Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(13)
available
(12)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(13)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(1)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(1)
Author
Czerniawska Ewa
(2)
Gruszka Aleksandra
(2)
Guzowska-D─ůbrowska Ma┼égorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Winch Sławomir
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Bercoff Maurice A
(1)
Bloom Robert H
(1)
Borg James
(1)
Conti Dave
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mirecka Halina
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Winch Anna
(1)
Wo┼║niak Jakub
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
┼╗aczek Beata
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
PERSWAZJA
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
REKLAMA
(2)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
LOGIKA
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(1)
Psychologia
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć
(1)
┼Üwiadomo┼Ť─ç
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
14 results Filter
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Autor ksi─ů┼╝ki, Robert H. Bloom, twierdzi, ┼╝e ka┼╝de przedsi─Öbiorstwo mo┼╝e wykszta┼éci─ç u siebie przynajmniej jedno cenne ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej, kt├│re stanie si─Ö fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewn─Ötrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauwa┼╝ony, ukryty g┼é─Öboko w wykonywanej dzia┼éalno┼Ťci lub w pomy┼Ťle, na kt├│rym opiera si─Ö funkcjonowanie firmy. Dzi─Öki odkryciu wewn─Ötrznego atutu i dotarciu z nim do ┼Ťwiadomo┼Ťci klient├│w mo┼╝na zainicjowa─ç dynamiczny rozw├│j firmy. Przedstawiona w ksi─ů┼╝ce strategia opiera si─Ö na czterdziestopi─Öcioletnim do┼Ťwiadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu r├│┼╝nego typu i wielko┼Ťci firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestl├ę i L'Or├ęal. Pos┼éuguj─ůc si─Ö procesem odkrywania mo┼╝liwo┼Ťci wzrostu, autor udost─Öpnia swoj─ů strategi─Ö wszystkim tym, kt├│rzy dobrze znaj─ů swoj─ů bran┼╝─Ö, lecz nie potrafi─ů opracowa─ç strategii wzrostu dla swojej firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.8764.IX.10 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wp┼éywu na innych napisano ju┼╝ niejedno. Na pewno nieobce s─ů Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta ksi─ů┼╝ka to w┼éa┼Ťnie st─Ö┼╝ona esencja ich nauk, z jednym znacz─ůcym wzmocnieniem - jej autorzy odnosz─ů sukcesy, sprzedaj─ů produkty i promuj─ů firmy na polskim rynku. Doskonale znaj─ů jego specyfik─Ö oraz spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania polskiego klienta. W ksi─ů┼╝ce zawarte s─ů tre┼Ťci jak dzia┼éa─ç wed┼éug schematu AIDA i stworzy─ç strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Komunikacja i perswazja czyli jak skutecznie porozumiewa─ç si─Ö z innymi - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : d┼║w., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 6)
Na CD błędny ISBN.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.247 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: negocjacje ; konflikt ; perswazja
Negocjacje nie mog─ů polega─ç na szybkim ataku, kt├│ry ma rozstrzygn─ů─ç, kto zwyci─Ö┼╝y┼é, a kto przegra┼é. To musi by─ç roz┼éo┼╝ony w czasie proces dochodzenia do rozwi─ůzania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor opieraj─ůc si─Ö na technikach wypracowanych w ramach Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego proponuje swoist─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö nabierania umiej─Ötno┼Ťci dobrego negocjatora, z┼éo┼╝on─ů z 10 pyta┼ä: o co chodzi? Czy znasz swoich rozm├│wc├│w? Czego tak naprawd─Ö chcesz ty i oni? Co zrobisz, gdy nie uzyskasz tego, czego chcesz? Jak przedstawi─ç ofert─Ö i jak jej broni─ç? Jakie relacje preferowa─ç? Kto wykazuje inicjatyw─Ö i uzyskuje przewag─Ö? Jak reagowa─ç na agresj─Ö i zapobiega─ç konfliktom? Jak stosowa─ç perswazj─Ö? Jak radzi─ç sobie z wieloma rozm├│wcami?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4889.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-[198].
Praca w grupach (zespo┼éach) coraz cz─Ö┼Ťciej staje si─Ö nieod┼é─ůcznym elementem kultury organizacyjnej firmy. Uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e taka forma realizacji zada┼ä i rozwi─ůzywania problem├│w b─Ödzie w przysz┼éo┼Ťci decydowa─ç o przewadze konkurencyjnej. Praktyczn─ů form─ů pracy grupowej jest moderacja, posiadaj─ůca w┼éasne procedury, metody i techniki. Odr├│┼╝nia j─ů od klasycznej pracy grupowej osoba moderatora, kt├│ry prowadzi, inspiruje i nadzoruje prac─Ö. W ksi─ů┼╝ce pokazano mo┼╝liwo┼Ťci, jakie niesie praca grupowa, okre┼Ťlono jej istot─Ö, warunki oraz stosowane metody.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8814.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10287.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje si─Ö tak┼╝e technikami wywierania wp┼éywu na ludzi. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öca zagadnieniom k┼éamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a tak┼╝e kwestiom praktycznym. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 15 wyk┼éad├│w, a poszczeg├│lne rozdzia┼éy mog─ů by─ç czytane w dowolnej kolejno┼Ťci. Pe┼éna licznych przyk┼éad├│w, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekko┼Ťci─ů pi├│ra, dowcipem i erudycj─ů z pewno┼Ťci─ů stanie si─Ö interesuj─ůc─ů lektur─ů dla student├│w, dziennikarzy oraz polityk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 244-247.
W ksi─ů┼╝ce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje si─Ö negocjacje jako zestaw umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzi dzia┼éania ÔÇô w tych ramach przedstawiono zbi├│r taktyk i strategii negocjacyjnych, r├│┼╝nych sposob├│w manipulacji i technik im przeciwdzia┼éaj─ůcych. W drugiej perspektywie k┼éadzie si─Ö nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu uj─Öcie pozwala wyja┼Ťni─ç r├│┼╝nice w rozumieniu racjonalno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä; daje mo┼╝liwo┼Ť─ç analizy kulturowych uwarunkowa┼ä negocjacji z punktu widzenia proces├│w zarz─ůdzania. Autorzy wskazuj─ů te┼╝ na wp┼éyw zaufania, to┼╝samo┼Ťci oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ÔÇô i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10202.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa w ca┼éo┼Ťci perswazji, na jak─ů jeste┼Ťmy nara┼╝ani ka┼╝dego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wp┼éywu i nie namawia do stosowania ┼╝adnej z nich. Ksi─ů┼╝ka jest o tyle niezwyk┼éa, ┼╝e w praktyczny spos├│b pokazuje jak rozpoznawa─ç i jak si─Ö broni─ç kiedy jeste┼Ťmy poddawani perswazji. To ┼Ťwiat perswazji, kt├│ry mo┼╝na potraktowa─ç z przymru┼╝eniem oka. Cho─ç tytu┼é brzmi prowokuj─ůco ÔÇô autor pr├│buje u┼Ťwiadomi─ç czytelnika, ┼╝e ka┼╝dy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez ┼Ťwiadomo┼Ťci. Nie istnieje ┼╝aden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, kt├│re s─ů w stanie zapewni─ç sukces w ka┼╝dych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17918.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wp┼éywania na ich opinie, postawy i dzia┼éania. U┼éatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji mo┼╝na si─Ö nauczy─ç, najlepiej korzystaj─ůc z wiedzy i do┼Ťwiadczenia ┼Ťwiatowej klasy eksperta w tej dziedzinie ÔÇô Jamesa Borga. Ksi─ů┼╝ka ta nie tylko u┼éatwia czytelnikowi doskonalenie w┼éasnych umiej─Ötno┼Ťci w tym zakresie, lecz tak┼╝e umo┼╝liwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Mo┼╝na si─Ö z niej dowiedzie─ç mi─Ödzy innymi: Co to jest perswazja? Jak─ů rol─Ö w przekonywaniu innych odgrywa j─Özyk cia┼éa? Dlaczego uwa┼╝ne s┼éuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki spos├│b warto trenowa─ç pami─Ö─ç? Jak efektywnie komunikowa─ç si─Ö przez telefon? Co powinien wiedzie─ç ka┼╝dy skuteczny negocjator? W jaki spos├│b dostosowa─ç sw├│j przekaz do r├│┼╝nych typ├│w osobowo┼Ťci? James Borg prezentuje praktyczn─ů wiedz─Ö, opart─ů na wynikach bada┼ä naukowych i w┼éasnych obserwacjach. Walorami poradnika s─ů przyst─Öpny j─Özyk i ciekawe przyk┼éady. Ksi─ů┼╝ka jest lektur─ů obowi─ůzkow─ů dla wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů odnosi─ç sukcesy w ┼╝yciu zawodowym i towarzyskim dzi─Öki bieg┼éej znajomo┼Ťci sztuki perswazji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa z my┼Ťl─ů o tych, kt├│rzy na co dzie┼ä dokonuj─ů prezentacji i oczekuj─ů wiedzy zwi─ůzanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii spo┼éecznej oraz poszukuj─ů konkretnych wskaz├│wek zwi─ůzanych z jej przygotowaniem oraz realizacj─ů. Intencj─ů autor├│w by┼éo przedstawienie praktycznych wskaza┼ä poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu uj─Öcie pozwala na wykorzystanie tre┼Ťci ksi─ů┼╝ki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19490.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porz─ůdkuje wiedz─Ö z zakresu oddzia┼éywania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca opr├│cz warto┼Ťci poznawczej oraz praktycznej mo┼╝e pe┼éni─ç r├│wnie┼╝ funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wci─ů┼╝ istnieje zapotrzebowanie na wiedz─Ö, kt├│ra w mo┼╝liwie pe┼ény spos├│b pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddzia┼éywaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podr─Öcznik adresowany zar├│wno do student├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, pracownik├│w agencji reklamowych, jak i do ka┼╝dego konsumenta, traktuje w┼éa┼Ťnie o tym, jak reklama przemienia zwyk┼éy produkt w istotny element ┼╝ycia spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 265-281. Indeks.
Om├│wienie 3 kolejnych wielkich temat├│w w psychologii: wra┼╝e┼ä zmys┼éowych i spostrze┼╝e┼ä, my┼Ťlenia i inteligencji oraz stan├│w ┼Ťwiadomo┼Ťci. Autorzy przybli┼╝aj─ů procesy psychiczne nadaj─ůce znaczenie i osobist─ů wag─Ö informacjom zmys┼éowym docieraj─ůcym do m├│zgu, pomagaj─ů na przyk┼éad zrozumie─ç, w jaki spos├│b ┼é─ůczymy nast─Öpuj─ůce po sobie d┼║wi─Öki w znajom─ů melodi─Ö, a w zbiorze kszta┼ét├│w i ┼Ťwiat┼éocieni odnajdujemy twarz bliskiej osoby. Zajmuj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ procesami le┼╝─ůcymi u pod┼éo┼╝a my┼Ťlenia, podejmowania decyzji i rozwi─ůzywania problem├│w. Analizuj─ůc inteligencj─Ö, omawiaj─ů testy inteligencji, a tak┼╝e przedstawiaj─ů r├│┼╝ne sprzeczne pogl─ůdy na temat tego, czym jest inteligencja i co to oznacza, ┼╝e iloraz inteligencji jest dziedziczony. Czytelnik poznaje ponadto r├│┼╝ne stany ┼Ťwiadomo┼Ťci: czuwanie, sen bez marze┼ä sennych, hipnoz─Ö, medytacj─Ö oraz zmienione chemicznie stany wyst─Öpuj─ůce po za┼╝yciu ┼Ťrodk├│w psychoaktywnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
There are copies available to loan: sygn. F.999.III.1 [Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski], F.998.III.1 [Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski], F.997.III.1 [Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
There are copies available to loan: sygn. F.988.III.1 [Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 265-281. Indeks.
Om├│wienie 3 kolejnych wielkich temat├│w w psychologii: wra┼╝e┼ä zmys┼éowych i spostrze┼╝e┼ä, my┼Ťlenia i inteligencji oraz stan├│w ┼Ťwiadomo┼Ťci. Autorzy przybli┼╝aj─ů procesy psychiczne nadaj─ůce znaczenie i osobist─ů wag─Ö informacjom zmys┼éowym docieraj─ůcym do m├│zgu, pomagaj─ů na przyk┼éad zrozumie─ç, w jaki spos├│b ┼é─ůczymy nast─Öpuj─ůce po sobie d┼║wi─Öki w znajom─ů melodi─Ö, a w zbiorze kszta┼ét├│w i ┼Ťwiat┼éocieni odnajdujemy twarz bliskiej osoby. Zajmuj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ procesami le┼╝─ůcymi u pod┼éo┼╝a my┼Ťlenia, podejmowania decyzji i rozwi─ůzywania problem├│w. Analizuj─ůc inteligencj─Ö, omawiaj─ů testy inteligencji, a tak┼╝e przedstawiaj─ů r├│┼╝ne sprzeczne pogl─ůdy na temat tego, czym jest inteligencja i co to oznacza, ┼╝e iloraz inteligencji jest dziedziczony. Czytelnik poznaje ponadto r├│┼╝ne stany ┼Ťwiadomo┼Ťci: czuwanie, sen bez marze┼ä sennych, hipnoz─Ö, medytacj─Ö oraz zmienione chemicznie stany wyst─Öpuj─ůce po za┼╝yciu ┼Ťrodk├│w psychoaktywnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11357.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again