Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(65)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(57)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(26)
Wypo┼╝yczalnie
(32)
Czytelnie
(63)
Author
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregory Anne
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzis┼éaw (1938- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kot Wies┼éaw (1959- )
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Ma─çkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nawrocka El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Neymann Monika
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Pabian Arnold
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rudelius William
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
┼╗bikowska Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(66)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(66)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(32)
MARKETING
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
Marketing
(5)
PODR─śCZNIKI
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
REKLAMA
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
INTERNET
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKI
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
Innowacje
(1)
J─Özyk angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(7)
Podr─Öcznik
(6)
PORADNIKI
(2)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(6)
67 results Filter
Book
In basket
Public relations od podstaw / Philip Henslowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 180 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Public relations jest jednym z filar├│w dzia┼éania nowoczesnej organizacji. W po┼é─ůczeniu z komunikacj─ů odgrywa coraz wi─Öksz─ů rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Z racji powi─ůza┼ä z handlem, marketingiem, reklam─ů, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami w┼éa┼Ťciwe zaplanowanie dzia┼éa┼ä public relations wymaga od os├│b przygotowuj─ůcych takie dzia┼éania przekrojowej wiedzy zwi─ůzanej z tymi dziedzinami. Znajomo┼Ť─ç podstaw tych bran┼╝ jest niezb─Ödna do rozpoznania i w┼éa┼Ťciwej oceny problem├│w, kt├│re mog─ů pojawi─ç si─Ö podczas tworzenia kampanii PR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4455.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce opisano miejsce i rol─Ö public relations w zarz─ůdzaniu firm─ů. ┼ü─ůcz─ůc r├│┼╝ne modele i teorie zarz─ůdzania, autorka om├│wi┼éa tworzenie skutecznych strategii PR w kontek┼Ťcie m.in. zarz─ůdzania strategicznego firm─ů, dzia┼éania kierownictwa firmy, zarz─ůdzania zasobami ludzkimi, dzia┼éalno┼Ťci marketingowej firmy, wp┼éywu globalizacji na dzia┼éania PR oraz ich skuteczno┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w zarz─ůdzania, socjologii, psychologii, a tak┼╝e praktyk├│w PR zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä kszta┼étowaniem wizerunku firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnie┼ä pochodnych. G┼é├│wne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe poj─Öcia, istota, cechy to┼╝samo┼Ťciowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety r├│┼╝nych sposob├│w organizowania dzia┼éalno┼Ťci PR, zasady etyczne; analiza cel├│w i zada┼ä w poszczeg├│lnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przyk┼éady program├│w PR, pytania i zadania sprawdzaj─ůce wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyk├│w. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia rzadkie i umiej─Ötne po┼é─ůczenie walor├│w podr─Öcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13851.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14297.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty mened┼╝erskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikacj─Ö z mediami. Autorzy omawiaj─ů najwa┼╝niejsze formy wsp├│┼épracy dzia┼é├│w public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadaj─ů: jak zorganizowa─ç te prac─Ö jak odr├│┼╝ni─ç, co w┼Ťr├│d wydarze┼ä medialnych zas┼éuguje na uwag─Ö jak przygotowa─ç konferencj─Ö prasow─ů na co zwraca─ç uwag─Ö przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzie─ç, by wygra─ç batali─Ö o sprostowanie, a kiedy jej zaniecha─ç jak pos┼éugiwa─ç si─Ö j─Özykiem cia┼éa a nawet - czym pachnie─ç, w co si─Ö ubra─ç i jakim ┼╝arcikiem w towarzystwie zab┼éysn─ů─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4432.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Om├│wione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsi─Öbiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania si─Ö z opini─ů publiczn─ů i okre┼Ťlonymi grupami odbiorc├│w, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawi─ůzywanie kontakt├│w, metody prowadzenia dzia┼éa┼ä, ┼Ťrodki przekazu i techniki, modele organizacyjne, to┼╝samo┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa i kszta┼étowanie publicznego wizerunku, dzia┼éania mi─Ödzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5177.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera warto┼Ťciowy zbi├│r wiadomo┼Ťci do studiowania PR i do jego zastosowania w dzia┼éalno┼Ťci administracji publicznej. Mo┼╝e by─ç przydatna dla administracji pa┼ästwowych i samorz─ůdowych nastawionych w swojej dzia┼éalno┼Ťci na orientacj─Ö marketingow─ů. W ┼Ťwietle zr├│wnowa┼╝onego rozwoju spo┼éeczno-gospodarczego naszego kraju oraz proces├│w dostosowawczych do zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10624.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10623.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej ksi─ů┼╝ce znajdziesz niezliczone przyk┼éady, kt├│re zaczerpn─Öli┼Ťmy z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia oraz z dok┼éadnie przeanalizowanych do┼Ťwiadcze┼ä naszych koleg├│w. Dzi─Öki tym przyk┼éadom b─Ödziesz wiedzia┼é, w jaki spos├│b wykorzysta─ç swoje najlepsze pomys┼éy oraz pomys┼éy swojej firmy, aby interesowa┼éa si─Ö Tob─ů prasa, o jakiej marzysz i na jak─ů zas┼éugujesz. Obja┼Ťniamy r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b wsp├│┼épracowa─ç z mediami, aby jak najszybciej dokona─ç decyduj─ůcej prezentacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6444.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"...Leksykon opracowany przez zesp├│┼é fachowc├│w stanowi sp├│jn─ů ca┼éo┼Ť─ç, dostarcza wyczerpuj─ůc─ů wiedz─Ö z konkretnej dziedziny, przygotowan─ů przez znane autorytety, od kt├│rych oczekujemy, ┼╝e sprawdzili wcze┼Ťniej zawarte w ksi─ů┼╝ce informacje i przemy┼Ťleli zredagowane definicje. Jest lepsz─ů alternatyw─ů dla cz─Östo niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autor├│w r├│┼╝nych tekst├│w dost─Öpnych w internecie. Dzi─Öki leksykonom tak┼╝e studenci ┼éatwiej i szybciej przygotowuj─ů si─Ö do zaj─Ö─ç i do egzamin├│w. Kwintesencj─Ö wiedzy otrzymuj─ů w jednej ksi─ů┼╝ce, a nie w wielu kana┼éach informacyjnych RSS czy w serwisach i przegl─ůdarkach internetowych. Opracowanie ksi─ů┼╝kowe daje czytelnikowi pe┼éniejszy ogl─ůd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podr├│┼╝y po ┼Ťwiecie public relations, przybli┼╝a i wyja┼Ťnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest u┼╝ywane w Polsce przez ludzi zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie dzia┼éalno┼Ťci─ů PR. T┼éumaczy r├│wnie┼╝ wiele u┼╝ywanych w naszym kraju poj─Ö─ç angloj─Özycznych, kt├│rych nie tylko znaczenie ale i pisownia mo┼╝e nam sprawia─ç k┼éopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje du┼╝o nowych temat├│w do refleksji o tym nowym zawodzie spo┼éecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwa┼ä poj─Ö─ç i nazw, kt├│re pojawiaj─ů si─Ö w permanentnie rozwijaj─ůcym si─Ö ┼Ťrodowisku zawodowego PR..." - prof. Jerzy Ol─Ödzki i dr Dariusz Tworzyd┼éo. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8660.I.2 [Czytelnia C], 8659.I.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Kreatywno┼Ť─ç)
W dzisiejszej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzaj─ů si─Ö zar├│wno firmom du┼╝ym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsi─Öbiorstwom wci─ů┼╝ walcz─ůcym o siln─ů pozycj─Ö. Public relations, jedna z najbardziej fascynuj─ůcych dziedzin wsp├│┼éczesnych nauk ekonomicznych, ┼é─ůcz─ůca elementy marketingu, zarz─ůdzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenion─ů pomoc. Dzi─Öki dzia┼éaniom PR organizacja mo┼╝e unikn─ů─ç najbardziej niebezpiecznych skutk├│w sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. ┼Ürodki trwa┼ée mo┼╝na odpracowa─ç i zdoby─ç na nowo, natomiast warto┼Ťci niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyska─ç, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej ksi─ů┼╝ce znajdziesz wskaz├│wki, co robi─ç, by wyj┼Ť─ç obronn─ů r─Ök─ů z sytuacji kryzysowych, nie trac─ůc wizerunku oraz zaufania klient├│w i kontrahent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5042.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W siedzibie Wy┼╝szej Szko┼éy Informatyki i Zarz─ůdzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odby┼éa si─Ö Og├│lnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kszta┼étowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja by┼éa bardzo wa┼╝nym wydarzeniem naukowym. Sta┼éa si─Ö bowiem polem wymiany do┼Ťwiadcze┼ä oraz prezentacji wynik├│w bada┼ä marketingowych. Przyczyni┼éa si─Ö r├│wnie┼╝ do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarz─ůdzania organizacj─ů. Wsp├│┼écze┼Ťnie ka┼╝da organizacja powinna uwzgl─Ödni─ç w swojej strategii dzia┼éania nie tylko aspekt zysku, ale r├│wnie┼╝ kwesti─Ö spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. W┼éa┼Ťnie dlatego Public Relations staje si─Ö coraz wa┼╝niejszym instrumentem zarz─ůdzania organizacj─ů, ale r├│wnie┼╝ obszarem bada┼ä naukowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne organizacje prowadz─ů ┼Ťwiadom─ů i aktywn─ů polityk─Ö komunikowania si─Ö zar├│wno z otoczeniem, jak i we w┼éasnym wn─Ötrzu. Jej przedmiotem s─ů dziedziny poruszane w tej ksi─ů┼╝ce. Poszczeg├│lne zagadnienia s─ů ilustrowane przyk┼éadami z praktyki. Ksi─ů┼╝ka jest napisana prostym i p┼éynnym j─Özykiem, a jej przyst─Öpna forma jest przyjazna dla Czytelnika, kt├│ry cho─ç zaj─Öty, poszukuje nowych sposob├│w doskonalenia swoich umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4958 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5561.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations instytucji u┼╝yteczno┼Ťci publicznej / red. Ewa Hope. - Gda┼äsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka trafia w wyra┼║nie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje u┼╝yteczno┼Ťci publicznej coraz cz─Ö┼Ťciej si─Ögaj─ů po narz─Ödzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwaj─ů brak specjalist├│w, kt├│rzy dysponuj─ů do┼Ťwiadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze ┼╝ycia publicznego. Niew─ůtpliwym walorem proponowanej publikacji jest w┼éa┼Ťnie odwo┼éanie si─Ö do licznych przyk┼éad├│w konkretnych dzia┼éa┼ä w zakresie PR w r├│┼╝nych typach instytucji, w tym takich, jak szko┼éa, szpital i stra┼╝ miejska. Niekt├│re z tekst├│w maj─ů niemal instrukta┼╝owy charakter, tote┼╝ publikacja ta mo┼╝e si─Ö okaza─ç bardzo u┼╝yteczn─ů pomoc─ů zar├│wno dla kierownictwa takich instytucji, jak r├│wnie┼╝ dla ich pracownik├│w odpowiedzialnych za kontakt z publiczno┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6229.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza publikacja jest pok┼éosiem seminarium zorganizowanego 7 grudnia 2001 r. w Katowicach przez Kolegium Zarz─ůdzania i Katedr─Ö Nauk Humanistycznych oraz studenck─ů organizacj─Ö "Progress". Ze wzgl─Ödu na dydaktyczn─ů przydatno┼Ť─ç i naukow─ů warto┼Ť─ç zaprezentowanych podczas seminarium materia┼é├│w postanowiono wykorzysta─ç je w przedstawionej ni┼╝ej formie. Materia┼éy te maj─ů charakter naukowy, s─ů bowiem oparte na obiektywnych i zweryfikowanych, wypracowanych metodami badawczymi przez przedstawicieli dyscypliny PR ┼║r├│d┼éach. Mog─ů s┼éu┼╝y─ç nie tylko inspiracjom dalszych bada┼ä b─ůd┼║ dyskusjom naukowym, ale tak┼╝e dydaktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3100.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800.IX.18 [Czytelnia C], 7799.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono wszelkie aspekty PR, pocz─ůwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materia┼é├│w informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a sko┼äczywszy na realizacji r├│┼╝nych kampanii PR. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo doskona┼éych przyk┼éad├│w i cennych wskaz├│wek pochodz─ůcych od ludzi, kt├│rzy na co dzie┼ä maj─ů styczno┼Ťc z bran┼╝─ů PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnie─ç w mediach z dobrym skutkiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12901.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym wszechstronnym, a jednocze┼Ťnie przyst─Öpnie napisanym opracowaniu om├│wiono najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia PR oraz przeanalizowano ich przydatno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç. Poza teori─ů zawarto te┼╝ wiele praktycznych przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych wykorzysta─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozwa┼╝ania nad przysz┼éo┼Ťci─ů public relations. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyk├│w zainteresowanych t─ů tematyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7264.IX.18 [Czytelnia C], 6883.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody bada┼ä i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie program├│w promocyjnych - dob├│r odpowiednich matod i narz─Ödzi, kontrola i badanie skuteczno┼Ťci poszczeg├│lnych dzia┼éa┼ä promocyjnych, przygotowanie w┼éasnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpo┼Ťredni i promocja sprzeda┼╝y, public relations w Internecie. Ksi─ů┼╝ka jest kompendium wiedzy o mo┼╝liwo┼Ťciach Internetu dla specjalist├│w ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wyk┼éadowc├│w i student├│w stanowi warto┼Ťciowe uzupe┼énienie podr─Öcznik├│w marketingu, pomijaj─ůcych z regu┼éy temat wykorzystania Internetu w dzia┼éaniach promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Swobodne poruszanie si─Ö w wirtualnym ┼Ťwiecie i doskona┼éa znajomo┼Ť─ç mo┼╝liwo┼Ťci, szans, a tak┼╝e zagro┼╝e┼ä, jakie niesie ze sob─ů Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo wa┼╝ne i po┼╝─ůdane umiej─Ötno┼Ťci dobrego marketera. Je┼Ťli zatem chcesz: - optymalnie przygotowa─ç internetow─ů witryn─Ö firmow─ů i fachowo ni─ů zarz─ůdza─ç, - w┼éa┼Ťciwie stosowa─ç reklam─Ö w Internecie, - zrozumie─ç istot─Ö promocji wykorzystuj─ůcej wyszukiwarki internetowe, - kreowa─ç wizerunek on-line oraz pozna─ç ┼Ťrodki promocji uzupe┼éniaj─ůcej, - mierzy─ç efektywno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä promocyjnych on-line, mo┼╝esz o tym wszystkim przeczyta─ç w ksi─ů┼╝ce, dzi─Öki kt├│rej dodatkowo poznasz: - zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania system├│w ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kszta┼étowa─ç relacje z partnerami zewn─Ötrznymi oraz pracownikami), - podstawowe za┼éo┼╝enia bada┼ä marketingowych realizowanych w Internecie, - modele budowania program├│w lojalno┼Ťciowych w Internecie. "Promocja w internecie" to znakomite konpendium wiedzy dla: praktyk├│w-specjalist├│w ds. marketingu i PR oraz mened┼╝er├│w, dydaktyk├│w marketingu, student├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6295.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7387.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again