Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
cykl życia produktu
(1)
jakość produktu
(1)
klasyfikacja
(1)
marka
(1)
marketing strategiczny
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
produkt
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
strategia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej