Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Muzyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(2)
Barłóg Krystyna
(1)
Białecka-Pikul Marta
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Deliński Cezariusz
(1)
Hughes Claire (1966- )
(1)
Jakubowska Joanna (tłumaczka)
(1)
Janas-Kozik Małgorzata (1959- )
(1)
Kocór Maria
(1)
Krawczyk Marian
(1)
Malak Roksana
(1)
Mastalerz Elżbieta
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Papierkowski Andrzej (1938- )
(1)
Siara Olga
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Szajner-Milart Irena
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Tchorzewska Aleksandra
(1)
White Naomi (1987- )
(1)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Wrońska Irmina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Holandia
(1)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Neurolodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pediatrzy
(1)
Psychiatrzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Dzieci
(3)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Rozwój psychiczny
(2)
Choroby dziecięce
(1)
DZIECKO
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Farmakoterapia
(1)
Fizjoterapia
(1)
Fizjoterapia dziecięca
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
INTERNET
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Metoda Montessori
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzeństwo
(1)
Terapia zabawą
(1)
Testy psychologiczne
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wady rozwojowe
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia psychomotoryczne
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Żłobki
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Monografia
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Biologia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
rozwój dziecka
(15)
dzieci
(6)
diagnoza
(2)
rozwój fizyczny
(2)
zaburzenia rozwoju
(2)
Internet
(1)
autyzm
(1)
badania
(1)
bajka logopedyczna
(1)
choroby dziecięce
(1)
choroby genetyczne
(1)
choroby nerwowo-mięśniowe
(1)
choroby noworodków
(1)
choroby nowotworowe
(1)
choroby tkanki łącznej
(1)
choroby układu krążenia
(1)
choroby układu moczowego
(1)
choroby układu nerwowego
(1)
choroby układu oddechowego
(1)
choroby układu pokarmowego
(1)
choroby układu wewnątrzwydzielniczego
(1)
choroby zakaźne
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
cyberuzależnienie
(1)
cyberświat
(1)
diagnoza funkcjonalna
(1)
dziecko niepełnosprawne intelektualnie
(1)
edukacja
(1)
edukacja informatyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
fizjoterapia
(1)
gry komputerowe
(1)
immunologia
(1)
integracja sensoryczna
(1)
intensywna opieka
(1)
kinesiology taping
(1)
kształcenie
(1)
metoda Montessori
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
neurofizjologia
(1)
niepełnosprawność intelektualna
(1)
ostre zatrucie
(1)
ośrodek pracy
(1)
pedagogika
(1)
pediatria
(1)
pielęgniarstwo pediatryczne
(1)
piosenka
(1)
promocja zdrowia
(1)
przepuklina oponowo-rdzeniowa
(1)
psychiatria dziecięca
(1)
psychologia
(1)
rehabilitacja ruchowa
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
rodzeństwo
(1)
rozwój mowy
(1)
rozwój psychiczny
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
stymulacja sensoryczna
(1)
szczepienia ochronne
(1)
uczniowie
(1)
uszkodzenie mózgu
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
uzależnienie od komputera
(1)
wady rozwojowe
(1)
wcześniak
(1)
wpływ Internetu
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie
(1)
zabawa
(1)
zabawy
(1)
zaburzenia afektywne
(1)
zaburzenia lękowe
(1)
zaburzenia neurorozwojowe
(1)
zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
(1)
zaburzenia psychiczne
(1)
zaburzenia psychomotoryczne
(1)
zaburzenia psychosomatyczne
(1)
zespół nagłego zgonu niemowląt
(1)
żywienie dzieci
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.529 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeksy.
Rodzeństwo. Znaczenie relacji z braćmi i siostrami dla naszego rozwoju i dobrostanu to fundamentalny tekst na temat relacji między rodzeństwem. Zestawiając wyniki trwającego 10 lat badania podłużnego z wynikami innych badań, z perspektywy biegu życia, Autorki analizują znaczenie relacji między rodzeństwem dla rozwoju i dobrostanu dziecka. Uwzględniają także historyczny, rozwojowy i rodzinny kontekst, w jakim funkcjonują rodzeństwa, przedstawiają wpływ rodzeństwa na rozwój i adaptację dziecka oraz relacjonują nowe badania nad rodzeństwami funkcjonującymi w różnorodnych kontekstach. Naomi White i Claire Hughes omawiają relacje między rodzeństwem w zróżnicowanych populacjach, takich jak rodzeństwa dzieci z niepełnosprawnością, rodzeństwa żyjące w różnych kulturach oraz rodzeństwa z rodzin nietradycyjnych. Przedstawiają również praktyczne implikacje istniejących badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20237.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Na książce błędne oznaczenie wydania: Wydanie 5.
Bibliografia, netografia na stronach 151-162 i przy rozdziałach.
Książka ma charakter przewodnika dla psychologów, pedagogów, studentów lub opiekunów dziecięcych czy rodziców małego dziecka, pozwalającego na poznanie specyficznej sytuacji badania małego dziecka (od urodzenia do 5 roku życia) oraz możliwości wykorzystania narzędzi diagnozy rozwoju zarówno dzieci prawidłowo rozwijających się jak i zagrożonych niepełnosprawnością czy też niepełnosprawnych. Ocena poziomu rozwoju małych dzieci, pozwalająca na uwidocznienie obszarów dobrze i słabo rozwiniętych, ma szczególne znaczenie dla organizowania programów wczesnej interwencji lub wczesnego wspomagania dzieci z trudnościami w rozwoju. W postępowaniu diagnostycznym-interwencyjnym nie powszechnej zgody dotyczącej sposobu w jaki ma być przeprowadzana diagnoza, co powinna obejmować oraz jak powinny być formułowanie wnioski (opinie, orzeczenia) potrzebne do konstruowania skutecznych programów interwencyjnych czy terapeutycznych. Stąd rodzi się potrzeba rozszerzenia wiedzy na temat diagnozowania dziecka od najwcześniejszego okresu życia, gdyż wszyscy specjaliści są zgodni, że szczególnie ważny dla wspomagania rozwoju jest okres pierwszych trzech lat życia dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20147.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20146.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minęło już 100 lat od momentu, kiedy Maria Montessori sprzeciwiła się traktowaniu dziecka jako miniatury dorosłego i kiedy upomniała się o należyte docenienie znaczenia dzieciństwa dla rozwoju człowieka i społeczeństwa. System edukacyjny Marii Montessori wniósł nową jakość do pedagogiki, a „odkrycie dziecka”, jakiego dokonała autorka, było poprzedzone latami naukowych badań i obserwacji. W tej książce Maria Montessori przybliża Czytelnikom rozwój dziecka w pierwszych latach jego życia. Podkreśla naturalność procesu rozwoju oraz fakt, że siły, które go napędzają, są wewnętrzne i występują, gdy dorosły stworzy dziecku odpowiednie do rozwoju warunki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22303.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22302.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnozowanie rozwoju małego dziecka. Cz. 2 / Małgorzata Wójtowicz-Szefler. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 244, [1] strona : wykres ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 59-60, 229-235.
Książka stanowi pomoc w doborze trafnych narzędzi do diagnozowania rozwoju i może być wykorzystana przez różnych specjalistów pracujących z dzieckiem od urodzenia do 5. roku życia. Opisane w tej publikacji metody zostały przedstawione z perspektywy doświadczonego praktyka, czyli osoby, która posługuje lub posługiwała się nimi w ramach prowadzonych badań normalizacyjnych lub walidacyjnych, udziału w projektach badawczych, a także w ramach działalności diagnostycznej i terapeutycznej prowadzonej w różnych ośrodkach pomocy dziecku i rodzinie. Oznacza to, że większość z tych metod autorka poznała szczegółowo podczas specjalistycznych szkoleń i zdobyła wymagane uprawnienia diagnostyczne (jeśli do stosowania danej metody były takowe wymagane) lub też zdobywała doświadczenie w posługiwaniu się nimi pod opieką innych specjalistów wyszkolonych w stosowaniu określonej metody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20149.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20148.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny = Pedagogical Discourse, ISSN 2083-5434 ; t. 17, r. 2017)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka zawiera 15 artykułów dotyczących poznania i refleksji nad wieloma aspektami działalności inkluzyjnej, nad potrzebami, problemami oraz wyzwaniami jakie stoją nadal przed edukacją inkluzyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18919.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
Muzyka
CD
W koszyku
W co się bawić z dziećmi? : piosenki i zabawy wspomagające rozwój dziecka / opracowała Marta Bogdanowicz ; ilustrował Cezariusz Deliński. - Wydanie VII. - Gdańsk : "Harmonia", 2019. - 128 s. : il. kolor., nuty ; 30 cm + 3 płyty (CD) : digital, stereo. ; 12 cm.
Bibliogr. s. 128. Indeks.
Książka ta powstała z myślą o najmłodszych dzieciach 2-, 3-letnich i przedszkolakach. Zaprezentowane w niej piosenki i wierszyki można wykorzystywać zarówno w zabawie grupowej (w przedszkolu, na dziecięcym przyjęciu imieninowym, na podwórku), jak i podczas indywidualnej zabawy z dzieckiem (w trakcie kąpieli, na spacerze, przed zaśnięciem). Znalazły się tu piosenki rozpoczynające i kończące zajęcia, piosenki z imionami kształtujące świadomość własnej osoby, zabawy ułatwiające integrację z grupą, rozwijające świadomość ciała i przestrzeni, wreszcie znane zabawy przedszkolne i pląsy ruchowe. Do publikacji dołączone są 3 płyty CD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20065.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Książka jest przeznaczona dla rodziców, nauczycieli i opiekunów małych dzieci. Mogą oni zapoznać się z normami rozwojowymi dotyczącymi dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym, a także poznać metody i formy wspierania rozwoju. Autorzy przybliżają kwestie związane ze wspomaganiem rozwoju umysłowego, zdobywaniem umiejętności społeczno-emocjonalnych, kompetencji w zakresie motoryki małej i dużej, porozumiewania się, samodzielnego rozwiązywania problemów, nabywania umiejętności samoobsługowych. Poruszono tematy zawiązane z wychowaniem małych dzieci w rodzinie, żłobku i przedszkolu a także w rodzinach zastępczych, domach dziecka i rodzinnych domach. Czytelnik znajdzie też odpowiedzi na pytania dotyczące mediów w wychowaniu dzieci, pozna nie tylko korzyści, ale też zagrożenia. Część książki dotyczy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, współpracy z rodziną małego dziecka oraz współpracy rodziców i nauczycieli ze specjalistami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19769.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19768.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapie wspomagające nieharmonijny rozwój dziecka : ćwiczenia / redakcja naukowa: Jacek Szmalec. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 285, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Engram)
W książce zaproponowane są zabawy, ćwiczenia dla dzieci, u których zaobserwowano nieprawidłowy rozwój psychomotoryczny. Dodatkowo umieszczone są programy zajęć na cały rok do wykorzystania dla logopedów, jak również bajki terapeutyczno-logopedyczne. W publikacji można znaleźć: zabawy służące doskonaleniu postawy, równowagi, obustronnej koordynacji ruchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz rytmu i tempa ćwiczeń; zabawy psychomotoryczne wpływające na rozwój emocjonalno-społeczny dzieci; zabawy psychomotoryczne ćwiczenia usprawniające motorykę; strategie terapeutyczne służące doskonaleniu wykonywania złożonych poleceń; bajki logopedyczne w pracy z dzieckiem oraz logopedyczne programy zajęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22589.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22588.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 83-87 i bibliografie przy rozdziałach.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju. Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21309.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21308.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Przedszkola)
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze. Płyta zawiera wzory dokumentów w formacie pdf.
Bibliografia strony 174-177.
Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. Książka została wzbogacona o płytę CD, na której znajdują się gotowe formularze diagnostyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18466.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21258.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21257.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Psychiatria dzieci i młodzieży to nowoczesny podręcznik przygotowany na podstawie aktualnej wiedzy. Książka odwołuje się do nowoczesnych systemów klasyfikacyjnych (DSM-5, ICD-11), jak również obejmuje najbardziej aktualną farmakoterapię oraz oddziaływania pozafarmakologiczne. Obszerny materiał został przedstawiony w dwóch tomach, w częściach: Podstawy, Klinika, Terapia. W części Podstawy Psychiatrii dzieci i młodzieży przedstawiono systemy klasyfikacyjne i diagnostyczne stosowane w psychiatrii wieku rozwojowego. Omówiono metodykę badania psychiatrycznego dziecka i adolescenta, w tym badanie psychologiczne wraz z rolą kwestionariuszy i testów psychologicznych oraz badania neurologiczne. Przedstawiono również narzędzia diagnostyczne do oceny nasilenia objawów psychopatologicznych. Ponadto omówiono aspekty prawne w psychiatrii dzieci i młodzieży oraz psychiatrię sądową nieletnich. W części Klinika Psychiatrii dzieci i młodzieży omówiono zaburzenia neurorozwojowe oraz zaburzenia należące do spektrum schizofrenii i chorób afektywnych. Przedstawiono również szerokie spektrum wielu innych zaburzeń psychicznych o różnym podłożu z uwzględnieniem farmakologicznych i pozafarmakologicznych metod leczenia. Oddzielne rozdziały poświęcono problematyce FASD oraz dziecku – ofierze przemocy w rodzinie, zaburzeniom psychicznym w chorobach somatycznych, a także psychiatrii konsultacyjnej. W części Terapia Psychiatrii dzieci i młodzieży znalazły się wiadomości z zakresu planowania terapii w psychiatrii dzieci i młodzieży oraz stosowanych metod terapeutycznych (m.in.: metoda behawioralno-poznawcza, systemowa, psychodynamiczna). Przedstawiono podstawy farmakoterapii, a także farmakoterapię opartą na faktach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18409.XVIII.1.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20982.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20981.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Fizjoterapia dzieci i niemowląt. Tom 1 / redaktor prowadząca Roksana Malak. - Stan na wrzesień 2014. Zestaw aktualizujący - marzec 2023. - Poznań : Wydawnictwo Forum, copyright 2014. - Skoroszyt (wiele liczb.) : ilustracje ; 32 cm + 12 dysków optycznych (DVD).
(Wiedza na Usługach Rynku)
Tematyka dołączonych płyt DVD o tej samej sygnaturze : Wspomaganie prawidłowego rozwoju dzieci Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne ; Terapia dziecka z porażeniem splotu barkowego ; Diagnostyka i terapia skolioz według metody FITS ; Szkoła kręgosłupa, czyli kręgosłup a szkoła ; Przykładowe ćwiczenia fizjoterapeutyczne dla dzieci z zespołem Cri du Chat i zespołem Turnera ; Wady stóp u dzieci. Ocena, badanie kliniczne i zestawy ćwiczeń ; Ćwiczenia dla dzieci z problemami neurologicznymi i genetycznymi ; Metody fizjoterapii dzieci z zespołem Downa ; Kinesiology taping w pediatrii ; Kolana koślawe i szpotawe - charakterystyka zagadnienia oraz ćwiczenia korekcyjne ; Fizjoterapia oddechowa u dzieci z mukowiscydozą ; Filmy instruktażowe i materiały dla rodziców.
Fizjoterapia dzieci i niemowląt to publikacja poradnikowa z kompleksowym pakietem terapeutycznym. Zawiera ona omówienie metod neurofizjoterapeutycznych wraz z filmami instruktażowymi zawartymi na płytach DVD. To poradnik dla fizjoterapeutów, którzy na co dzień skupiają się na pracy z najmłodszymi pacjentami. Jest on źródłem rzetelnych i przydatnych w praktyce lekarza informacji. Fizjoterapia dzieci i niemowląt to publikacja w wygodnej formie, dzięki której szybko znajdziesz to, czego potrzebujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22259.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 92-98 i przy ref.
Książka jest dziełem pokonferencyjnym, którego celem było pobudzenie dyskusji w środowisku osób pracujacych z dziećmi i młodzieżą na temat cyberuzaleznienia. Poruszono tematy: zagrożen komputerowych, edukacji informatycznej, funkcji gier komputerowych, uwarunkowań wychowawczych Internetu, wpływu Internetu na rozwój dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6963.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach
Dynamiczny rozwój medycyny wymaga od pielęgniarki stałego doskonalenia nie tylko umiejętności praktycznych, ale również opanowania niezbędnej wiedzy teoretycznej. Podręcznik ten powinien przybliżyć najważniejsze mechanizmy rządzące prawidłowym rozwojem dziecka, istotę zagadnień fizjoterapii i terapii chorób typowych dla wieku rozwojowego i rolę pielęgniarki w hospitalizacji dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.403.XVIII.1.5 [Magazyn 1], 279.XVIII.1.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej