Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sobczak Jacek
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
INTERNET
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
PRAWO PRASOWE
(1)
REKLAMA
(1)
Słowo kluczowe
prawo prasowe
(4)
Internet
(2)
środki masowego przekazu
(2)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo obywatelskie
(1)
etyka
(1)
komunikacja polityczna
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
media masowe
(1)
prawo
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
reklama
(1)
rzeczywistość medialna
(1)
telewizja
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Komentarz / Wolters Kluwer Polska)
Słowo kluczowe: prawo prasowe
Bibliogr. s. 907-937. Indeks
Ustawa - Prawo Prasowe jest obok konstytucji podstawowym aktem prawnym regulującym funkcjonowanie środków społecznego przekazu. Ta trudna i kilkakrotnie nowelizowana ustawa w praktyce jej stosowania nasuwa rozmaite wątpliwości. Pomocą w ich rozwiązywaniu będzie z pewnością oddawany właśnie do rąk Czytelników komentarz. Adresowany jest on do sędziów, adwokatów, radców prawnych, oraz prokuratorów, rozwiązujących w codziennej pracy dylematy wynikające z praktyki funkcjonowania prasy drukowanej, radia, telewizji i internetu. Będzie on także pomocny dziennikarzom, redaktorom naczelnym i wydawcom, a także studentom, kierunków i specjalności dziennikarskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9565.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 76)
Bibliogr. przy pracach.
Niezwykle ważnym polem badań jest funkcja nowych mediów w polityce i w kształtowaniu medialnego obrazu życia politycznego w kraju i za granicą; rola telewizji i internetu w kreowaniu postaw politycznych, zachowań obywatelskich i decyzji wyborczych. Warto także wspomnieć o zmieniającej się pozycji dziennikarstwa wobec nowych mediów, zauważyć fenomen dziennikarstwa obywatelskiego, blogosferę i kulturę "blo-gersów", zagadnienie autentyczności, atrakcyjności, reprezentatywności przekazu w kulturze newsa i powiększającego się obszaru działalności oddolnej. Tom ten obejmuje wybrane, ale i kluczowe zagadnienia związane z nowymi mediami. Referaty zostały zgrupowane w czterech działach tematycznych: "Współczesna rzeczywistość medialna: wybrane zjawiska", "Kultura partycypacji", "Na małym i dużym ekranie" oraz "Wokół komputera i internetu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11169.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12192.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej