Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(29)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(39)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Heyde Anke von der
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Linde Boris von der
(2)
McGee Rita
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goebel Urszula
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Król Henryk
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Suchar Marek
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Ward Peter (1942- )
(1)
Woodruffe Charles
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
KADRY
(28)
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(12)
MOTYWACJA PRACY
(6)
OCENY PRACOWNIKÓW
(6)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
ORGANIZACJA
(2)
ZDOLNOŚCI
(2)
CONTROLLING
(1)
KARIERA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENTORING
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
ROZMOWA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Słowo kluczowe
ocena pracowników
(41)
motywowanie pracowników
(18)
rekrutacja pracowników
(17)
szkolenie pracowników
(16)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(16)
wynagrodzenie
(14)
coaching
(6)
konflikt
(6)
zarządzanie personelem
(6)
zatrudnienie
(6)
kompetencje pracownicze
(5)
organizacja
(5)
przywództwo
(5)
rozwój zawodowy
(5)
wartościowanie pracy
(5)
zwolnienia pracowników
(5)
kadry
(4)
kariera zawodowa
(4)
kierowanie
(4)
mentoring
(4)
motywacja
(4)
psychologia
(4)
selekcja
(4)
zarządzanie
(4)
kapitał ludzki
(3)
planowanie karier
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
stres
(3)
dobór pracowników
(2)
działalność operacyjna
(2)
etyka biznesu
(2)
etyka pracy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kultura organizacji
(2)
marketing personalny
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
menedżer
(2)
negocjacje
(2)
organizacja pracy
(2)
outplacement
(2)
patologia pracy
(2)
praca
(2)
racjonalizacja zatrudnienia
(2)
rozmowa
(2)
rozmowa kwalifikacyjna
(2)
zaangażowanie pracowników
(2)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zarządzanie talentami
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
TQM
(1)
adaptacja zawodowa
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezrobocie
(1)
bhp
(1)
controlling personalny
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczne zatrudnienie
(1)
emocje
(1)
grupa społeczna
(1)
informacja personalna
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kontrola
(1)
koszty pracy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marka
(1)
marketing partnerski
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
małżeństwo
(1)
mobbing
(1)
osobowość
(1)
planowanie
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka personalna
(1)
potencjał ludzki
(1)
praca zespołowa
(1)
premiowanie
(1)
produktywność
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia pracy
(1)
relacje społeczne
(1)
rynek pracy
(1)
rynek samochodowy
(1)
samozatrudnienie
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W praktyce zarządzania organizacjami popularnym od wielu lat narzędziem jest system ocen okresowych pracowników. Podstawą wniosków i propozycji zawartych w niniejszej rozprawie są zasady i warunki oceniania okresowego sformułowane w teorii oraz doświadczenia praktyczne polskich przedsiębiorstw i instytucji w wykorzystaniu ocen okresowych pracowników w zarządzaniu. Autorka skorzystała również ze swoich doświadczeń jako projektanta wdrożonych i używanych w praktyce organizacji systemów ocen okresowych oraz z doświadczeń jako konsultanta w procesach szkolenia i wdrażania systemów ocen okresowych pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8286.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9630.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z 12 rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje się także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami. Prezentowane narzędzia podane są w formie, która pozwala bezpośrednio zastosować je w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11213 [Magazyn 1], P.11212 [Magazyn 1], P.6077 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2316.IX.4 [Wypożyczalnia C], 2315.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7320.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
System ocen powinien sprzyjać otwartej polityce informacyjnej, wzmacniać motywację pracowników, a przez to przyczyniać się do sukcesu firmy. Publikacja oferuje kompleksowe ujęcie tematu, a jednocześnie ma charakter praktyczny - zawiera liczne przykłady i studia przypadków oraz zestaw proponowanych formularzy oceny pracowników. Jest więc przydatna zarówno dla kadry kierowniczej i pracowników działów personalnych firm, jak i studentów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5514.IX.4.2 [Czytelnia C], 6317.IX.4.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: 360-degree feedback
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Tradycyjne podejście do oceny efektywności pracowników opiera się na opiniach wydawanych przez bezpośrednich przełożonych. Jednak miarodajnych informacji na temat mocnych i słabych stron pracownika dostarczyć mogą przede wszystkim osoby współpracujące z nim na co dzień. Organizacje sięgają do tych ważnych źródeł informacji, przeprowadzając ocenę pracowniczą 360 stopni. Autor książki uzasadnia, na czym polega wyższość tej metody oceny nad innymi i dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących wprowadzania jej w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10391.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
"Autor proponuje w tej godnej polecenia książce praktyczne podejście do problemu oceny i rozwoju pracowników. Przekazuje czytelnikowi nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również użyteczne rady. Wiele miejsca poświęca kompetencjom ocenianym w czasie zajęć ośrodka. Podaje przykłady, dzięki którym proponowane narzędzia stają się zrozumiałe i łatwe do zastosowania. Łączy metodę assessment centre i development centre ze strategią firmy i strategią zarządzania zasobami ludzkimi". (Kazimierz Sedlak)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2904 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6337.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Świadomość znaczenia siły potencjału pracowników zmusza pracodawców do zdobywania najlepszych fachowców, ich doskonalenia i doboru najbardziej racjonalnych sposobów motywowania materialnego i pozamaterialnego. W niniejszym skrypcie zaprezentowano aktualne zagadnienia z zakresu zarządzania kadrami: wpływ kultury organizacyjnej na zarządzanie kadrami, modele polityki personalnej oraz strategiczne zarządzanie kadrami. W dalszych częściach skryptu przedstawiono planowanie zatrudnienia, dobór pracowników, doskonalenie i rozwój, motywowanie do pracy oraz ocenę pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1220 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - dodr. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 139, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Podręcznik obejmuje podstawy zarządzania personelem, obudowane praktycznymi przykładami. Ta ważna dziedzina zarządzania dostarcza metod i technik pozwalających ograniczyć koszty funkcjonowania firmy, rozwiązać wiele jej codziennych problemów, podnieść skuteczność i efektywność działania na rynku. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6110 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7332.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7331.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposbów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13829.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14792.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka traktuje o metodach i instrumentach gospodarowania zasobami pracy, użytecznych w działaniach ukierunkowanych na trwałość i konkurencyjność firmy oraz rozwój potencjału ludzkiego. Ich praktyczne spożytkowanie wyznacza oczywiste modyfikacje dotychczasowego sposobu myślenia - odpowiednio do warunków każdej firmy oraz jej celów, zasobów, otoczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2318 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2317.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13838.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce ukazano na przykładzie przedsiębiorstw z różnych branż praktyczne aspekty zarządzania, problemy zarządcze i sposoby podejścia do tych problemów przez zarządzających. Opracowanie stanowi wartościową publikację o charakterze naukowym, będącą pomocą zarówno menedżerom, jak i pracownikom naukowym, studentom, doktorantom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10322.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej