Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(100)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(100)
only on-site
(97)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(63)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(97)
Author
Kotler Philip (1931- )
(5)
Mruk Henryk
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Armstrong Gary
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kall Jacek
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Gra┼╝yna Barbara (1951- )
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Berkley Holly
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czarnecki Pawe┼é (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dereń Bożena
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dr├│┼╝d┼╝ Aleksandra
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garga┼Ť Klaudia
(1)
Ga┼é─ůzka Piotr
(1)
Godin Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Góral Lesław
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Konarzewska-┼╗uczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kope─ç Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Ko─çwin Julita
(1)
Kranas Gra┼╝yna
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Le┼Ťniewska Agnieszka
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Makowski Michał
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLeod Angus
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mich├│r Andrzej
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(102)
Language
Polish
(101)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Handlowcy
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
MARKETING
(21)
REKLAMA
(20)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
Marketing
(6)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
PUBLIC RELATIONS
(5)
REKLAMA INTERNETOWA
(5)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
FARMACJA
(3)
FIRMA (nazwa)
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
LEKI
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Turystyka
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
Aptekarstwo
(1)
BANKI
(1)
Banki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
J─śZYK POLSKIi
(1)
J─Özyk rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEST─śPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
Reklama
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
STRONY WWW
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi finansowe
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podr─Öcznik
(8)
PODR─śCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
102 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: reklama
Publikacja powsta┼éa w wyniku zainteresowania jej autora - dziennikarza telewizyjnego - teoretycznymi i praktycznymi aspektami reklamy. Praca ma kszta┼ét swego rodzaju monografii reklamy. W pierwszej kolejno┼Ťci przeanalizowana w niej zosta┼éa definicja reklamy na tle funkcji i cel├│w tego zjawiska. Autor na┼Ťwietla te┼╝, rozmaite klasyfikcje reklamy oraz znaczenie poszczeg├│lnych jej form i no┼Ťnik├│w z punktu widzenia ich praktycznego wykorzystania. Te rozwa┼╝ania da┼éy podstaw─Ö do analizy skuteczno┼Ťci reklamy. Bardzo wnikliwie zaj─ů┼é si─Ö autor zar├│wno czynnikami warunkuj─ůcymi ow─ů skuteczno┼Ť─ç, jak i mo┼╝liwo┼Ťciami jej pomiaru. Praca jest starannie udokumentowana, napisana precyzyjnym, a jednoczesnie ┼╝ywym j─Özykiem. Mo┼╝na j─ů poleci─ç stosunkowo szerokiemu gronu czytelnik├│w, w tym zar├│wno studentom ekonomii, jak i praktykom gospodarczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4091.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest spojrzenie na reklam─Ö z mo┼╝liwie jak najwi─Ökszej liczby punkt├│w widzenia. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 12 artyku┼é├│w. Ich autorzy analizuj─ů zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczaj├│w, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artyku┼é├│w przedstawiaj─ů r├│┼╝ne formy przekazu reklamowego, m.in. reklam─Ö polityczn─ů i marketing szeptany, a tak┼╝e ich konsekwencje, zar├│wno dla odbiorc├│w, jak i nadawc├│w. Nie zabrak┼éo r├│wnie┼╝ artyku┼é├│w, kt├│re odkrywa┼éyby niekt├│re aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16227.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Advertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't, and why" 2000.
