Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Brady Kathryn
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Porter Deborah
(1)
Vernot Gerard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Massachusetts (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dyscyplina szkolna
(1)
Język angielski
(1)
Klasa szkolna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
problem-solving strategies
(2)
English language
(1)
classroom managment
(1)
communication skills
(1)
discipline
(1)
feedback
(1)
group work
(1)
language teaching
(1)
rules in school
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
The major purpose of this book is to help students improve their school behavior. The activities described in the book cover six major areas. Briefly described they are: 1. Developing better communication skills through accurate perception, listening, and paraphrasing; 2. Learning how to cooperate with others through consensus in order to achieve appropriate goals; 3. Acquiring a better understanding of oneself and one's needs through giving and getting feedback; 4. Learning appropriate methods of self-disclosure of one's needs and desires; 5. Learning how to deal with conflicts in an appropriate manner in order to achieve a desired end; 6. Developing problem solving skills related to the student's values and legitimate goals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22106.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej