Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Czerska Małgorzata
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Góra Jolanta
(1)
Iwan Stanisław (nauki ekonomiczne)
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Krupski Rafał
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Paszek Alfred
(1)
Rakowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Trajer Jędrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
ZARZĄDZANIE
(4)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
BENCHMARKING
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
organizacja sieciowa
(7)
organizacja ucząca się
(4)
organizacja wirtualna
(4)
zarządzanie wiedzą
(3)
kultura organizacyjna
(2)
marketing relacji
(2)
organizacja procesowa
(2)
outsourcing
(2)
zarządzanie
(2)
Lean Management
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQM
(1)
benchmarking
(1)
drążenie danych
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-gospodarka
(1)
e-learning
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
kierowanie
(1)
klaster
(1)
konsumpcja
(1)
kultura
(1)
logika rozmyta
(1)
marketing
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
organizacja
(1)
organizacja inteligentna
(1)
organizacja produkcyjna
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
pomiar wiedzy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przywództwo
(1)
reengineering
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system ekspercki
(1)
system hybrydowy
(1)
system zarządzania wiedzą
(1)
szkolenie e-learningowe
(1)
technologia cyfrowa
(1)
wiedza
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)
Monografia powstała na podstawie rozprawy doktorskiej Autorki. Praca ta podejmuje rzadko jeszcze badany problem powstawania, rozwoju i funkcjonowania klastrów w gospodarce rynkowej, w tym polskiej [...]. Rezultaty badań, a jeszcze bardziej podstawy teoretyczne, w tym zaprezentowana w publikacji metodyka badań, są warte przybliżenia czytelnikom, kolejnym badaczom tej niezwykle interesujacej problematyki [...], w szczególności doktorantom, habilitantom a także magistrom nie bojącym się podejmować trudnych tematów badawczych. Praca ta mogłaby również być wykorzystana na studiach podyplomowych, na poziomie specjalistycznym, zaawansowanym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9007.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10583.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł. i s. tyt.: Ku superelastycznej organizacji.
Bibliogr. przy rozdz.
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Opisali również stosunkowo nowe koncepcje zarządzania, mające na celu przede wszystkim uelastycznienie organizacji, aby zapewnić jej nie tylko przetrwanie, lecz także rozwój w coraz bardziej chaotycznym i niepewnym otoczeniu. Poszczególne rozdziały w książce poświęcono: - elastyczności organizacji jako odpowiedzi na turbulencje otoczenia - elastyczności celów, strategii, struktur i zasobów - organizacji procesowej, wirtualnej, fraktalnej, sieciowej i uczącej się - wykorzystaniu chaosu w zarządzaniu (organizacji w ruchu) - koncepcjom systemowym - kulturze elastycznej organizacji oraz - kierowaniu ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8802 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10275.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 299-306. Indeks.
Podręcznik jest usystematyzowanym kompendium zarządzania wiedzą. Zawiera podstawowe informacje dotyczące zasobów wiedzy w przedsiębiorstwie, omówienie wybranych narzędzi informatycznych, takich jak systemy ekspertowe, logika rozmyta i drążenie danych, a także prezentację konkretnych zastosowań biznesowych. Autorzy skoncentrowali się w nim na przekazaniu praktycznych umiejętności projektowania i efektywnego wykorzystania informatycznych systemów finansowych, marketingowych oraz rynkowych w celu zwiększenia wartości przedsiębiorstwa i podniesienia jego konkurencyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12290 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12289.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13414.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 281-291.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące: istoty i funkcji zarządzania, środowiska organizacyjnego i budowania ładu organizacyjnego, struktury i modeli organizacji, roli i kompetencji kierownika, zarządzania zasobami organizacji oraz kierunków rozwoju nauki o zarządzaniu. Pełni on funkcję przewodnika po złożonych problemach zarządzania organizacjami w burzliwym świecie biznesu i w społeczeństwie sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12169 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12168.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13296.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej