Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Ury William
(2)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Fisher Roger (1922- )
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Grodowska Małgorzata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Makowska Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nocuń Aleksander W
(1)
Patton Bruce
(1)
Piskorska Beata
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sujak Elżbieta
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Zaręba Agnieszka Magdalena
(1)
Łęcki Krzysztof (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
KONFLIKT
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
NEGOCJACJE
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
PRACA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Dzieci
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
KADRY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
rozwiązywanie konfliktów
(13)
konflikt
(5)
negocjacje
(4)
komunikacja społeczna
(2)
mediacja
(2)
praca
(2)
praca socjalna
(2)
analiza SWOT
(1)
asertywność
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
dzieci
(1)
efektywność pracowników
(1)
emocje
(1)
etyka
(1)
grupa
(1)
komunikacja
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
młodzież
(1)
osobowość
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
pracownik socjalny
(1)
program wychowawczy
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
reklama
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
strategia
(1)
stres
(1)
uzależnienia
(1)
wychowanie do życia w rodzinie
(1)
wynagrodzenie
(1)
władza organizacyjna
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zmiana organizacyjna
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Negocjacji trzeba się uczyć, bo jest to podstawowy sposób uzyskiwania od innych tego, na czym nam zależy. Książka jest doskonałym poradnikiem, do którego warto wracać wielokrotnie, traktując go zarówno jako źródło informacji, jak i inspiracji, technik oraz filozofii podejścia do rozwiązywania konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2376.IX.15 [Wypożyczalnia C], 2377.IX.15 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2378.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Autorzy niniejszej publikacji podjęli się wielowymiarowej analizy zagadnienia współczesnych negocjacji i mediacji zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym na podstawie badań poszczególnych przypadków. Szerokie podejście do pojęcia negocjacji umożliwiło zobrazowanie różnorodności i uniwersalności wykorzystania tego instrumentu na dwóch poziomach: podmiotowym - zaadaptowanym przez państwa, jak również powszechnie stosowanym przez innych aktorów międzynarodowych, tj. organizacje międzynarodowe (Organizacja Narodów Zjednoczonych, ONZ) czy Kościół katolicki; oraz przedmiotowym - o czym świadczy zastosowanie procedur negocjacyjnych w zróżnicowanych obszarach, tj. w ocenie nowoczesnych technologii, sytuacjach kryzysowych, zamachach terrorystycznych, konsultacjach publicznych, negocjacjach umowy o wystąpieniu państwa z organizacji międzynarodowej (Brexit), czy wreszcie w procesie mediacji prowadzonym przez organizacje międzynarodowe w celu rozwiązania konfliktu, stabilizacji regionu czy doprowadzenia do pokoju (UE).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20435.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20434.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Odchodząc od NIE pokazuje, jak pokonywać przeszkody w negocjacjach, aby osiągnąć sukces. William Ury, współautor Dochodząc do TAK proponuje prostą, sprawdzalną metodę rozstrzygania sporów z trudnymi partnerami w kręgu rodziny, znajomych, współpracowników, kontrahentów czy klientów. Autor poświęcił wiele uwagi przygotowaniu się do rozmów. Jest to zdecydowanie niedoceniany w praktyce fragment całego procesu negocjacji, mający fundamentalne znaczenie w ich prowadzeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2379.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora)
Bibliogr. s. 265-269.
Autorzy książki pomagają oswajać konflikty, pokazują ich pozytywne aspekty a czasem wręcz zachęcają do ich prowokowania. Napisana ze swadą książka pomoże w rozwiązywaniu konfliktów w pracy, pokaże jak poradzić sobie z konfliktem w negocjacjach, w domu, w szkole. Różnorodność zaprezentowanych metod rozwiązywania konfliktów pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie i dopasować do sytuacji. Osobny rozdział autorzy poświęcili kwestii udziału trzeciej strony w konflikcie i mediacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3913 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3912.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / Anne Fox. - Warszawa : petit, 2004. - 83 s. : ryc. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Tyt. oryg.: "Managing conflict" 2002.
W książce przedstawiono wiele rozsądnych rozwiązań różnorodnych sytuacji konfliktowych w miejscu pracy, opierając się na założeniu, że konflikty powinno się rozwiązywać na bieżąco, z dnia na dzień, nie czekając, aż ich eskalacja zmusi do rozwiązań dyscyplinarnych i zastosowania formalnych procedur. Książka zawiera rozważania teoretyczne, jak również kładzie nacisk na działania praktyczne, pomagające menedżerowi podjęcie konstruktywnych rozwiązań dla sytuacji konfliktowych. Rozważane są behawioralne przyczyny powstawania konfliktów, a także możliwości wywierania wpływu na te zachowania przez menedżera kierującego zespołem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2752.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2751.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców oraz doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3015.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza ksiażka to światowy bestseller. Dr Thomas Gordon proponuje w niej nową skuteczną metodę pedagogiczną rozwiązywania konfliktów powstających między rodzicami a dziećmi. Autor krytykując dotychczasowe modele rozwiązywania konfliktów (oparte na błędnym schemacie "zwycięzca - pokonany"), proponuje stosowanie metody "bez pokonanych". Dąży do wprowadzenia takich zasad komunikacji, które w sytuacji konfliktowej pozwolą znaleźć rozwiązanie kompromisowe, zadowalające obie strony. Wielką zaletą pracy obok jasnego wykładu i prostego języka, jest pokazanie, jak praktycznie się posługiwać metodą "bez pokonanych". Choć odnosi się ona przede wszystkim do stosunków między rodzicami a dziećmi, może być wykorzystywana także w innych międzyludzkich sytuacjach konfliktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 570.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 571.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Pracownik socjalny musi nabyć w procesie kształcenia określone umiejętności – właśnie temu ma służyć niniejsza publikacja. Jej autorzy wskazali na umiejętności porozumiewania się, rozwiązywania problemów, konfliktów oraz na rolę pracownika socjalnego jako doradcy, mediatora i rzecznika. Ciekawym elementem wymienionej publikacji, bardzo przydatnym w praktyce, jest zawarty w niej zestaw ćwiczeń pomocny w ocenie swoich umiejętności i ich kształtowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1561 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2972.VII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1560.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Człowiek jako istota społeczna nie potrafi żyć sam. Najlepiej rozwija się, uczy, pracuje, gdy ma wokół siebie innych ludzi. Nie zawsze jednak potrafi docenić obecność drugiego człowieka, zdarza się, że jego zachowanie względem innych daleko odbiega od ogólnie przyjętych norm. Jednym z przejawów takiego zachowania jest stosowanie przemocy. Spotykamy się z nią na każdym kroku: na ulicy, w szkole, w najbliższym otoczeniu. Przybiera ona różne formy - od fizycznego znęcania się po przemoc psychiczną. Jak realizować zadania profilaktyczne w szkole, jaka jest rola rodziców i instytucji wspierających szkołę - na te pytania można znaleźć odpowiedź w książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1441.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1440.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5274.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6548.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej