Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(30)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(29)
available
(27)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(18)
Czytelnie
(29)
Author
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Barska Anetta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Ch─ůdzy┼äski Jacek
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jaworski W┼éadys┼éaw Leopold (1929- )
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Klin Lidia
(1)
Korzeniowski Leszek (zarz─ůdzanie)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Lisiński Marek
(1)
Luecke Richard
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
So┼äta-Dr─ůczkowska Ewa
(1)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strahl Danuta
(1)
Tkaczyk Stanis┼éaw (1944- )
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(6)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
BANKI
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Marketing
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZYRODA
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka regionalna
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rozw├│j regionalny
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Strategia rozwoju
(1)
TURYSTYKA
(1)
Wie┼Ť
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(3)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
31 results Filter
Book
In basket
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projekt├│w i podejmowanie takich decyzji, kt├│re sprawdzi┼éyby si─Ö w r├│┼╝nych sytuacjach w przysz┼éo┼Ťci. Scenariusze s─ů instrumentem kszta┼étowania strategii organizacji, pozwalaj─ůcym uwzgl─Ödni─ç z┼éo┼╝ono┼Ť─ç otoczenia, wielo┼Ť─ç pogl─ůd├│w i niepewno┼Ť─ç przysz┼éej sytuacji biznesowej. Poszerzaj─ů pole widzenia, oferuj─ů alternatywne sposoby interpretacji wydarze┼ä tera┼║niejszych i likwiduj─ů stereotypy tradycyjnego prognozowania przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6315.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana na podstawie ciesz─ůcego si─Ö nies┼éabn─ůcym od lat zainteresowaniem podr─Öcznika pod redakcj─ů Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej ÔÇ×Badania marketingowe. Teoria i praktykaÔÇŁ. W nowej publikacji przedstawiony jest ca┼éy proces badawczy oraz metody i techniki bada┼ä marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problem├│w decyzyjnych przedsi─Öbiorstw. Autorzy omawiaj─ů u┼╝yteczno┼Ť─ç bada┼ä marketingowych w prognozowaniu sprzeda┼╝y i w okre┼Ťlaniu potencja┼éu rynku, formu┼éowaniu cel├│w i kierunk├│w rozwoju przedsi─Öbiorstwa, wyznaczaniu segment├│w rynku, w zarz─ůdzaniu produktem, cen─ů, dystrybucj─ů i komunikacj─ů marketingow─ů oraz w okre┼Ťlaniu poziomu satysfakcji i lojalno┼Ťci klient├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Współczesny bank / pod red. Władysław Leopold Jaworski. - Wyd. 2 zakt. - Wraszawa : Wydawnictwo Poltext, 2002. - 564, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Bibliogr.
Bankowo┼Ť─ç. Podr─Öcznik akademicki, jest dzie┼éem pracownik├│w naukowych Katedry Bankowo┼Ťci Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej w Warszawie. Przedstawia ca┼éokszta┼ét problem├│w zwi─ůzanych z funkcjonowaniem nowoczesnych bank├│w w gospodarce rynkowej. Obejmuje wiadomo┼Ťci zar├│wno o warunkach, w kt├│rych dzia┼éaj─ů banki komercyjne, jak i o zarz─ůdzaniu bankiem (bank management). Uwzgl─Ödnia specyfik─Ö rozwoju bankowo┼Ťci w Polsce, a tak┼╝e nowe rozwi─ůzania stosowane w krajach wysoko rozwini─Ötych (m.in. instrumenty pochodne, wewn─Ötrzne modele oparte na szacowaniu value at risk, bankowo┼Ť─ç elektroniczn─ů). Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. W pierwszej przedmiotem analizy jest system bankowy oraz jego relacje z otoczeniem. W cz─Ö┼Ťci drugiej om├│wiono operacje bankowe. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia po┼Ťwi─Öcona jest zagadnieniom organizacji i zarz─ůdzania bankiem komercyjnym, czwarta - obszernie prezentuje tematyk─Ö zarz─ůdzania ryzykiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1509 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2932.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce scharakteryzowano 28 metod formu┼éowania strategii organizacji. Autor pokaza┼é, czym jest planowanie strategiczne oraz na czym polega istota metod planowania strategicznego, a nast─Öpnie przedstawi┼é metody analizy makrootoczenia, metody analizy otoczenia konkurencyjnego, metody analizy potencja┼éu strategicznego organizacji oraz metody zintegrowane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2423 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2424.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 141-150.
Szczeg├│lna uwaga, w dzia┼éaniach na rzecz ochrony ┼Ťrodowiska, po┼Ťwi─Öcona jest obszarom o wysokiej r├│┼╝norodno┼Ťci biologicznej. Zainteresowanie tymi obszarami nie wynika tylko z bezpo┼Ťrednich korzy┼Ťci gospodarczych, kt├│re obecnie i w przysz┼éo┼Ťci mo┼╝e zapewni─ç owa r├│┼╝norodno┼Ť─ç, ale przede wszystkim z roli r├│┼╝norodno┼Ťci biologicznej w zachowaniu przebiegaj─ůcych w skalach lokalnych, regionalnych, krajowych i globalnych proces├│w ekologicznych, b─Öd─ůcych warunkiem d┼éugookresowego utrzymania przyrodniczych podstaw gospodarowania. Niniejsza praca po┼Ťwi─Öcona jest przedstawieniu koncepcji planowania strategicznego dla obszar├│w o wysokiej r├│┼╝norodno┼Ťci biologicznej, a celami szczeg├│┼éowymi rozwini─Öcie koncepcji obszar├│w przyrodniczo cennych oraz okre┼Ťlenie procedury (w tym ich specyficznych element├│w) i warunk├│w sporz─ůdzania strategii trwa┼éego i zr├│wnowa┼╝onego rozwoju tego typu obszar├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7586 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8588.XVII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8587.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w z czego dwa s─ů teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych bada┼ä. W pierwszym rozdziale podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania definicji koncepcji i modeli tw├│rczo┼Ťci organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwini─Öto koncepcj─Ö tw├│rczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozwa┼╝ania w tym rozdziale skupi┼éy si─Ö wok├│┼é teoretycznego modelu powi─ůza┼ä: tw├│rczo┼Ť─ç-wymiary tw├│rczej strategii-efektywno┼Ť─ç. Trzeci rozdzia┼é zawiera empiryczn─ů analiz─Ö wymiar├│w tw├│rczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomi─Ödzy zmiennymi sta┼éy si─Ö podstaw─ů do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13527.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14493.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszaj─ů podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania si─Ö do nowych warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci. Przedsi─Öbiorstwo, kt├│re zamierza utrzyma─ç lub umocni─ç swoj─ů pozycj─Ö na rynku musi stale dostosowywa─ç si─Ö do wci─ů┼╝ zmieniaj─ůcej si─Ö sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymaga┼ä konsument├│w. Coraz wi─Öksza konkurencja, zr├│┼╝nicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i zwi─ůzane z tym ryzyko, stanowi─ů imperatywy zmuszaj─ůce przedsi─Öbiorstwo do podejmowania wci─ů┼╝ nowych wyzwa┼ä i dokonywania zmian w jego dzia┼éaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i odgrywa zasadnicz─ů rol─Ö w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsi─Öbiorstwa musi by─ç nastawiona tak┼╝e na ci─ůg┼éy rozw├│j firmy oraz wprowadzanie innowacji, st─ůd te┼╝ ma kluczowe znaczenie w osi─ůganiu sukcesu rynkowego przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W planowaniu strategicznym w przedsi─Öbiorstwie autorka wskazuje mened┼╝erowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych dr├│g rozwoju, w jaki spos├│b powi─ůza─ç decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach przedsi─Öbiorstwa. Przedstawia sposoby post─Öpowania w trakcie tworzenia planu strategicznego dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa i jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w zarz─ůdzania w wy┼╝szych uczelniach, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze, a tak┼╝e obecnych i przysz┼éych mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2432.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-175.
W skomplikowanej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej firmy coraz cz─Ö┼Ťciej musz─ů realizowa─ç jednocze┼Ťnie wiele projekt├│w. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podej┼Ťcia ni┼╝ realizacja pojedynczego projektu. Autorka przedstawi┼éa w ksi─ů┼╝ce: koncepcje i kierunki rozwoju zarz─ůdzania wieloma projektami, planowanie strategiczne jako ┼║r├│d┼éo inicjowania projekt├│w, zarz─ůdzanie portfelem projekt├│w, zarz─ůdzanie wieloma projektami z wykorzystaniem teorii ogranicze┼ä, zarz─ůdzanie programami projekt├│w, elementy wspieraj─ůce zarz─ůdzanie wieloma projektami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11885.IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13068.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podj─Öcie w niej tematu badawczego du┼╝ej wagi, a zarazem oryginalnego , niecz─Östo uwzgl─Ödnianego w badaniach naukowyh. Wydaje si─Ö bezdyskusyjne, ┼╝e przekszta┼écanie zasob├│w i przeobra┼╝anie przedsi─Öbiorstw pod k─ůtem przysz┼éo┼Ťci, a zw┼éaszcza przysz┼éych uwarunkowa┼ä rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwa┼ä dla zarz─ůdzaj─ůcych, a zarazem warunkiem osi─ůgni─Öcia sukces├│w wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw. Wi─ů┼╝e si─Ö to z trudno przewidywalnymi szansami i zagro┼╝eniami rozwojowymi, kt├│re wywieraj─ů coraz wi─Ökszy wp┼éyw na organizacje, a zarzem pozostawiaj─ů coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencja┼éu pozwalaj─ůcego na wykorzystanie owych mo┼╝liwo┼Ťci wymaga coraz cz─Ö┼Ťciej przejmowania inicjatywy strategicznej, dzia┼éania z wyprzedzeniem, odnawiania potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, zanim stanie si─Ö to ewidentnie niezb─Ödne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12174.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka omawia problematyk─Ö oceny rozwoju regionalnego, uwzgl─Ödniaj─ůc klasyczne podej┼Ťcia zwi─ůzane z teori─ů rozwoju regionalnego oraz wspomagaj─ůce i wykorzystuj─ůce aparat formalny wsp├│┼éczesnych metod ekonometrycznych. Rozdzia┼é pierwszy stanowi wprowadzenie do problematyki bada┼ä, wskazuj─ůc teoretyczne aspekty rozwoju regionalnego, jego czynniki i mo┼╝liwo┼Ťci pomiaru. Rozdzia┼é drugi pokazuje baz─Ö informacyjn─ů do bada┼ä regionalnych w ich europejskim wymiarze. Rozdzia┼é trzeci to prezentacja klasycznych metod oceny rozwoju regionalnego, natomiast czwarty zawiera procedury regionalnego planowania strategicznego. Kolejne rozdzia┼éy prezentuj─ů mo┼╝liwo┼Ťci kwantyfikacji rozwoju regionalnego za pomoc─ů miar agregatowych, wykorzystanie metod klasyfikacji do pog┼é─Öbiania wiedzy o rozwoju region├│w oraz nowoczesne i zaawansowane narz─Ödzia modelowania i mo┼╝liwo┼Ťci ich zastosowania do oceny rozwoju regionalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11750.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12942.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 423-457.
Recenzowane opracowanie nale┼╝y oceni─ç jako niezwy┬şkle potrzebne, prezentuj─ůce ewolucj─Ö pogl─ůd├│w i rozwi─ů┬şza┼ä prawno-administracyjnych. Kompleksowe uj─Öcie bez w─ůtpienia ma charakter nowatorski, opiera si─Ö na bardzo dobrej znajomo┼Ťci literatury, realizowanych projekt├│w ba┬şdawczych oraz procedury wykonawstwa i wdra┼╝ania do┬şkument├│w planistycznych. Autorka od wielu lat specjalizuje si─Ö przede wszystkim w problematyce ┼Ťrodowiskowej i pla┬şnistycznej z punktu widzenia rozwoju obszar├│w wiejskich, kt├│re stanowi─ů w sensie przestrzennym dominuj─ůc─ů cz─Ö┼Ť─ç terytorium naszego pa┼ästwa. Potencjalnych ÔÇ×Odbiorc├│wÔÇŁ recenzowanego opracowa┬şnia mo┼╝na zdefiniowa─ç bardzo szeroko: naukowe ┼Ťrodowi┬şska przyrodnik├│w i planist├│w, praktycy w zakresie plano┬şwania przestrzennego i zarz─ůdzania rozwojem ÔÇô zar├│wno wykonawcy opracowa┼ä, jak i realizatorzy w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego oraz oczywi┼Ťcie studenci kie┬şrunk├│w przyrodniczych i planistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17890.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17889.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dla dyrektor├│w i mened┼╝er├│w wszystkich szczebli, maj─ůcy u┼éatwi─ç skuteczne dzia┼éanie w ramach nowoczesnych koncepcji przyw├│dztwa. Dobry przewodnik pozwalaj─ůcy firmie uniezale┼╝ni─ç si─Ö od zewn─Ötrznych konsultant├│w. Autor, do┼Ťwiadczony doradca w dziedzinie zarz─ůdzania, oferuje praktyczny zestaw narz─Ödzi i modeli rozwi─ůzywania problem├│w, opracowywania strategii i planowania. Dzi─Öki nim mened┼╝er nie b─Ödzie skazany na sta┼ée pos┼éugiwanie si─Ö kilkoma rutynowymi, typowymi rozwi─ůzaniami. Uzyska mo┼╝liwo┼Ť─ç tw├│rczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudno┼Ťciami. Korzystanie z ksi─ů┼╝ki u┼éatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane s─ů kluczowe zagadnienia zarz─ůdzania, takie jak budowa zespo┼é├│w, style przyw├│dztwa, zarz─ůdzanie finansowe, marketing i sprzeda┼╝.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zar├│wno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne uj─Öcie problematyki nie zawsze pozwala┼éo na dostatecznie szerokie i dog┼é─Öbne przedstawienie niekt├│rych zagadnie┼ä, tote┼╝ cz─Östo w przypisach odsy┼éa si─Ö czytelnika do innych ┼║r├│de┼é, gdzie przedstawiono to szerzej, g┼é─Öbiej lub inaczej. Wykorzystano te┼╝ wiele rysunk├│w i tabel, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tre┼Ťci wywod├│w i cz─Östo w bardziej przejrzystej, skr├│towej formie, ujmuj─ů r├│┼╝ne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy kompleksowe uj─Öcie problematyki zwi─ůzanej z zarz─ůdzaniem strategicznym w firmie. Opr├│cz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i plan├│w stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, typologia strategii zarz─ůdzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie tematu, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy zarz─ůdzania organizacjami / Leszek F. Korzeniowski. - Warszawa : Difin, 2011. - 344 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 331-344.
Publikacja skierowana jest do student├│w i doskonal─ůcych si─Ö mened┼╝er├│w w polskich warunkach i z uwzgl─Ödnieniem wieloletnich do┼Ťwiadcze┼ä dydaktycznych autora. Zawarto┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki ograniczono do poj─Ö─ç i zagadnie┼ä podstawowych, niezb─Ödnych w procesie uczenia si─Ö, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarz─ůdzanie dla studi├│w licencjackich na kierunkach: zarz─ůdzanie, ekonomia, administracja, bankowo┼Ť─ç i finanse, turystyka i rekreacja, bezpiecze┼ästwo wewn─Ötrzne itp.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11397.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12596.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-215.
W ksi─ů┼╝ce autorzy pr├│buj─ů okre┼Ťli─ç, czym jest jako┼Ť─ç optymalna, dzi─Öki kt├│rej przedsi─Öbiorstwa mog─ů poprzez funkcj─Ö strat obni┼╝y─ç koszty wytw├│rcze. Obszar problemowy pracy mo┼╝e by─ç tematem polemik studialnych na kierunkach zarz─ůdczych i in┼╝ynierskich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12316.IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13460.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again