Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Borusiak Barbara
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jaworska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Zimon Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Logistycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo handlowe
(7)
handel elektroniczny
(2)
marketing-mix
(2)
handel
(1)
handel detaliczny
(1)
innowacje
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
merchandising
(1)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
przedsiębiorstwo rolnicze
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przetwarzanie danych
(1)
płynność finansowa
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość finansowa
(1)
segmentacja rynku
(1)
strategia marketingowa
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
transport publiczny
(1)
zaopatrzenie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zapasami
(1)
łańcuch dostaw
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-371. Indeks.
Publikacja w sposób wyczerpujący podejmuje tematykę funkcjonalności systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). W książce zostały szczegółowo opisane funkcje informatycznych systemów rachunkowości finansowej przeznaczonych dla małych i średnich firm, funkcje kompleksowych zintegrowanych systemów transakcyjnych stosowanych przez duże przedsiębiorstwa oraz funkcje i zastosowania uzupełniających je systemów informacyjno-analitycznych klasy Business Intelligence. Zagadnienia zawarte w tomie 1 dotyczą systemów, których głównym zadaniem jest prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych oraz wspomaganie obsługi bieżącej działalności przedsiębiorstwa, tj. systemów transakcyjnych, nazywanych też systemami ewidencyjno-operacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10409.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10977 [Magazyn 1], P.10978 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
Celem książki jest przedstawienie w sposób uporządkowany istoty i cech handlu jako działalności mającej bardzo duże znaczenie dla społeczeństwa zarówno w kontekście zaspokajania popytu na towary, jak i funkcjonowania innych działów gospodarki. Działalność handlu realizowana jest poprzez przedsiębiorstwa handlowe, które wyróżnia spośród innych przedsiębiorstw przedmiot działania. Wynika to z definicji handlu rozumianego jako zawodowe pośredniczenie w wymianie towarowej, czyli dokonywanie transakcji zakupu towarów w celu dalszej ich odsprzedaży. Zakres przedmiotowy "Kompendium wiedzy o handlu" obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z ekonomiką i zarządzaniem przedsiębiorstwem handlowym oraz kierunki przemian strukturalnych w handlu we współczesnej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6766.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7589.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zostały przedstawione podstawowe elementy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie. Omówiono kolejno: podstawy metodyczne ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego i zarządzania nim, istotę i cechy przedsiębiorstwa handlowego, istotę i meody zarządzania przedsiębiorstwem oraz poszczególne problemy decyzyjne, uwzględniające tezę, że byt i szanse rozwoju przedsiębiorstwa handlowego zależą od właściwego rozpoznania otoczenia rynkowego i od podjęcia, przez zarządzających, decyzji o odpowiednich działaniach rynkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1010.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy niniejszej książki podjęli się przedstawienia rozwiązań rachunkowości szczególnie istotnych ze względu na rodzaj działalności przedsiębiorstw prowadzonej w poszczególnych sektorach gospodarki. Zakres pracy obejmuje charakterystyczne aspekty rachunkowości przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych, rolniczych, świadczących usługi krótkoterminowe, budowlane i turystyczne. W pierwszym rozdziale autorzy przedstawili ogólne zasady rachunkowości w odniesieniu do ustawy o rachunkowości, która obowiązuje wszystkie jednostki prowadzące księgi rachunkowe bez względu na rodzaj działalności. W pozostałych rozdziałach scharakteryzowali cechy działalności danego typu przedsiębiorstwa z określonego sektora gospodarki, wywierające wpływ na jego model rachunkowości. Rozdziały zawierają ponadto przykłady rozwiązań konkretnych problemów, podsumowanie prezentowanych treści, pytania i zadania kontrolne oraz literaturę uzupełniającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13689.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14693.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka stosowana / Dominik Zimon (red.) - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 158 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia ma na celu usystematyzowanie wiedzy z zakresu logistyki stosowanej w różnych aspektach zarządzania przedsiębiorstwem. Ze względu na dużą dawkę teorii, połączonej z praktycznymi poradami, jej adresatami są zarówno nauczyciele akademiccy i studenci, jak też przedsiębiorcy chcący usprawnić procesy logistyczne w swoich firmach. Publikacja jest owocem pracy dziesięciu Autorów, pod redakcją dr. Dominika Zimona i zawiera jedenaście rozdziałów, w których zostały omówione poszczególne aspekty tytułowego zagadnienia. Problematyka książki obejmuje między innymi: - zarządzanie łańcuchem dostaw, - zaopatrzenie, - przepływ informacji, - analizę centrów dystrybucyjnych i sieci handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22129.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22128.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej