Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
INNOWACJE
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
NAUCZYCIELE AKADEMICCY
(1)
NAUKA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Społeczeństwo
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
WSPÓŁPRACA NAUKOWO-TECHNICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorczość akademicka
(7)
inkubator przedsiębiorczości
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
transfer technologii
(2)
zarządzanie
(2)
CRM
(1)
Internet
(1)
awans zawodowy
(1)
biznes
(1)
controlling
(1)
cyberkultura
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-zdrowie
(1)
firma rodzinna
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał kulturowy
(1)
kariera akademicka
(1)
kariera naukowa
(1)
karta płatnicza
(1)
klaster
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
monitoring
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
nauka
(1)
negocjacje
(1)
nostryfikacja
(1)
organizacja
(1)
organizacja wirtualna
(1)
osobowość
(1)
parki technologiczne
(1)
pracoholizm
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość kobieca
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo społeczne
(1)
przywództwo
(1)
ryzyko
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
stres
(1)
sukces
(1)
system informatyczny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
teorie przedsiębiorczości
(1)
transfer wiedzy
(1)
uniwersytet
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wykształcenie
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie procesowe stanowi wyraz tzw. podejścia procesowego. Podstawą właściwie działającego przedsiębiorstwa jest podział na elementy, tak by ułatwić zrozumienie i opanowanie kluczowych elementów pracownikom. A co za tym idzie budować działania i więzi zespołowe, jak i organizacyjne. Do takowych elementów zaliczyć można proces wokół, którego buduje się pewnego rodzaju system relacji wewnątrzorganizacyjnych.Podejście procesowe zostało oparte na założeniu, które dotyczy optymalizacji działań, przy jednoczesnym względzie procesów. To właśnie dlatego proces jest naturalnym wyznacznikiem możliwości osiągnięcia wzrostu efektywności współczesnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12157.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, charakterystykę przedsiębiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13408.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest jedną z niewielu na rynku wydawniczym, które w tak kompleksowy i gruntowny sposób omawiają zagadnienia związane z karierą naukową w Polsce. Interdyscyplinarne podejście w opisie zjawisk związanych z awansem naukowym pozwoliło na uchwycenie wielu determinujących czynników zarówno o charakterze prawnym, jak i społecznym, ekonomicznym czy historycznym. Dodatkową zaletą opracowania jest umiejscowienie polskiej nauki w szerszym, międzynarodowym kontekście. Autorzy omawiają najbardziej istotne zagadnienia związane z rozwojem naukowym, m.in. prawo o szkolnictwie wyższym, bariery w modelowaniu kariery naukowej, aspekty społeczno-ekonomiczne kariery naukowej oraz warunki rozwijania przedsiębiorczości wśród kadry naukowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13101.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zbiór referatów wygłoszonych podczas XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: Wartości i nowoczesność w strategii odpowiedzialnego rozwoju. Nowe ścieżki rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, która odbyła się w dniach 22-24 maja 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17732.VI. 6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Mając na uwadze rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, w publikacji zostały ujęte najistotniejsze zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod zarządzania, perspektyw i możliwości rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, wpływu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw oraz zagadnienia dotyczące innowacji wprowadzanych w przedsiębiorstwach. Publikacja jest zwartą pozycją wydawniczą, będącą rezultatem licznych spotkań naukowych ośrodków akademickich w kraju, współpracujących z Katedrą Informatycznych Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnień obejmujących rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11410.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej