Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Plandowska Magdalena
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
SPOŻYCIE
(2)
ANOREKSJA
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
potrzeba
(7)
konsument
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
gospodarstwo domowe
(2)
konsumpcja
(2)
adolescencja
(1)
aktywność fizyczna
(1)
analiza strategiczna
(1)
anoreksja
(1)
awans zawodowy
(1)
coaching
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dorastanie
(1)
dzieci
(1)
dzieciństwo
(1)
efektywność
(1)
jakość
(1)
kompetencje
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja
(1)
kultura
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
marketing zintegrowany
(1)
menedżer
(1)
merchandising
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja
(1)
organizacja nonprofit
(1)
pacjenci
(1)
pielęgniarstwo
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
postrzeganie
(1)
praca
(1)
projekt
(1)
przeciążenie psychiczne
(1)
przemoc seksualna
(1)
przywództwo
(1)
rachunek ekonomiczny
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
relacje z klientem
(1)
rodzina
(1)
rozwój
(1)
rynek internetowy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
stres
(1)
system
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
teorie konsumpcji
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zaburzenia łaknienia
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zatrudnienie
(1)
środki masowego przekazu
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej ; nr 28.)
Bibliografia, netografia na stronach 90-97.
W publikacji zostały przedstawione badania przeprowadzone w ramach projektu obejmujące analizę aktywnośi fizycznej dzieci w kontekście stopnia zaspokajania potrzeby ruchu. W publikacji uwzględniono również kontekst społeczny, czyli możliwości środowiska społecznego, edukacyjnego i domowego w zakresie zaspokojenia omawianych potrzeb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17818.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13866 [Magazyn 1], P.13867 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowią dziedzinę wiedzy, która podlega nieustannym zmianom. W książce autor przedstawia podstawową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, niezbędną do prawidłowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a także zrozumienia preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe pojęcia związane z konsumpcją, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wpływ różnych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowań konsumentów na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13492.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12333 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12236.IX.16.6 [Wypożyczalnia C], P.12332.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 239-252.
U źródeł anoreksji, bulimii i innych zaburzeń łaknienia leży to, co formowało jednostkę od najwcześniejszych momentów życia. Są to czynniki zarówno zewnętrzne (np. nieprawidłowe relacje w rodzinie czy wymóg szczupłej sylwetki upowszechniany przez media), jak i osobowościowe (m.in. wzmożona potrzeba perfekcjonizmu, skłonność do rywalizacji czy niekonstruktywne strategie radzenia sobie z problemami) oraz biologiczne (np. proces dojrzewania i związane z nim poczucie utraty kontroli nad własnym ciałem). Dlatego też polecamy szczególnej uwadze Czytelników zbiór tekstów ujmujących problematykę zaburzeń łaknienia przede wszystkim z perspektywy rozwojowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10885.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej