Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(172)
Forma i typ
Książki
(167)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(170)
tylko na miejscu
(156)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(96)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(158)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Buko Jacek
(3)
Jalinik Mikołaj
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Mruk Henryk
(3)
Orłowski Dominik
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bobrowska Maria
(2)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dębski Maciej
(2)
Gawęcki Jan (1944- )
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(2)
Litwińczuk Zygmunt (1950- )
(2)
Martini Marie Claude
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Placek Waldemar
(2)
Podstawka Marian
(2)
Romańska-Gocka Krystyna
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balicki Władysław (1941- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bandoła Katarzyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowski Sławomir I. (1956- )
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chmielewska Anna (medycyna)
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Ciszowski Krzysztof
(1)
Curtis Tony
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czarnobilska Ewa
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Deresz Agnieszka
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dulińska-Stanek Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filipek Agnieszka (farmacja)
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Hadaś-Dyduch Monika
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(114)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(172)
Język
polski
(172)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
TURYSTYKA
(38)
MARKETING
(33)
USŁUGI
(12)
AGROTURYSTYKA
(9)
Marketing
(8)
MAKROEKONOMIA
(6)
Turystyka
(6)
PRODUKT REGIONALNY
(5)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
EKONOMIA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BANKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KUCHNIA REGIONALNA
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Żywność
(3)
BIURA PODRÓŻY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
FINANSE
(2)
INNOWACJE
(2)
KOSMETYKA LEKARSKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Odżywianie
(2)
POPYT
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
SKÓRA (anat.)
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Technologia żywności
(2)
Towaroznawstwo
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Białka
(1)
CHORZY
(1)
CHROMATOGRAFIA JONOWOWYMIENNA
(1)
Celiakia
(1)
DOCHÓD NARODOWY
(1)
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
(1)
Dieta bezglutenowa
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Ekstrakty roślinne
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Farmakognozja
(1)
Finanse
(1)
Fitoestrogeny
(1)
Fizjologia roślin
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GLOKALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość produktu
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kucharstwo
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW (1940- )
(1)
MEDYCYNA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Makroekonomia
(1)
Margaryna
(1)
Menopauza
(1)
Mąka
(1)
NAUKA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Napoje
(1)
Normy
(1)
Nowy produkt
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
OWOCE
(1)
Oleje roślinne
(1)
Organizacja
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
MAZOWSZE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(41)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Opracowanie
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(58)
marketing
(51)
produkt
(51)
turystyka
(31)
promocja
(30)
cena
(28)
dystrybucja
(27)
badania marketingowe
(21)
komunikacja marketingowa
(20)
konsument
(18)
marka
(15)
agroturystyka
(14)
reklama
(14)
strategia marketingowa
(14)
segmentacja rynku
(13)
produkt krajowy brutto
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
region turystyczny
(10)
rynek turystyczny
(10)
usługi turystyczne
(10)
zarządzanie
(10)
bezrobocie
(9)
makroekonomia
(9)
produkt regionalny
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
public relations
(9)
ruch turystyczny
(9)
turystyka kulturowa
(9)
zarządzanie marketingowe
(9)
atrakcyjność turystyczna
(8)
dochód narodowy
(8)
inflacja
(8)
pieniądz
(8)
rynek
(8)
cykl życia produktu
(7)
ekonomia
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
marketing-mix
(7)
organizacja turystyczna
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
turystyka wiejska
(7)
wzrost gospodarczy
(7)
zarządzanie jakością
(7)
cykl koniunkturalny
(6)
finanse
(6)
klaster
(6)
konkurencyjność
(6)
marketing mix
(6)
marketing międzynarodowy
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing usług
(6)
plan marketingowy
(6)
planowanie marketingowe
(6)
polityka pieniężna
(6)
popyt
(6)
produktywność
(6)
rekreacja
(6)
rynek pracy
(6)
Unia Europejska
(5)
dziedzictwo kulturowe
(5)
handel zagraniczny
(5)
informacja marketingowa
(5)
logistyka
(5)
marketing bezpośredni
(5)
marketing relacji
(5)
podatek
(5)
podaż
(5)
polityka fiskalna
(5)
produkt agroturystyczny
(5)
produkt społeczny
(5)
region
(5)
system bankowy
(5)
turystyka kulinarna
(5)
turystyka uzdrowiskowa
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
Polska
(4)
baza noclegowa
(4)
bilans płatniczy
(4)
biuro podróży
(4)
ekoturystyka
(4)
gospodarstwo agroturystyczne
(4)
handel międzynarodowy
(4)
jakość usług
(4)
kuchnia regionalna
(4)
markowy produkt turystyczny
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
popyt turystyczny
(4)
rozwój regionalny
(4)
rynek kapitałowy
(4)
turystyka medyczna
(4)
turystyka religijna
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
żywienie
(4)
żywność
(4)
Internet
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
banki
(3)
bankowość
(3)
dług publiczny
(3)
e-marketing
(3)
172 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz odbiór interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [1] s. : fot., ryc. ; 24 cm.
Książka ta adresowana jest do osób, które w związku z wybranym kierunkiem studiów mają zamiar związać swe życie zawodowe z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedną z najsilniejszych form wpływu społecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy zaistnieć. W dzisiejszych czasach znikną w natłoku informacji, zanim nadarzy się okazja, aby je dostrzec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4194.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jet określenie etapów postępowania badawczego oraz narzędzi badań w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Zasadniczą strukturę pracy wyznaczają trzy części, z których pierwsza jest poświęcona formułowaniu celów i organizacji badań, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowań badań marketingowych. Każda z wymienionych części składa się z kilku rozdziałów. Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie i praktyki sprawnego działania : Lean, Six Sigma i inne / Adam Hamrol. - Wydanie II - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 501 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 493-496. Indeks.
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany. Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18356.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20843.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20842.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20859.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Zasadnicza treść podręcznika jest zawarta w 14 rozdziałach. Autorzy przedstawili obszar zagadnień, z którymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka się inżynier procesu. Niektóre zagadnienia zostały ujęte w szerszym zakresie, inne zaś ― zawężone, gdyż można je uzupełnić, korzystając z innych podręczników serii ZIP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14874.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15680.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11138.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14503.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 333-340. Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą produkcji jako jednego z bardziej złożonych systemów organizacyjnych, charakteryzujących się określoną specyfiką, zwłaszcza w zmieniającym się i pełnym wyzwań otoczeniu. Istotny wpływ na zarządzanie produkcją w takich warunkach ma dobrze przygotowana organizacja systemów produkcyjnych, w której uwzględnia się m.in. skuteczne, a zarazem nowoczesne metody i narzędzia usprawniania procesu produkcyjnego oraz dostrzega niebagatelne znaczenie kapitału ludzkiego i ochronę środowiska naturalnego. Złożoność funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych oznacza zatem, że menedżerowie odpowiedzialni za: projektowanie, techniczne i organizacyjne przygotowanie produkcji, wytwarzanie, marketing, sprzedaż wyrobu, muszą mieć wysokie kompetencje i być skoncentrowani na rynku, wartościach, które ceni klient, a także na stałym doskonaleniu jakości i organizacji pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13828.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14791.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 405-410.
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10554.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rachunkowość)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ma charakter podręcznika z rachunkowości finansowej dla osób posiadających już praktykę w rachunkowości. W publikacji tej Czytelnik odnajdzie definicje, klasyfikację, wycenę, prezentację: rzeczowych aktywów trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, inwestycji, kapitałów własnych, obrotu materiałowo-towarowego, rozrachunków i obrotu wierzytelnościami, rezerw i rozliczeń międzyokresowych, usług długoterminowych, wyniku finansowego, oraz zagadnienia związane z połączeniem i przekształceniem jednostek gospodarczych. Szczególną wartość książki stanowi kilkaset przykładów księgowań, zadań do samodzielnego rozwiązania i pytań testowych. Podręcznik został opracowany z myślą o kandydatach na biegłych rewidentów oraz osobach, które chcą podnieść swoją wiedzę w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12956.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na przybliżeniu podstawowych zagadnień, które wiążą się z pojęciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdziałach autor omawia: istotę i genezę marketingu, etapy jego rozwoju, powiązania przedsiębiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecję marketingu operacyjnego w ujęciu klasycznym, jako kombinację czterech komponentów - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazują różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie przydatnym studentom kierunków turystycznych o profilu zarządzanie i marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12753.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej