Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(156)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Status
available
(167)
only on-site
(144)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(79)
Wypo┼╝yczalnie
(78)
Czytelnie
(147)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(5)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(5)
Author
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(3)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Emeryk Andrzej (1953- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubi┼äska Zofia (1950- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pacian Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Gra┼╝yna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier J├│zef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Buczy┼äski Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik J├│zef (1939- )
(1)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
D─Öbniewska Maria (1940- )
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Fr─ůckiewicz Ewa
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karakiewicz Beata (1965- )
(1)
Karczewski Jan Kazimierz
(1)
Karski Jerzy Bohdan (1934-2009)
(1)
Kasi┼äska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kidawa Zdzisław
(1)
Klimberg Aneta
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(8)
Time Period of Creation
2001-
(20)
Country
Poland
(162)
Language
Polish
(158)
English
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(11)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(4)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Specjali┼Ťci ds. kadr
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
PROMOCJA ZDROWIA
(38)
MARKETING
(22)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(11)
HIGIENA
(10)
Promocja zdrowia
(10)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
PODR─śCZNIKI
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(4)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Marketing
(3)
Piel─Ögniarstwo
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
BANKI
(2)
Choroby dzieci─Öce
(2)
Dietetyka
(2)
INTERNET
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
MERCHANDISING
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Od┼╝ywianie
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
Piel─Ögniarstwo dzieci─Öce
(2)
REKLAMA
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Rozw├│j fizyczny dziecka
(2)
STYL ┼╗YCIA
(2)
Uczucia
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zaburzenia od┼╝ywiania
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby wieku starczego
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTY┼üO┼Ü─ć
(1)
PIEL─śGNIARSTWO
(1)
PIEL─śGNIARSTWO DZIECI─śCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Piel─Ögniarstwo geriatryczne
(1)
Produkt regionalny
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program "Trener Osiedlowy" (Wrocław)
(1)
Programy zdrowotne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Reklama
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Standardy i procedury medyczne
(1)
Subject: time
2001-
(7)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Subject: place
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIB├ôRZ (woj. ┼Ťl─ůskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wroc┼éaw (woj. dolno┼Ťl─ůskie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
Podr─Öcznik
(16)
PODR─śCZNIKI
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öczniki [Typ publikacji]
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(16)
Zarz─ůdzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
162 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1022., oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedn─ů z nielicznych publikacji naukowych dotycz─ůcych problematyki kszta┼étowania wizerunku obszaru turystycznego, zar├│wno na krajowym jak i mi─Ödzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwo┼éuje si─Ö do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, kt├│rego adresatami s─ů nie tylko przedstawiciele ┼Ťrodowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny by─ç cenn─ů pomoc─ů w kszta┼étowaniu polityki promocji turystyki oraz oddzia┼éywania na wizerunek turystyczny przez pracownik├│w jednostek samorz─ůdu terytorialnego wszystkich szczebli, a tak┼╝e regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů polityki spo┼éeczno-gospodarczej pa┼ästwa. Od skuteczno┼Ťci dzi┼éa┼ä w tej dziedzinie zale┼╝y doch├│d narodowy, bilans p┼éatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana pogl─ůd├│w i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, kt├│ra znajduje si─Ö w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w spos├│b pog┼é─Öbiony i kompleksowy, z du┼╝─ů staranno┼Ťci─ů i znawstwem szerokie spektrum zagadnie┼ä konstytuuj─ůcych merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna by─ç inspiracj─ů i pomoc─ů fachow─ů nie tylko dla ┼Ťrodowiska akademickiego, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie w zakresie sprzeda┼╝y, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczeg├│lno┼Ťci ma┼éych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego powinny d─ů┼╝y─ç do harmonijnego wsp├│┼éistnienia ze ┼Ťrodowiskiem przyrodniczym. Jednym z narz─Ödzi zaspokajania potrzeb w spos├│b zgodny z zasadami zr├│wnowa┼╝onego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podr─Öcznik zosta┼é przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzaj─ů r├│wnie┼╝ wiedz─Ö z przedmiot├│w zwi─ůzanych z marketingiem, zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů, ekologi─ů wyrob├│w, zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, wyk┼éadanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozw├│j turystyki sprawi┼é, ┼╝e w┼éadze zar├│wno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzeg┼éy szans─Ö na ekspansj─Ö gospodarcza i promocj─Ö region├│w oraz kraj├│w. W ksi─ů┼╝ce autorzy om├│wili: istot─Ö, powstanie i rozw├│j polityki turystycznej, obszary, narz─Ödzia oraz podmioty uczestnicz─ůce w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej pa┼ästwa, podstawowe zasady, kt├│re musz─ů by─ç respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej pa┼ästwa, w tym zasad─Ö zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, wp┼éyw Unii Europejskiej na polityk─Ö turystyczn─ů pa┼ästw cz┼éonkowskich, oddzia┼éywanie administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej na rozw├│j turystyki i funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw bran┼╝y turystycznej, promocj─Ö jako wa┼╝ny element polityki turystycznej. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla wyk┼éadowc├│w i student├│w na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urz─Ödnik├│w administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, a tak┼╝e dla przedsi─Öbiorc├│w z bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14398.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15299.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Fr─ůckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorka w niezwykle interesuj─ůcy spos├│b przedstawi┼éa zar├│wno og├│lne informacje o Internecie i jego u┼╝ytkownikach, jak i mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przedsi─Öbiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzeda┼╝y. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie zwi─ůzane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawow─ů zalet─ů publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizuj─ůce poruszane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniaj─ů proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wyk┼éadu szczeg├│lnie przydatna jest za┼é─ůczona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja w Samorz─ůdzie)
Promocja jednostek samorz─ůdu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualn─ů i wa┼╝n─ů problematyk─ů. Przyczynia si─Ö do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorz─ůd├│w. Wsp├│┼écze┼Ťnie samorz─ůdu terytorialne wszystkich szczebli rywalizuj─ů pomi─Ödzy sob─ů o inwestor├│w i turyst├│w. Te samorz─ůdy, kt├│re zdo┼éaj─ů przyci─ůgn─ů─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö inwestor├│w, turyst├│w oraz student├│w, rozwijaj─ů si─Ö i staj─ů si─Ö coraz bogatsze. Nie mo┼╝na zyska─ç zainteresowania i przychylno┼Ťci potencjalnych inwestor├│w bez zbudowania przekonania o korzy┼Ťciach, jakie mog─ů osi─ůgna─ç, inwestuj─ůc czy sp─Ödzaj─ůc wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego te┼╝ coraz istotniejszym aspektem aktywno┼Ťci samorz─ůd├│w terytorialnych jest i b─Ödzie ich dzia┼éalno┼Ť─ç promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-175.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra pokazuje, jak sie─ç zrewolucjonizowa┼éa komunikacj─Ö mi─Ödzyludzk─ů i w jaki spos├│b firmy funkcjonuj─ůce w nowej rzeczywisto┼Ťci powinny si─Ö skutecznie promowa─ç oraz sprzedawa─ç swoje produkty i us┼éugi. Jej adresatem s─ů wszystkie osoby prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, specjali┼Ťci marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej zrozumie─ç zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnym marketingu oraz wykorzysta─ç potencja┼é nowych medi├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podr─Öczniku Autor omawia istot─Ö marketingu, otoczenie rynkowe przedsi─Öbiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsi─Öbiorstw. Przedstawia tak┼╝e zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, mar┼╝ i opakowa┼ä, franchisingu, public relations i misji firmy, spos├│b prowadzenia marketingu w sferze us┼éug i w dzia┼éalno┼Ťci pozagospodarczej oraz prezentuje orientacj─Ö spo┼éeczn─ů marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu s─ů: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wp┼éyw na rynek krajowy, konflikty i wsp├│┼épraca w kana┼éach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2053.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie Twoim doradc─ů podczas partyzanckich atak├│w na rynek. Dzi─Öki niej dowiesz si─Ö, w jaki spos├│b zaistnie─ç na rynku, sta─ç si─Ö znan─ů osob─ů i czerpa─ç z tego korzy┼Ťci. Nauczysz si─Ö budowa─ç swoj─ů reputacj─Ö i gromadzi─ç wok├│┼é siebie potencjalnych klient├│w. Stworzysz siatki wywiadowcze, kt├│re donios─ů Ci o zainteresowaniu Twoimi us┼éugami, znajd─ů kolejnych kontrahent├│w i poinformuj─ů o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoj─ů firm─Ö, ponosz─ůc minimalne koszty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6986 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7790.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7789.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Ksi─ů┼╝ka "Skuteczno┼Ť─ç promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyja┼Ťnia: jak zarz─ůdza─ç dzia┼éalno┼Ťci─ů promocyjn─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie, przybli┼╝a metody szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przedstawia istot─Ö Business Inteligence - technologii wspieraj─ůcej pomiar skuteczno┼Ťci promocji w Internecie, ukazuje koncepcj─Ö modelu szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przybli┼╝a analiz─Ö skuteczno┼Ťci kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narz─Ödzia, prezentuje empiryczn─ů weryfikacj─Ö modelu na podstawie bada┼ä przeprowadzonych w┼Ťr├│d przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody bada┼ä i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie program├│w promocyjnych - dob├│r odpowiednich matod i narz─Ödzi, kontrola i badanie skuteczno┼Ťci poszczeg├│lnych dzia┼éa┼ä promocyjnych, przygotowanie w┼éasnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpo┼Ťredni i promocja sprzeda┼╝y, public relations w Internecie. Ksi─ů┼╝ka jest kompendium wiedzy o mo┼╝liwo┼Ťciach Internetu dla specjalist├│w ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wyk┼éadowc├│w i student├│w stanowi warto┼Ťciowe uzupe┼énienie podr─Öcznik├│w marketingu, pomijaj─ůcych z regu┼éy temat wykorzystania Internetu w dzia┼éaniach promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przyk┼éady wskazuj─ů, ┼╝e przyj─Öcie przez przedsi─Öbiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwi─Öksza jego szans─Ö osi─ůgni─Öcia powodzenia. W ksi─ů┼╝ce ukazano sens podporz─ůdkowania przedsi─Öbiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano r├│wnie┼╝ zakres decyzji i dzia┼éa┼ä podejmowanych w przedsi─Öbiorstwach o orientacji marketingowej. Chocia┼╝ przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest om├│wienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsi─Öbiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwa red. wy┼é─ůcznie na ok┼é.
Bibliogr. s. 207-212.
Autorzy prze┼Ťledzili rozw├│j dzia┼éa┼ä przedsi─Öbiorczych na rynkach lokalnych. Zwr├│cono uwag─Ö na relacje zachodz─ůce mi─Ödzy regionaln─ů a lokaln─ů skal─ů dzia┼éa┼ä gospodarczych, okre┼Ťlono czynniki warunkuj─ůce rozw├│j gospodarki lokalnej w kontek┼Ťcie konkurencyjno┼Ťci gmin, oraz okre┼Ťlono aktywno┼Ť─ç przedsi─Öbiorcz─ů jako czynnik rozwoju lokalnego. Swoist─ů klamr─ů tych wywod├│w jest analiza ekonomicznych uwarunkowa┼ä i dzia┼éa┼ä przedsi─Öbiorczych oraz pozaekonomicznych uwarunkowa┼ä przedsi─Öbiorczo┼Ťci w skali lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9995.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki s─ů sercem ka┼╝dego systemu gospodarczego. Dzi─Öki bankom w gospodarce dokonuje si─Ö alokacja zasob├│w w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwy┼╝ki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekszta┼écaj─ů si─Ö w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przy┼Ťpieszaj─ů obieg gospodarczy, a umiej─Ötne zarz─ůdzanie ryzykiem kredytowym powoduje, ┼╝e wolne zasoby mog─ů trafi─ç do firm posiadaj─ůcych najlepsze, najbardziej zyskowne pomys┼éy biznesowe. Podejmowanie przez mened┼╝er├│w bank├│w optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczeg├│lnie gdy uwzgl─Ödni si─Ö dynamik─Ö zmian na rynku us┼éug finansowych oraz w otoczeniu bank├│w. zmiany, jakie zasz┼éy w bankowo┼Ťci ┼Ťwiatowej w ostatnich latach, s─ů tak du┼╝e (dotycz─ů zar├│wno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), ┼╝e zgromadzona dot─ůd wiedza coraz szybciej si─Ö dezaktualizuje, a jednocze┼Ťnie pojawiaj─ů si─Ö nowe obszary, wymagaj─ůce pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Wed┼éug przewidywa┼ä, w najbli┼╝yszch latach internet nie tylko wp┼éynie na kszta┼étowanie si─Ö globalnych relacji rynkowych, ale ca┼ékowicie je przekszta┼éci. Wykorzystanie tego narz─Ödzia w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej mo┼╝e wi─Öc wkr├│tce sta─ç si─Ö warunkiem przetrwania wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka przedstawia mo┼╝liwo┼Ťci i zakres zastosowania Internetu w dzia┼éaniach marketingowych, koncentruj─ůc si─Ö na celach, kt├│rym mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç, sposobom ich osi─ůgania, uzyskiwanych efektach bezpo┼Ťrednich oraz d┼éugofalowych korzy┼Ťciach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera pog┼é─Öbion─ů analiz─Ö roli promocji w strategii marketingowej przedsi─Öbiorstwa. Autor koncentruje swe rozwa┼╝ania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyr├│┼╝niaj─ůc komunikacj─Ö osobist─ů, masow─ů i wirtualn─ů. Po┼é─ůczono w niej dorobek teorii komunikacji spo┼éecznej z wiedz─ů w zakresie zarz─ůdzania i marketingu, co umo┼╝liwi┼éo szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podej┼Ťcie do problematyki promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4851.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again