołecznymi i zdrowotnymi skutkami. W sposób refleksyjny przedstawia ona wypalenie zawodowe w różnych obszarach życia społecznego i zawodowego, patologie w środowisku pracy, możliwości radzenia sobie z nimi i przeciwdziałania im. Istotne miejsce zajmuje praktyczny aspekt przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu w kontekście proponowanej pomocy terapeutycznej, jak i opracowania programów prewencyjnych w tym obszarze. Na szczególną uwagę zasługuje opracowanie autorskiego modelu wypalenia zawodowego, który w sposób nowatorski wprowadza pojęcie antycypacyjnej oceny poznawczej, mającej kluczowe znaczenie w rozwoju syndromu wypalenia zawodowego oraz jego skutków. Całość ujęta została w perspektywie mentalności współczesnego człowieka i problemów, jakie może napotkać w dzisiejszych realiach życia zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19633.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19632.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 212-233.
W książce skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem człowieka w organizacji. Zmaga się on z różnymi problemami zarówno w samej organizacji, jak i poza nią. Z jednej strony napotyka trudności wywołujące stres, z drugiej zaś odczuwa zadowolenie z pracy, osiąga sukces zawodowy. Wszystko to wpływa na zachowanie człowieka i podejmowane przez niego działania. Dużą zaletą książki jest prezentacja sposobów radzenia sobie ze stresem i jednocześnie wykorzystywanie tego doświadczenia do osiągania większej satysfakcji z pracy czy poprawy jakości życia. Książka jest przeznaczona dla studentów psychologii, socjologii i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8795.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10268.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-314.
Jest to publikacja, która z pewnością może zainteresować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu. Autorka w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z wpływem formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne. Problematyka ta jest o tyle ważna, że zachowania organizacyjne są zagadnieniem w zasadzie niepoznanym do końca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11250.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12338.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 468)
Bibliogr. s. 357-367.
Książka ta ukazuje złożone problemy zachowań ludzi w sytuacjach społecznych ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ludzi w organizacji. Można w niej znaleźć informacje o indywidualnych różnicach w zakresie osobowości, cech temperamentalnych, inteligencji, zdolności, o sposobach motywowania ludzi do pracy oraz funkcjonowaniu zespołów w organizacji, ich roli w osiąganiu celów osobistych, jak i przydatnych dla organizacji, a także konfliktach w środowisku pracy. Przedstawia rolę kierownika w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi i skuteczność różnych stylów kierowania. Treści w niej zawarte pozwolą zrozumieć wiele mechanizmów zachodzących w środowisku pracy i przyczynić się do wzbogacenia kultury organizacyjnej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12300.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13436.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2789.)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza praca omawia znaczenie psychologii pracy i organizacji, wskazując na wszechstronne i interdyscyplinarne działania na rzecz propagowania idei zależności postępu cywilizacyjnego i gospodarczego od tzw. czynnika ludzkiego. Opisuje ona możliwości zastosowania psychologii w zarządzaniu. Autorzy wyodrębnili kilka rozdziałow, w których omawiają aplikowanie rozwiązań psychologii pracy i organizacji oraz akcentują powiązania psychologii i innych dyscyplin naukowych na następujących płaszczyznach: zastosowania psychologii w zarządzaniu otoczeniem i procesami globalnymi, psychologii i jej zastosowania na poziomie polityki i strategii organizacji, psychologii a kierowania i psychologii wobec problemów jednostki w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11259.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12351.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9235 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej