Form of Work
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(15)
available
(11)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(9)
Czytelnie
(15)
Author
Ehrlich Andrzej
(2)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Katzenbach Jon R. (1932- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kózka Maria
(1)
Linde Boris von der
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Noppenberg Mirosława
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Puszcz Henryk
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Smith Douglas K
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Zaborek Michał
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KADRY
(7)
ZARZĄDZANIE
(6)
PRACA ZESPOŁOWA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIELA, ADAM
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Jakość usług
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRACA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SUPERWIZJA w PRACY SOCJALNEJ
(1)
Służba zdrowia
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
16 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autorzy, doświadczeni konsultanci w dziedzinie poprawy efektywności przedsiębiorstw, ukazują zależności między pracą prawdziwych zespołów a wynikami całej firmy. Twierdzą, że sprawnie funkcjonujące zespoły powinny stać się podstawowym elementem strukturalnym organizacji. Przedstawiają dowody na niezwykły potencjał zespołów oraz liczne korzyści płynące z zastosowania tego modelu pracy. Wyciągając wnioski z prowadzonych przez siebie badań, wyjaśniają: na czym polega specyfika prawdziwych zespołów; jakie są podstawowe zasady ich tworzenia i funkcjonowania; od czego zależy efektywność zespołów oraz co wpływa na jakość uzyskiwanych wyników; jakie są optymalne warunki sprawnego funkcjonowania zespołów; w jaki sposób kierownictwo najwyższego szczebla może wspierać wykorzystywanie potencjału zespołów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6321.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6362.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Zmiany zachodzące w organizacji i ich wpływ na jednostkę stanowią obecnie jedno z najchętniej podejmowanych zagadnień badawczych. Na człowieka w środowisku pracy oddziałuje szereg czynników, a ich wpływ ma charakter symultaniczny. Tylko poprzez dokładną analizę poszczególnych obszarów można określić owe determinanty. Opracowanie tak postawionego problemu badawczego wymaga przeprowadzenia analizy w trzech blokach tematycznych, którym podporządkowany jest układ książki. Celem części pierwszej jest próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zmieniają się organizacje i jednostki oraz jakie ma to konsekwencje dla ich współdziałania. Rozważania zawarte w części drugiej mają charakter bardziej szczegółowy. Analizie poddano wybrane obszary organizacji i przez pryzmat ich ewolucji dokonano charakterystyki zachowań ludzi w organizacjach określanych jako tradycyjne, współczesne i przyszłości. Zawarte w części drugiej charakterystyki organizacji przyszłości stały się podstawą do wyabstrahowania najbardziej symptomatycznych zmian w analizowanych obszarach; na podstawie tej wiedzy opisano zachowania ludzi w organizacji jutra. Część trzecia ma więc cechy projektu, jednak z uwagi na unikatowy charakter należy podkreślić jej walory poznawcze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12320.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13467.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 111-117.
W dyskusji o roli oraz znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym zakresie w organizacji na różnych etapach rozwoju i funkcjonowania, istotę i znaczenie pracy zespołowej dla rynkowego powodzenia organizacji. Książka jest przeznaczona dla specjalistów z dziedziny zarządzania organizacjami, przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12257.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13380.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka omawia problemy szeroko rozumianej aktywności zawodowej, począwszy od zagadnień ogólnych z zakresu psychologii pracy, poprzez zagadnienia z obszaru psychologii organizacji i zarządzania, aż po kwestie wyboru zawodu i zarządzania własną karierą. Tematyka książki nawiązuje do aktywności badawczej i dydaktycznej prof. dr hab. Adama Bieli, któremu jest dedykowana. (z Wprowadzenia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11803.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12981.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11880.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praca zespołowa jest ciekawym i rozwijającym doświadczeniem, przeplatanym chwilami przyjemności i zniechęcenia. Z jednej strony towarzyszy jej poczucie sensu wspólnego działania, z drugiej członkowie zespołu przeżywają frustrację z powodu trudności w ułożeniu wzajemnych relacji. Jednak naprawdę efektywne i dobrze zarządzane grupy są w stanie osiągnąć rezultaty przekraczające możliwości wynikające z pracy jednostek. W psychologii społecznej zjawisko to nosi nazwę "efektu synergii" - jest to sytuacja, w której efekt zespołowy przekracza prostą sumę wkładów indywidualnych. Autorzy tej książki podjęli trud odszukania w polskiej rzeczywistości przykładów zespołów biznesowych, których menedżerowie z dużym sukcesem praktykują promowanie w swoich firmach (Skanska, Nestlé, Danone, Intel, At Media) pracy zespołowej. Pokazują udane działania zespołów, ale i wskazują hipotetyczne zagrożenia. Podają także metody tworzenia skutecznych zespołów, sposoby zarządzania nimi oraz modele wdrażania pracy zespołowej w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12124.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ex Libris Pracownika Socjalnego)
Superwizja, której poświęcona jest publikacja, jest uznana w międzynarodowym dorobku pracy socjalnej za szczególną metodę usprawniania realizacji celów instytucji pomocy społecznej i profesjonalnego doskonalenia pracowników socjalnych. Książka składa się z 2 części - teoretycznej i praktycznej. W pierwszej zaprezentowano przegląd stanowisk naukowych na temat superwizji. Autorzy wyjaśniają, czym jest superwizja pracy socjalnej. Ukazują wyniki badań empirycznych. W części drugiej pokazano praktyczne przykłady stosowania superwizji w pracy socjalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15083.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 229-240.
"Książka jest rezultatem wieloletnich badań autorów nad ważnymi, współczesnymi problemami zarządzania. Koncentrują się one wokół zarządzania zasobami ludzkimi, kształtowania kompetencji kadry kierowniczej, pomiaru kapitału ludzkiego, badania efektywności pracy zespołowej oraz oceny funkcjonalności kultury organizacyjnej. Wiedzę o instrumentach, procedurach projektowania i doskonalenia takich systemów, dostosowanych do realiów gospodarczych polskich przedsiębiorstw pokazuje właśnie niniejsza praca." prof. zw. dr hab. Leszek Kozioł
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12167 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12166.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13295.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 74)
Spis treści równol. pol., ang.
Bibliogr. s. 45-46.
Pracę oparto na doświadczeniach zespołu pracowników Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zdiagnozowano w niej role, jakie pełnią poszczególni pracownicy w zespole, oraz zbadano zachodzące między nimi relacje i powiązania. Pokazano także możliwości podnoszenia efektywności zespołu, po dokonaniu oceny jego potencjału.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7594.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W publikacji „Bezpieczeństwo pacjenta w opiece zdrowotnej” omówiono aspekty etyczne, pracę zespołu terapeutycznego ukierunkowaną na bezpieczeństwo chorego, znaczenie poprawnego komunikowania się z pacjentem w zespole terapeutycznym, jakość opieki zdrowotnej, ergonomię warunków pracy, jako elementu wpływającego na bezpieczeństwo w opiece, zdarzenia niepożądane w opiece zdrowotnej, uczenie się na błędach, zapewnienie bezpieczeństwa w leczeniu farmakologicznym, zarządzanie ryzykiem klinicznym, zakażenia szpitalne, bezpieczeństwo postępowania z materiałem do badań laboratoryjnych oraz bezpieczeństwo terapii żywieniowej. Ostatnie rozdziały dotyczą bezpieczeństwa w wybranych obszarach opieki zdrowotnej, jak bezpieczeństwo w opiece nad matką i dzieckiem, pacjenta w pediatrii, w stosowanych procedurach chirurgicznych, na oddziale intensywnej terapii, w psychiatrii, geriatrii oraz w POZ.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18465.XVIII.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21248.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21247.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Management, 1986.
Indeks.
"Kierowanie" to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak: zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników najwyższego szczebla nowoczesnych organizacji; ekologiczne aspekty działalności; odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; zagadnienia etyczne związane z zarządzaniem; globalizacja gospodarki i działalności firmy; przedsiębiorczość; kultura organizacji; wielokulturowość; wzrastająca rola jakości w zarządzaniu. Tekst książki jest urozmaicony licznymi przykładami, pozwalającymi utrwalić zdobytą wiedzę.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12039.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12038.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again