Form of Work
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(12)
Branch
Magazyny
(6)
Wypożyczalnie
(6)
Czytelnie
(14)
Author
Beadle Matt
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Demczar Jacek
(1)
Gambarelli Gianfranco
(1)
Ilukowicz Jędrzej W
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kopertowska Mirosława
(1)
Kudra Barbara
(1)
Lenar Paweł
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Pawłowska Bratumiła
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Stasiak Fabian
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Vander Veer Emily A
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wasylczyk Piotr
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Williams Alison
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(3)
POWERPOINT
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
INFORMATYKA
(1)
INTERNET
(1)
Inventor
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PORADNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Nauka i badania
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Psychologia
(1)
15 results Filter
Book
In basket
Książka skierowana jest do osób, których praca zawodowa skłania do organizowania prezentacji i wystąpień publicznych. Również zawodowi mówcy znajdą tu wiele cennych wskazówek. Tekst jest zbiorem doświadczeń autorów oraz wywiadów z profesjonalnymi mówcami, którzy odnieśli sukces. Zawarte są w niej także informacje m.in. na temat tego, jak uwierzyć w siebie, jak pokonywać strach i tremę, jak stwarzać jasny obraz siebie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3861 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2716.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Grafika menedżerska i prezentacyjna / Mirosława Kopertowska. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Mikom, cop. 2007. - 112, [6] s. : il. ; 24 cm.
(Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ; Moduł 6)
Książka stanowi materiał pomocniczy w przygotowaniu do egzaminu z modułu grafika menedżerska i prezentacyjna. Książka w prosty i przystępny sposób przedstawia zasady projektowania grafiki używanej w zastosowaniach menedżerskich oraz do prezentacji. Podstawowe i bardziej zaawansowane techniki przedstawiono na konkretnych przykładach. Ilustracje pochodzą z programu PowerPoint, ale sam wykład ma charakter ogólny. Książka prezentuje: podstawowe efekty graficzne, ozdobne napisy WordArt i rysunki ClipArt, wzorce i rodzaje slajdów, tworzenie prezentacji, komputerowy pokaz slajdów, materiały informacyjne i notatki, szablony prezentacji, przykładowy egzamin ECDL.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7100 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7099.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7944.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11399.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Tyt. z ekranu tyt.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Poradnik dla wszystkich, którzy w sprawach zawodowych muszą porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe. Dobra prezentacja to nie tylko przekonująca treść i efektowny sposób demonstracji, lecz także zręczne wykorzystanie zdobyczy najnowszej techniki. Niniejsza książka będzie wam towarzyszyć na wszystkich etapach - od przy­go­to­wywania prezentacji po jej przeprowadzenie. Autor zdradza liczne triki wypróbowane w praktyce, pokazuje, jak sporządzić prezentację dla obcojęzycznego audytorium, oraz udziela wielu cennych wskazówek międzykulturowych. Książka zawiera także porady, jak wykorzystać w prezentacji program Power Point. Poradnik napisany w dwóch wersjach językowych - po polsku i po angielsku, aby można było na bieżąco śledzić przekład. We fragmentach nieodnoszących się do polskich realiów tekst autorski dostosowano tak, by był bliższy polskiemu czytelnikowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.1.XXIV. 13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia s. 133-145.
Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich piszących prace licencjackie, inżynierskie i magisterskie. W humorystycznej formie autorzy przekazują wiele cennych rad dotyczących m.in. pozyskania promotora, wyboru tematu, treści i formy pracy, a także jej obrony i ewentualnego opublikowania. Naszym celem było: zastrzegają autorzy we wstępie napisanie czegoś w rodzaju poradnika pierwszej pomocy, przeznaczonego dla tych dyplomantów, którzy są mało samodzielni i potrzebują precyzyjnych oraz szczegółowych wytycznych, a nie chcieliby zwracać się do promotora z każdym drobiazgiem. Do książki dołączono również bibliografię pozycji poświęconych omawianym zagadnieniom.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12104 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12103.V.9 [Wypożyczalnia B], P.12102.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13216.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 198-203.
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9961 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7505.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8519.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nieoficjalny Podręcznik)
"PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik" to omówienie możliwości najnowszej wersji tej aplikacji. Znajdziesz tu nie tylko opis narzędzi i funkcji, ale także bezcenne porady, dzięki którym optymalnie wykorzystasz program i szybko rozwiążesz wszelkie problemy. Czytając tę książkę, nauczysz się efektywnie korzystać z nowego interfejsu użytkownika, stworzysz profesjonalne slajdy i sformatujesz znajdujące się na nich elementy tekstowe i graficzne. Dowiesz się, jak podnieść atrakcyjność prezentacji, umieszczając w niej komponenty interaktywne i multimedialne, wykresy oraz arkusze kalkulacyjne. Poznasz sposoby odtwarzania prezentacji, dystrybuowania jej i drukowania materiałów pomocniczych, które przed pokazem rozdasz jego uczestnikom.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5575 [Magazyn 1], P.5574 [Magazyn 1], P.5573 [Magazyn 1], 7029 [Magazyn 2] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7030.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9934.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11570.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19490.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [132].
Technologia informacyjna jako przedmiot została wprowadzona do szkół ponadgimnazjalnych w 2002 roku, w szkolnictwie wyższym jest obowiązkowym przedmiotem na wszystkich kierunkach kształcenia. Niniejszy zbiór zadań nie jest opracowaniem mającym na celu naukę obsługi komputera, lecz kształcenie przez rozwiązywanie zadań (kształcenie umiejętności świadomego posługiwania się komputerem oraz narzędziami i metodami infomatyki). Książka może być traktowana jako podręcznik do przedmiotu Technologia informacyjna wiekszości kierunków studiów I stopnia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14876.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zbiór ćwiczeń : Autodesk® Inventor® 2020 : kurs podstawowy / Fabian Stasiak. - Wydanie 1. - [Wola Grzymkowa] : Wydawnictwo ExpertBooks, copyright 2019. - [2], VI, 730 stron : ilustracje ; 27 cm.
Miejsce wydania na podstawie strony wydawnictwa.
Alfabetyczny spis tematów.
Książka pomoże szybko i dokładnie zapoznać się z prawidłowym sposobem prowadzenia projektów w systemie Inventor, aby w jak najlepszy sposób wykorzystać parametryzację systemu i zminimalizować ręczne korekty. Dzięki dużej ilości ćwiczeń dotyczących podstawowego modelowania części 3D i budowania zespołów użytkownik szybko nabędzie niezbędnej biegłości w posługiwaniu się narzędziami i technikami do tworzenia modeli.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21161.XV.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21160.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 189-191.
Autor w swobodnej formie prowadzi czytelnika przez proces projektowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji - od pierwszych szkiców ołówkiem na kartce po konferencyjną scenę. Proponuje wiele nieoczywistych rozwiązań, a wszystko po to, by odczarować niezrozumiałe, nudne wystąpienia. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń. Prowadzi czytelnika krok po kroku od selekcji materiału, przez wybór struktury opowiadania, pokazuje jak tworzyć slajdy i używać rekwizytów. Osobny rozdział poświęcono przygotowywaniu materiałów konferencyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18457.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again