Temat reklamy wydaje si─Ö nieroz┼é─ůcznie zwi─ůzany z wiedz─ů tajemn─ů i nie daj─ůcymi si─Ö ze sob─ů pogodzi─ç pogl─ůdami. Jako konsumenci z regu┼éy uwa┼╝amy, ┼╝e na nas osobi┼Ťcie reklama nie wp┼éywa. Mimo to tworzone s─ů nowe reklamy. A wi─Öc cos dzia┼éa─ç musi - ale na kogo i w jaki dok┼éadnie spos├│b? Na to pytanie odpowiadaj─ů: Max Sutherland - profesor psychologii, specjalista w dziedzinie bada┼ä rynkowych i zachowa┼ä konsumenckich oraz Alice K. Sylvester - wybitny analityk w dziedzinie reklamy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8316 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9968.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9686.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia podstawowe typy oraz szczeg├│┼éowe rodzaje efekt├│w uzyskiwanych za pomoc─ů reklamy. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öca efektom komunikacyjnym, opisuj─ůc liczne modelowe uj─Öcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontek┼Ťcie proces├│w zarz─ůdczych zwi─ůzanych z reklam─ů, omawiaj─ůc etap wyznaczania cel├│w w procesie planowania reklamy oraz za┼éo┼╝enia i przebieg procesu pomiaru wynik├│w inwestycji reklamowych. Podr─Öcznik powsta┼é w oparciu o monografi─Ö "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama - przekaz odbiór interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [1] s. : fot., ryc. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka ta adresowana jest do os├│b, kt├│re w zwi─ůzku z wybranym kierunkiem studi├│w maj─ů zamiar zwi─ůza─ç swe ┼╝ycie zawodowe z reklam─ů, ┼Ťrodkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedn─ů z najsilniejszych form wp┼éywu spo┼éecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie mia┼éyby szansy zaistnie─ç. W dzisiejszych czasach znikn─ů w nat┼éoku informacji, zanim nadarzy si─Ö okazja, aby je dostrzec.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4194.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka ta to przewodnik dla tych, kt├│rzy wybrali internet jako form─Ö promocji swojego przedsi─Öwzi─Öcia i poszukuj─ů rad specjalist├│w. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsi─Öbiorstwa oraz uczy, jak zrealizowa─ç skuteczn─ů kampani─Ö reklamow─ů, dysponuj─ůc niewielkim bud┼╝etem. Czytaj─ůc j─ů, poznasz kulisy kampanii reklamowych, kt├│re odnios┼éy najwi─Ökszy sukces. Przekonasz si─Ö jak wiele mo┼╝e zyska─ç Twoja firma dzi─Öki takiej w┼éa┼Ťnie formie reklamy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7025 [Magazyn 1], P.7024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7841.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4452.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej ksi─ů┼╝ce prezentuj─ů spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od wi─Ökszo┼Ťci uj─Ö─ç prezentowanych w polskoj─Özycznych publikacjach. Nie koncentruj─ů si─Ö na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do cel├│w firmy, aby osi─ůgn─ů─ç konkretne i wymierne cele biznesowe. Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak zaplanowa─ç kampani─Ö reklamow─ů oraz przybli┼╝a sposoby okre┼Ťlania adresat├│w, cel├│w i tre┼Ťci reklamy. Omawia r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b ustali─ç zakres wykorzystania medi├│w w kampanii reklamowej i jakie to maj─ů by─ç media. Poradnik prezentuje tak┼╝e r├│┼╝nice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczno┼Ťci reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: Guerrilla marketing for the home-based business
Poradnik dla tych, kt├│rzy zdecydowali si─Ö na dzia┼éanie na w┼éasny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsi─Öbiorc├│w techniki umo┼╝liwiaj─ůce stworzenie grona lojalnych klient├│w, wypromowanie domowej firmy i osi─ůgni─Öcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zlece┼ä, reklamowania us┼éug oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8961.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10524.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ods┼éania kulisy reklamy. Prezentuje j─ů niejako od kuchni. Rozbieraj─ůc na cz─Ö┼Ťci pierwsze, ukazuje jak ka┼╝dy jej aspekt oddzia┼éuje na odbiorc─Ö. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne go┼éym okiem, ale r├│wnie┼╝ to, co jest hermetycznie ukryte przed widowni─ů. Pozwala znale┼║─ç si─Ö po drugiej stronie i zobaczy─ç, jak poszczeg├│lne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozaj─Özykowe (linia, barwa, gra ┼Ťwiat┼éem, ruchem, kompozycj─ů i kadrem) wp┼éywaj─ů na odbiorc─Ö. Ksi─ů┼╝ka ta ods┼éania kurtyn─Ö reklamowej rzeczywisto┼Ťci - uczy my┼Ťlenia reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13092.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikuj─ů konieczno┼Ť─ç przekszta┼écania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiej─Ötno┼Ťciach i kompetencjach, zorientowane na ci─ůg┼éy rozw├│j i realizacj─Ö proces├│w uczenia si─Ö. W konsekwencji pojawia si─Ö konieczno┼Ť─ç wprowadzania nowych sposob├│w i koncepcji zarz─ůdzania, pozwalaj─ůcych organizacjom wykorzystywa─ç wiedz─Ö, wzmacnia─ç kluczowe kompetencje i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci pracownik├│w, wspomaga─ç organizacyjne uczenie si─Ö, jak r├│wnie┼╝ budowa─ç sw├│j wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzi─ç, ┼╝e o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Wsp├│┼éczesne organizacje musz─ů podejmowa─ç wi─Öc dzia┼éania zwi─ůzane z kszta┼étowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapita┼éu intelektualnego, kt├│rego podstaw─Ö zawsze stanowi wiedza jej pracownik├│w i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadz─ů wiedz─Ö, wzbogacaj─ů j─ů o w┼éasne do┼Ťwiadczenia, przetwarzaj─ů i decyduj─ů o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolno┼Ť─ç oraz ch─Ö─ç uczenia si─Ö pracownik├│w organizacji by┼éy jak najwi─Öksze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18505.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wione zosta┼éy tematy, stanowi─ůce zasadnicz─ů kanw─Ö wyk┼éad├│w z "podstaw marketingu". Maj─ů na celu pom├│c studentom odpowiedzie─ç na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadaj─ů podstawom wiedzy marketingowej i u┼éatwiaj─ů znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7701 [Magazyn 1], P.7686 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8690.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8689.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera ponad 50 artyku┼é├│w napisanych przez cz┼éonk├│w kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (ko┼éo Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Pary┼╝em i London Business School. Po┼é─ůczenie odmiennych podej┼Ť─ç - ameryka┼äskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autor├│w, czyni t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö szczeg├│lnie warto┼Ťciow─ů. Czytelnicy znajd─ů tu analizy i rozwi─ůzania szerokiego spektrum problem├│w - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z reklam─ů i kszta┼étowaniem cen, po powoduj─ůce cz─Östo zamieszanie mo┼╝liwo┼Ťci oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niekt├│re artyku┼éy poruszaj─ů problemy zwi─ůzane ze zmowami przedsi─Öbiorstw, kt├│re s─ů ca┼ékiem legalne w wielu krajach, dobre i z┼ée strony bycia pionierem na rynku, a tak┼╝e kwestie etyczne, kt├│re wynikaj─ů z praktyki marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1051.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy po┼éo┼╝yli szczeg├│lny nacisk na analiz─Ö zachowa┼ä rynkowych odbiorc├│w, powi─ůza┼ä mi─Ödzy dostawcami a odbiorcami oraz aspekt├│w strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystyk─Ö specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a tak┼╝e na prezentacj─Ö instrument├│w i technik marketingowych (np. nowych technik zwi─ůzanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili r├│wnie┼╝ specyfik─Ö dzia┼éa┼ä marketingowych na ka┼╝dym z g┼é├│wnych segment├│w rynku instytucjonalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6993.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak: - ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarz─ůdzanie portfelem marek, - techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy, - finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarz─ůdzanie portfelem marek; techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy; finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie Twoim doradc─ů podczas partyzanckich atak├│w na rynek. Dzi─Öki niej dowiesz si─Ö, w jaki spos├│b zaistnie─ç na rynku, sta─ç si─Ö znan─ů osob─ů i czerpa─ç z tego korzy┼Ťci. Nauczysz si─Ö budowa─ç swoj─ů reputacj─Ö i gromadzi─ç wok├│┼é siebie potencjalnych klient├│w. Stworzysz siatki wywiadowcze, kt├│re donios─ů Ci o zainteresowaniu Twoimi us┼éugami, znajd─ů kolejnych kontrahent├│w i poinformuj─ů o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoj─ů firm─Ö, ponosz─ůc minimalne koszty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6986 [Magazyn 1], 7789.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7790.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], 5458.IX.12 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again