Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Füchsel Halina
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
BIUROWOŚĆ
(4)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(2)
HOTELARSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
praca biurowa
(4)
sekretariat
(3)
korespondencja handlowa
(2)
korespondencja służbowa
(2)
obieg dokumentów
(2)
asystentka
(1)
hotel
(1)
instrukcja kancelaryjna
(1)
kadry
(1)
kierowanie
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
korespondencja
(1)
pismo
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
szukanie pracy
(1)
wizerunek firmy
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: procedury, relacje międzyludzkie, pracownicy, standardy.
Bibliogr. s. 345-352.
"Książka to unikatowy "podręcznik" dla branży turystycznej. Należy podkreślić, że dawno na rynku wydawniczym nie pojawiło się tak interdyscyplinarne i profesjonalnie przygotowanie kompendium wiedzy w omawianym temacie. Autorka podeszła dynamicznie i wnikliwie do problematyki, prezentując, jak powinna funkcjonować współczesna administracja w nowoczenym przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13959.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313, wykaz aktów prawnych s. [314].
Książka w kompleksowy sposób omawia następujące zagadnienia: miejsce asystentki w strukturze organizacji i jej rolę w procesie zarządzania; kwalifikacje zawodowe i osobiste niezbędne na tym stanowisku pracy; procedury biurowe, które określają działanie firmy i asystentki; dokumenty, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka; kształtowanie wizerunku własnego i wizerunku firmy; zasady dress code i ich stosowanie w praktyce biurowej; organizowanie spotkań służbowych; sprzęt i oprogramowanie komputerowe z punktu widzenia potrzeb asystentki; porady komputerowe dla asystentki; regulacje prawne oraz zasady nazdoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy. Wszystkie zagadnienia omówione są w formie praktycznych porad, mających ułatwić adaptacje na stanowisku asystentki i wykazanie się profesonalizmem w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13189 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Edukacja / Difin)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik jest przeznaczony dla młodzieży kształcącej się na różnych poziomach edukacyjnych oraz dla pracowników administracyjno-biurowych. W podręczniku zawarto treści programowe niezbędne do opanowania obsługi profesjonalnego biura. Książka jest napisana zrozumiałym, przystępnym językiem. Liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie zagadnień. W rozdziale Korespondencja w sprawach osobowych Curriculum Vitae i listy motywacyjne zostały wzbogacone o wersje w językach: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim i rosyjskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7747.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8752.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2, zaktual i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
Na s. 4. okł.: Zarządzanie biurem.
Bibliogr. s. 323.
Podręcznik stanowi aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Wydanie uwzględnia aspekty technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u ważne w pracy biurowej. Autorka omawia następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13190 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej