Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(15)
E-booki
(1)
Status
available
(21)
only on-site
(15)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(10)
Czytelnie
(15)
Author
Januszewska Małgorzata
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Jonas Agata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Payne Adrian
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Saunders John
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Svensson Ulf
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wong Veronica
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
MARKETING
(6)
USŁUGI
(4)
TURYSTYKA
(2)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
PIEL─śGNIARSTWO
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Turystyka
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podr─Öcznik
(2)
PORADNIKI
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
16 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezb─Ödne jest uzyskanie przed podj─Öciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produkt├│w informacji o stopniu ich akceptacji przez przysz┼éych nabywc├│w i u┼╝ytkownik├│w. Autorzy w ksi─ů┼╝ce dostarczaj─ů Czytelnikowi niezb─Ödnej wiedzy na temat potrzeb konsument├│w, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producent├│w, istoty i rodzaj├│w metod marketingowego testowania produkt├│w oraz przedstawiaj─ů, w jaki spos├│b wykorzysta─ç wyniki testowania produkt├│w w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Hotelarza)
Bibliogr. s. 159-160.
Spo┼Ťr├│d technologii stosowanych w bran┼╝y turystycznej z pewno┼Ťci─ů najwa┼╝niejsze miejsce zajmuje w ostatnich latach Internet. W opracowaniu przedstawiony zosta┼é zakres wykorzystania Internetu w Polsce oraz w najlepiej rozwini─Ötych pod tym wzgl─Ödem pa┼ästawach na ┼Ťwiecie. Zasygnalizowano tak┼╝e, jakie tendencje w turystyce b─Öd─ů wyst─Öpowa─ç w Polsce i na ┼Ťwiecie w najbli┼╝szych latach pod wp┼éywem r├│┼╝nych zastosowa┼ä Internetu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4840.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug / red. Aniela Sty┼Ť. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono nast─Öpuj─ůce zagadnienia: wsp├│┼éczesne koncepcje zarz─ůdzania marketingowego w sferze us┼éug, charakterystyk─Ö us┼éug, instrumenty marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, badania jako┼Ťci us┼éug, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze us┼éug, wyniki bada┼ä empirycznych na temat rzeczywistych zachowa┼ä podmiot├│w rynkowych w sferze us┼éug w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodz─ůce na rynku operator├│w logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dw├│ch aspektach - pierwszy od strony przedsi─Öbiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obs┼éugi, segmenty oraz jego ocen─Ö dzia┼éa┼ä bran┼╝y TSL. Autor dokona┼é analizy wykorzystania instrument├│w marketingu przez przedsi─Öbiorstwa TSL wchodz─ůce w sk┼éad kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia us┼éug logistycznych. Nast─Öpnie zaprezentowa┼é, na przyk┼éadzie najwi─Ökszych operator├│w logistycznych realizuj─ůcych us┼éugi w Polsce, Europie i ┼Ťwiecie, kreowanie pozytywnego wizerunku g┼é├│wnie poprzez dzia┼éanie ukierunkowane na ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. W publikacji opisana zosta┼éa logistyka imprez sportowych realizowanych przez operator├│w logistycznych, gdzie ┼éa┼äcuch dostaw jest elementem sprawno┼Ťci organizacji zawod├│w i du┼╝ych imprez sportowych, jak olimpiady. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci znajduje si─Ö analiza por├│wnawcza oferowanych us┼éug i kreowanego wizerunku przedsi─Öbiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie profesjonaln─ů praktyk─ů medyczn─ů / Kazimierz Rogozi┼äski. - Stan prawny na dzie┼ä 2 listopada 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 311, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 307-[312].
Niniejsza publikacja napisana zosta┼éa przede wszystkim z my┼Ťl─ů o lekarzach, piel─Ögniarkach, terapeutach, rehabilitantach, kt├│rzy chcieliby spojrze─ç na prowadzon─ů praktyk─Ö medyczn─ů z perspektywy us┼éug profesjonalnych . Przeprowadzona w ksi─ů┼╝ce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czym┼Ť wi─Öcej ni┼╝ fachowo┼Ť─ç i czym┼Ť innym ni┼╝ komponent promocyjny) powinna im u┼éatwi─ç wypracowanie trudnego kompromisu mi─Ödzy etyk─ů a biznesem, mi─Ödzy powo┼éaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercj─ů. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e r├│wnie┼╝ wzbudzi─ç zainteresowanie mened┼╝er├│w podstawowej opieki zdrowotnej, cho─çby dlatego, ┼╝e znajd─ů w niej rekonstrukcj─Ö konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do us┼éug medycznych. Wdra┼╝anie to, si─Ögaj─ůc podstaw, zwiera si─Ö jednocze┼Ťnie w model marketingowego zarz─ůdzania organizacj─ů us┼éugow─ů, model osadzony na pe┼énym czterofazowym cyklu obs┼éugi pacjenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10066 [Magazyn 1], P.10065 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11677.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy do wyk┼éadu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w Pile. Publikacja sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w zawieraj─ůcych wyja┼Ťnienie istoty marketingu, jego us┼éug i zada┼ä w administracji lokalnej. Ka┼╝dy z nich ko┼äczy si─Ö pytaniami sprawdzaj─ůcymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jedn─ů z wa┼╝niejszych tendencji rozwoju wsp├│┼éczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia us┼éug. Nic wi─Öc dziwnego, ┼╝e na rynku wydawniczym pojawia si─Ö coraz wi─Öcej prac po┼Ťwi─Öconych marketingowi us┼éug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ksi─ů┼╝ek takich jak ta - stanowi─ůcych kompleksowe om├│wienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszaj─ůcych kwestie wa┼╝ne dla ca┼éej sfery us┼éug. Autorzy omawiaj─ů w niej szczeg├│┼éowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy us┼éug i rynku us┼éug, - zarz─ůdzanie marketingiem w firmie us┼éugowej, - segmentacja rynku us┼éug, - jako┼Ť─ç us┼éug, - proces ┼Ťwiadczenia us┼éug, - polityka kszta┼étowania cen us┼éug, dystrybucja i promocja us┼éug, - rola personelu w marketingu firmy us┼éugowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwi─ůzane z e-ustugami, promocj─ů w Internecie, z rozwojem portali spo┼éeczno┼Ťciowych oraz ze wsp├│┼éczesnymi formami reklamy. Ksi─ů┼╝ka obejmuje szeroki zas├│b wiedzy z dziedziny marketingu us┼éug wymagany na poziomie akademickim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6285 [Magazyn 1], P.6284 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5276.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C], 7376.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wyd. 2 zm. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
Podr─Öcznik omawia podstawowe regu┼éy marketingowe, kt├│re charakteryzuj─ů si─Ö wysok─ů u┼╝yteczno┼Ťci─ů praktyczn─ů. Niezale┼╝nie od omawianych klasyfikacji, obja┼Ťnianych poj─Ö─ç czy przedstawianych metod oraz instrument├│w marketingowych, prezentowane s─ů przyk┼éady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podr─Öczniku rozwa┼╝ania bazuj─ů na do┼Ťwiadczeniach praktycznych zespo┼éu autorskiego, literaturze przedmiotu, a tak┼╝e bezpo┼Ťrednich kontaktach z r├│┼╝nymi o┼Ťrodkami naukowymi na ┼Ťwiecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1750 [Magazyn 1], P.1749 [Magazyn 1], P.1747 [Magazyn 1], P.833 [Magazyn 1], P.832 [Magazyn 1], P.831 [Magazyn 1], 541 [Magazyn 2] (7 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1748.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera wsp├│┼éczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we wsp├│┼épracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veronik─ů Wong. W podr─Öczniku om├│wiono: istot─Ö i kategorie marketingu, jego rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, spo┼éeczn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç i etyk─Ö. Rozwa┼╝ania s─ů bogato ilustrowane konkretnymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w z do┼Ťwiadcze┼ä przede wszystkim przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5971 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.5969 [Magazyn 1], P.5968 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], P.5964 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2], 7267 [Magazyn 2], 2928 [Magazyn 2] (14 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadza─ç marketing w firmie i odnosi─ç na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskaz├│wek na temat tego, jak za pomoc─ů przemy┼Ťlanego marketingu zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ i przekona─ç do siebie klient├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podr─Öcznik├│w dla Student├│w Studi├│w Piel─Ögniarskich ; 14)
Podr─Öcznik jest kontynuacj─ů Podstaw organizacji pracy piel─Ögniarskiej. Zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach i osobach zainteresowanych prac─ů w dziedzinie zarz─ůdzania opiek─ů zdrowotn─ů, a szczeg├│lnie podsystemem piel─Ögniarstwa; podaje wiadomo┼Ťci, kt├│re s─ů przydatne w pe┼énieniu funkcji zarz─ůdczych. Przedstawione w nim zagadnienia podzielono na 2 cz─Ö┼Ťci:: wybrane problemy nauki o zarz─ůdzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza prezentuje podsystem piel─Ögniarstwa, nauk─Ö i praktyk─Ö zarz─ůdzania, funkcje kierownicze, proces decyzyjny, style zarz─ůdzania, zarz─ůdzanie strategiczne, marketing us┼éug zdrowotnych, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, planowanie zapotrzebowania na opiek─Ö piel─Ögniarsk─ů, nab├│r i dob├│r pracownik├│w, adaptacj─Ö spo┼éeczno-zawodow─ů, doskonalenie zawodowe, system ocen pracowniczych, projektowanie piel─Ögniarskich stanowisk kierowniczych, zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, doskonalenie organizacji, zmian─Ö i konflikt, usprawnianie pracy w ochronie zdrowia i podsystemie piel─Ögniarstwa, warto┼Ťciowanie pracy, ergonomiczn─ů analiz─Ö pracy. W drugiej cz─Ö┼Ťci om├│wiono takie zagadnienia, jak modele finansowania opieki zdrowotnej, planowanie, bud┼╝etowanie i monitoring us┼éug zdrowotnych oraz wybrane analizy finansowe i ekonomiczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14760.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15497.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podr─Öcznik├│w dla Student├│w Studi├│w Piel─Ögniarskich ; 14)
Ksi─ů┼╝ka jest kontynuacj─ů podr─Öcznika ÔÇ×Podstawy organizacji pracy piel─ÖgniarskiejÔÇŁ. Zosta┼éa napisana z my┼Ťl─ů o osobach zainteresowanych prac─ů w dziedzinie zarz─ůdzania opiek─ů zdrowotn─ů, a szczeg├│lnie podsystemem piel─Ögniarstwa. Zagadnienia podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci: wybrane problemy nauki o zarz─ůdzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17830 [Magazyn 1], P.17829 [Magazyn 1], P.17828 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19180.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19179.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again