Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Cieśleńska Beata
(1)
Coleman David (tłumacz)
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Zehner William Bradley II
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
COVID-19
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nowy produkt
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strategie technologiczne
(1)
Studenci
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczniowie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
nowe technologie
(4)
bankowość
(1)
budownictwo
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
ekonomia
(1)
energia
(1)
finanse
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
media społecznościowe
(1)
metodyka
(1)
nauczyciel
(1)
nauka
(1)
paliwo
(1)
pandemia
(1)
pedagogika medialna
(1)
produkt B+R
(1)
przetwórstwo spożywcze
(1)
rolnictwo
(1)
sport
(1)
szkoła
(1)
transport
(1)
turystyka
(1)
uczeń
(1)
zdrowie
(1)
środowisko
(1)
4 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii." Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.76.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Album ma na celu prezentację aktualnego wizerunku Polski i polskiej gospodarki, podkreślenie sukcesów społeczeństwa obywatelskiego, zarysowanie perspektyw na przyszłość oraz upowszechnianie i promocję pozytywnego wizerunku naszego kraju za granicą. Publikacja porusza problemy m.in. gospodarki, nauki, nowych technologii, edukacji, energetyki, środowiska naturalnego, turystyki i sportu, pokazuje, że polskie regiony są rzetelnymi i odpowiedzialnymi partnerami gotowymi do dialogu i realizacji europejskich projektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16723.XIII.3 [Wypożyczalnia C], 16722.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16721.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej