Form of Work
Książki
(156)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Status
available
(167)
only on-site
(144)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(79)
Wypożyczalnie
(78)
Czytelnie
(147)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(5)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(5)
Author
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubińska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczyński Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik Józef (1939- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karakiewicz Beata (1965- )
(1)
Karczewski Jan Kazimierz
(1)
Karski Jerzy Bohdan (1934-2009)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kidawa Zdzisław
(1)
Klimberg Aneta
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(8)
Time Period of Creation
2001-
(20)
Country
Poland
(162)
Language
Polish
(158)
English
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(11)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Subject
PROMOCJA ZDROWIA
(38)
MARKETING
(22)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(11)
HIGIENA
(10)
Promocja zdrowia
(10)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Marketing
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
BANKI
(2)
Choroby dziecięce
(2)
Dietetyka
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Odżywianie
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Pielęgniarstwo dziecięce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
STYL ŻYCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTYŁOŚĆ
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pielęgniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program "Trener Osiedlowy" (Wrocław)
(1)
Programy zdrowotne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Reklama
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Standardy i procedury medyczne
(1)
Subject: time
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Subject: place
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIBÓRZ (woj. śląskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podręcznik
(16)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(16)
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
162 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w sposób pogłębiony i kompleksowy, z dużą starannością i znawstwem szerokie spektrum zagadnień konstytuujących merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna być inspiracją i pomocą fachową nie tylko dla środowiska akademickiego, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności menedżerskie w zakresie sprzedaży, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczególności małych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14398.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15299.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6986 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7789.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwa red. wyłącznie na okł.
Bibliogr. s. 207-212.
Autorzy prześledzili rozwój działań przedsiębiorczych na rynkach lokalnych. Zwrócono uwagę na relacje zachodzące między regionalną a lokalną skalą działań gospodarczych, określono czynniki warunkujące rozwój gospodarki lokalnej w kontekście konkurencyjności gmin, oraz określono aktywność przedsiębiorczą jako czynnik rozwoju lokalnego. Swoistą klamrą tych wywodów jest analiza ekonomicznych uwarunkowań i działań przedsiębiorczych oraz pozaekonomicznych uwarunkowań przedsiębiorczości w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9995.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki są sercem każdego systemu gospodarczego. Dzięki bankom w gospodarce dokonuje się alokacja zasobów w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwyżki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekształcają się w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przyśpieszają obieg gospodarczy, a umiejętne zarządzanie ryzykiem kredytowym powoduje, że wolne zasoby mogą trafić do firm posiadających najlepsze, najbardziej zyskowne pomysły biznesowe. Podejmowanie przez menedżerów banków optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczególnie gdy uwzględni się dynamikę zmian na rynku usług finansowych oraz w otoczeniu banków. zmiany, jakie zaszły w bankowości światowej w ostatnich latach, są tak duże (dotyczą zarówno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), że zgromadzona dotąd wiedza coraz szybciej się dezaktualizuje, a jednocześnie pojawiają się nowe obszary, wymagające pogłębionych badań naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again